Napraattopic deel 126

23-02-2020 21:55 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Oh en de man mag niet sporten idd. Die krijgt huiswerk op van z’n crossfittrainer. Heel interessant. Prioriteiten enzo. Ik hoop dat ie z’n huiswerk gaat maken anders is ie niet te doen.
Solomio schreef:
16-03-2020 10:08
Precies, en dus een geboortegolf, een faillissementshausse, suïcidepogingen nemen toe, maar................ onze opa's en oma's van 96, die allang klaar zijn met hun leven, die zijn er dan tenminste nog.
:rofl:
Th∅rdis schreef:
16-03-2020 10:09
Ah bedankt. En ik wil er echt niet over mekkeren maar het valt wel even tegen zeg maar. Ik heb nu 5 ipv 2 koters in huis en een thuiswerkende man. En een hond die door het dolle heen is want ‘ALLEMAAL MENSEN en een boel kleine mensen en die zijn EXTRA LEUK!!!!!!’

Ipv dat ik seizoen 9-16 van greys anatomy systematisch afwerk voordat ik aan de slag moet voor de komende 30 jaar.

:rofl:

Ja, doordat man thuiswerkt kan ik ook nog eens geen tv kijken, want dat leidt af :nope:
Later is nu
Solomio schreef:
Precies, en dus een geboortegolf, een faillissementshausse, suïcidepogingen nemen toe, maar................ onze opa's en oma's van 96, die allang klaar zijn met hun leven, die zijn er dan tenminste nog.

Mijn moeder vindt het geen probleem als er nu hordes mensen langs gaan komen..
Later is nu
Dreamer schreef:
16-03-2020 10:12

Dit hoor ik echt van vrijwel alle ouderen in mijn omgeving.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
Precies :rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
16-03-2020 10:17
Precies :rofl:
Soms vind ik mijn eigen cynisme echt een verademing hoor.

David Dunning
Dochter is ook bij oma.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
16-03-2020 10:18
Dochter is ook bij oma.
Jezus Nous, onverantwoord.

David Dunning
Solomio schreef:
16-03-2020 10:20
Jezus Nous, onverantwoord.
We gaan donderdag naar het noorden ;-D
Dreamer schreef:
16-03-2020 10:12
Hier is oma over de zeik. Minder bezoek (er mag 1 iemand per keer) en alle activiteiten zijn afgelast.
Wordt ze niet gezellig van :nope:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Nouschi schreef:
16-03-2020 10:20
We gaan donderdag naar het noorden ;-D
Hoe noordelijker, hoe veiliger.
Nu nog.

David Dunning
Solomio schreef:
16-03-2020 10:22
Hoe noordelijker, hoe veiliger.
Nu nog.
Mijn idee :mrgreen:
Zo ik heb net ook maar even ingelogd op de mail en wat dingen gedaan die online kunnen maar ja dat is maar een ieniemie stukje van mijn werk dus ik ben al klaar.
Ik kan natuurlijk nuttige dingen gaan doen zoals strijken en de besteklade schoonmaken of zo maar zo erg verveel ik me nog niet :P
Th∅rdis schreef:
16-03-2020 09:18
Ik de categorie klein leed: ik had een maand vakantie tussen twee banen (ik heb een nieuwe baan!)
Die valt nu behoorlijk in duigen omdat er opeens twee pubers ook wekenlang vrij hebben en ik ipv lekker leuke dingen doen, de hond trainen in iets langer alleen blijven en het huishouden startklaar maken voor als ik weer ga werken opeens druk ben met twee koters over de vloer. :cry:

Ik vond het zo luxe dat ik zomaar een hele maand had om zelf in te vullen. Beter gemeld, nieuwe baan, goede vooruitzichten, geen verplichtingen.

Meh.
Nee, ik snap je volkomen want ik zit in ongeveer dezelfde situatie maar zonder hond en kinderen en met verplicht 7 dagen binnenblijven vanwege een verkoudheid.

Ik had me verheugd op 2.5 week verlof tussen de twee banen met een weekje op reis erin.

Nu ja, ik zal maar blij zijn dat ik straks begin aan een leuke baan en dat ik niet op de IC lig of zo.
Th∅rdis schreef:
16-03-2020 09:18
Ik de categorie klein leed: ik had een maand vakantie tussen twee banen (ik heb een nieuwe baan!)
Die valt nu behoorlijk in duigen omdat er opeens twee pubers ook wekenlang vrij hebben en ik ipv lekker leuke dingen doen, de hond trainen in iets langer alleen blijven en het huishouden startklaar maken voor als ik weer ga werken opeens druk ben met twee koters over de vloer. :cry:

Ik vond het zo luxe dat ik zomaar een hele maand had om zelf in te vullen. Beter gemeld, nieuwe baan, goede vooruitzichten, geen verplichtingen.

Meh.

Pfff, dat valt tegen. Maar wat goed van je nieuwe baan, gefeliciteerd. Is het iets waar je naar uitkijkt?
Murrmurr schreef:
16-03-2020 09:58
Ik las op Twitter dat 90 stellen in China uit lockdown kwamen meteen de scheidingspapieren aan hebben gevraagd
Corona: de ultieme relatietest.

Succes allemaal, die opeens hele dagen een partner over de vloer hebben.
Maud*de*Braose schreef:
16-03-2020 10:49
Corona: de ultieme relatietest.

Succes allemaal, die opeens hele dagen een partner over de vloer hebben.
Ik ben het nu wel gewend. Toen ik onder verscherpt toezicht stond werkte man ook thuis. Kon ik vast oefenen voor nu.
Hier gelukkig alleen.
Blijf wel veel binnen, zeker nadat ik vanmorgen eindelijk wc papier heb kunnen scoren. Heel leuk als je jezelf glunderend in de spiegel kunt aankijken omdat je niet hamstert, maar minder als je dan eigenlijk een sukkel blijkt die belangrijke dingen die op zijn niet meer kan kopen, want lege schappen. Gelukkig lagen er vanochtend toch nog twee pakken.

Na mijn survivaltocht door de appie een telefoongesprek met iemand die twee ambities combineert: alles wat hij weet en ooit heeft geleerd met veel herhalingen in een uur meedelen + dit doen in een tempo waarvoor hij op de snelweg gisteren ook al een bon had gekregen.
Elfje* schreef:
16-03-2020 10:58
Ik ben het nu wel gewend. Toen ik onder verscherpt toezicht stond werkte man ook thuis. Kon ik vast oefenen voor nu.
Kijk, elke nadeel heeft ook zijn voordeel :)
Maud*de*Braose schreef:
16-03-2020 10:47
Pfff, dat valt tegen. Maar wat goed van je nieuwe baan, gefeliciteerd. Is het iets waar je naar uitkijkt?
Ja ik ben er blij mee.
Hier zit partner al 2 jaar ziek thuis. Denk dat onze relatie een paar weken lockdown wel overleefd. Een groot sociaal leven hadden we toch al niet.

Ik werk in de zorg dus dat gaat gewoon door.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Murrmurr schreef:
16-03-2020 09:43
Oh hier mag je echt wel over klagen, bleeeuh.

Omdat ik nu in het vliegtuig zou zitten om drie weken op reis te gaan heb ik de komende drie weken ook helemaal leeg gehouden en nu zit ik heeeeerlijk in m'n eentje thuis te werken aan dingen waar ik normaal niet aan toe zou komen en in de pauze ga ik met een collega in het bos wandelen. Ik vind het niet zo erg meer dat ik niet in Chicago zit, waar nu ook elk moment alles dicht gaat.
Ik het buitenland zitten is nog kutter ipv thuis idd.
Th∅rdis schreef:
16-03-2020 11:02
Ja ik ben er blij mee.
Fijn! Het is je gegund, na die akelige tijd.
Gefeliciteerd Thordis!!

Ik zou woensdag mijn eerste schooldag hebben.. school dicht.
Nu zijn ze aan het overleggen of mijn werk-leertraject wel kan starten zonder school.
Wat mij betreft stellen ze alles lekker een maand uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven