Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 16 maart 2020 om 14:51
FuckPoesinBoots schreef: ↑16-03-2020 14:50MC Drive is dicht.
Restaurants mogen eten bezorgen, afhalen niet.
maandag 16 maart 2020 om 15:29
Heel af en toe kom ik op FB, maar meestal een sfeer van macramee en citroengeraniums. Not my cup of muntteaLady*Voldemort schreef: ↑16-03-2020 07:31Ja, het is echt gezellig hier de laatste weken. Op FB is het ook één en al gezelligheid. Zelfs op de radio dragen ze hun steentje bij aan de grafstemming gezelligheid.
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.

maandag 16 maart 2020 om 15:41
Godzijdank wel ja.
maandag 16 maart 2020 om 15:44
Niet? De drive through van de Subway is gewoon nog open.PoesinBoots schreef: ↑16-03-2020 14:50MC Drive is dicht.
Restaurants mogen eten bezorgen, afhalen niet.

Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

maandag 16 maart 2020 om 15:48

maandag 16 maart 2020 om 15:51

maandag 16 maart 2020 om 15:54
Ik heb vooral een beetje medelijden met de TO. Wil je wat aan je gezondheid doen en nu lijkt het toch aardig het moment, krijg je daar weer gezeik van dat het TOCH VOORAL ALLEMAAL NIET LUKT. Moet ik wel bij zeggen dat ik ook ooit de fout had gemaakt om mee te schrijven met zo'n stoppen met roken topic waar een ex-roker het vooral nodig vond om bijna ieder uur te vermelden dat 'het vast moeilijk was' en blablabla.
Mijn advies: als je wil stoppen met roken, vooral niet vermelden.
maandag 16 maart 2020 om 15:54
Al een paar reacties gezien op twitter
Voorheen:
Chronisch ziek persoon: ik kan niet werken, zit hele dagen thuis
Werkende mensch: Oh, heeeerlijk lijkt me dat, niet hoeven werken en hele dagen thuis zijn
Nu, veel mensen thuis vanwege corona
Werkende mensch: Oh help, nog maar 1 dag voorbij en we moeten zo nog 3 weken door, hoe komen we dat door
Chronisch ziek persoon: ....
Nouja in allerlei variaties dan.
dreamer wijzigde dit bericht op 16-03-2020 15:55
0.47% gewijzigd
Later is nu

maandag 16 maart 2020 om 15:55
dat laatste heb ik al wel geopperd afgelopen week. Kwestie van tijd, die zombies

maandag 16 maart 2020 om 15:55
Ik wilde een "de beste coronaplaatjes" topic openen. Maar dat is niet handig. Teveel gevoelige mensen die niet houden van zwarte humor.

maandag 16 maart 2020 om 15:56
He jammer. Zwarte humor is leukMaud*de*Braose schreef: ↑16-03-2020 15:55Ik wilde een "de beste coronaplaatjes" topic openen. Maar dat is niet handig. Teveel gevoelige mensen die niet houden van zwarte humor.

maandag 16 maart 2020 om 16:01
Ik loop elke dag een stuk in het bos. Elke dag dezelfde route met de hond.
Kom elke dag een man of 2-10 tegen in een uur, afhankelijk van het weer. Op zondag wel meer.
Op afstand uiteraard en dan zeg je goedemiddag of goedemorgen al naar gelang het tijdstip. Besmettingsgevaar nihil dus.
Zojuist in het bos leek het alsof de Nijmeegse Vierdaagse er gelopen werd...
De héle parkeerplaats knettervol, hele gezinnen, filelopen...
Ik ga morgen maar ergens anders heen.
Kom elke dag een man of 2-10 tegen in een uur, afhankelijk van het weer. Op zondag wel meer.
Op afstand uiteraard en dan zeg je goedemiddag of goedemorgen al naar gelang het tijdstip. Besmettingsgevaar nihil dus.

maandag 16 maart 2020 om 16:03
Ja jammer die tere zieltjes.Maud*de*Braose schreef: ↑16-03-2020 15:55Ik wilde een "de beste coronaplaatjes" topic openen. Maar dat is niet handig. Teveel gevoelige mensen die niet houden van zwarte humor.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 16 maart 2020 om 16:05
Wel 1.5 meter van elkaar?Th∅rdis schreef: ↑16-03-2020 16:01Ik loop elke dag een stuk in het bos. Elke dag dezelfde route met de hond.
jouw leven is een keuze