Moppen voor 4jarige

maandag 16 maart 2020 om 21:28

maandag 16 maart 2020 om 21:33
Het is rond en het is rood ??
Een blauw vierkantje
Het is geel en als het op je hoofd valt ben je bewusteloos ?
Een kanariepietje van 25 kilo
Het is wit en rent door de wei ?
Een kudde yoghurt
Waarom loopt een mens, draven paarden, rennen koeien maar WAGGELEN eenden ??
Om vooruit te komen
Waarom neemt een Belg op maandag nooit de fiets ?
Dan zit het weekend erop.
Een blauw vierkantje
Het is geel en als het op je hoofd valt ben je bewusteloos ?
Een kanariepietje van 25 kilo
Het is wit en rent door de wei ?
Een kudde yoghurt
Waarom loopt een mens, draven paarden, rennen koeien maar WAGGELEN eenden ??
Om vooruit te komen
Waarom neemt een Belg op maandag nooit de fiets ?
Dan zit het weekend erop.
maandag 16 maart 2020 om 21:37

maandag 16 maart 2020 om 21:37
“Hoe stop je een koe in de diepvries?” vraagt Jantje aan zijn vriend Keesje.
Keesje: “Weet ik niet”
Jantje: “Diepvries open, koe erin, diepvries dicht.”
Dat is flauw zegt Keesje.
Jantje: “Oke maar hoe stop je een varken in de diepvries?”
Nou.. diepvries open, varken erin en dan de diepvries weer dicht doen, zegt Keesje.
“FOUT!” zegt Jantje. “Diepvries open, koe eruit, varken erin, diepvries dicht!”.
Keesje: “Weet ik niet”
Jantje: “Diepvries open, koe erin, diepvries dicht.”
Dat is flauw zegt Keesje.
Jantje: “Oke maar hoe stop je een varken in de diepvries?”
Nou.. diepvries open, varken erin en dan de diepvries weer dicht doen, zegt Keesje.
“FOUT!” zegt Jantje. “Diepvries open, koe eruit, varken erin, diepvries dicht!”.
Well behaved women rarely make history.

maandag 16 maart 2020 om 21:43
Twee koeien staan in de wei.
‘Waarom spring je zo?’ vraagt de een.
‘Morgen ben ik jarig’, zegt de ander. ‘Ik klop vast de slagroom!’
Hoe heet het plasje van de gymleraar?
Gympies.
Twee surfers surfen op zee.
‘Lekker windje,’ zegt de een.
‘Ja he,’ zegt de ander. ‘Zal ik er nog een laten?’
‘Waarom spring je zo?’ vraagt de een.
‘Morgen ben ik jarig’, zegt de ander. ‘Ik klop vast de slagroom!’
Hoe heet het plasje van de gymleraar?
Gympies.
Twee surfers surfen op zee.
‘Lekker windje,’ zegt de een.
‘Ja he,’ zegt de ander. ‘Zal ik er nog een laten?’
Je moet niet alles geloven wat je denkt

maandag 16 maart 2020 om 21:48
3 vrouwen gaan naar een feestje.
vrouw een zegt; mijn man heeft rood haar dus ik ga in een rode jurk.
vrouw 2 zegt; mijn man heeft blauw haar dus ik ga in een blauwe jurk.
Vrouw 3 zegt; mijn man is kaal, dus ik ga in mijn blootje!
Mijn dochter van 5 ligt echt iedere keer krom van deze en iedereen moet hem horen...
vrouw een zegt; mijn man heeft rood haar dus ik ga in een rode jurk.
vrouw 2 zegt; mijn man heeft blauw haar dus ik ga in een blauwe jurk.
Vrouw 3 zegt; mijn man is kaal, dus ik ga in mijn blootje!
Mijn dochter van 5 ligt echt iedere keer krom van deze en iedereen moet hem horen...
Don't cry, buy a bag and move on.
maandag 16 maart 2020 om 21:48

Don't cry, buy a bag and move on.

maandag 16 maart 2020 om 21:50
Bij mij achter zit een sloot vol kikkers. Zo vroeg ik op een dag aan zo een kikker of ie het leuk vond in die sloot. "Jaaaa"", antwoordde die kikker, beetje zwemmen, beetje eten en de hele dag lekker plompie in en plompie uit.
Stukje verderop zat weer een kikker en ook aan hem vroeg ik of ie het leuk vond in die sloot. "Jaaaa"", antwoordde ook die kikker, beetje zwemmen, beetje eten en de hele dag lekker plompie in en plompie uit.
En ook aan kikker nr 3 vroeg ik of ie het leuk vond in die sloot. "Jaaaa"", antwoordde ook die kikker weer, beetje zwemmen, beetje eten en de hele dag lekker plompie in en plompie uit.
Enfin, dat ging zo door t/m de 10e kikker en elke keer hetzefde antwoord, beetje zwemmen, beetje eten en de hele dag gaan we plompie en plompie uit.
Totdat ik een kikker zag die helemaal alleen zat, verschraald was, mager en niet vrolijk keek.
Dus ik zeg: ik begrijp je niet, alle kikkers die ik heb gezien waren vrolijk en doen de hele dag niets anders dan een beetje zwemmen, beetje eten en die gaan de hele dag alleen maar plompie in en plompie uit en jij zit er heel depressief bij. Wat is er aan de hand ??
Zegt die kikker: ja klinkt leuk maar Ik ben Plompie.....
oke, oke, mss niet helemaal geschikt voor een 4 jarige. Maar over 10 jaar is ie 14
Stukje verderop zat weer een kikker en ook aan hem vroeg ik of ie het leuk vond in die sloot. "Jaaaa"", antwoordde ook die kikker, beetje zwemmen, beetje eten en de hele dag lekker plompie in en plompie uit.
En ook aan kikker nr 3 vroeg ik of ie het leuk vond in die sloot. "Jaaaa"", antwoordde ook die kikker weer, beetje zwemmen, beetje eten en de hele dag lekker plompie in en plompie uit.
Enfin, dat ging zo door t/m de 10e kikker en elke keer hetzefde antwoord, beetje zwemmen, beetje eten en de hele dag gaan we plompie en plompie uit.
Totdat ik een kikker zag die helemaal alleen zat, verschraald was, mager en niet vrolijk keek.
Dus ik zeg: ik begrijp je niet, alle kikkers die ik heb gezien waren vrolijk en doen de hele dag niets anders dan een beetje zwemmen, beetje eten en die gaan de hele dag alleen maar plompie in en plompie uit en jij zit er heel depressief bij. Wat is er aan de hand ??
Zegt die kikker: ja klinkt leuk maar Ik ben Plompie.....
oke, oke, mss niet helemaal geschikt voor een 4 jarige. Maar over 10 jaar is ie 14

maandag 16 maart 2020 om 22:11
Nu hebben wj de slappe lach.aatjuhh123 schreef: ↑16-03-2020 21:56Hoe krijg je een poepie zenuwachtig ?
een vergiet voor je bips houden, dan weet ie niet door welk gaatje ie naar buiten moet.

maandag 16 maart 2020 om 22:13