Lush!
zaterdag 24 maart 2007 om 22:01
Hoi allemaal,
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
dinsdag 21 april 2009 om 08:11
Hier ook hetzelfde probleem met Dhl! Ze komen hier maar twee keer aan de deur en dan moet je het zelf ophalen, ophaalpunt ligt hier ook 30 minuten rijden vandaan.
Maar, vriendin die dus bestelling in UK heeft gedaan heeft naar Lush Nederland gebeld en gevraagd of DHL het pakket bij mij af wilde leveren en dat is gelukt: ik zeg goede service! (van Lush dan)
Maar, vriendin die dus bestelling in UK heeft gedaan heeft naar Lush Nederland gebeld en gevraagd of DHL het pakket bij mij af wilde leveren en dat is gelukt: ik zeg goede service! (van Lush dan)
dinsdag 21 april 2009 om 08:13
dinsdag 21 april 2009 om 08:19
Mooi Indonees!
Ik wacht even af!
Heb gisteren heel uitgebreid gebadderd, man was heel laat thuis, dus alle tijd.
Haar gewassen met Trichomania.
Gezicht gescrubt met Japanese Girl
Toen gewoon badschuim en daarna massage bar
Cosmic Dreamcatcher gebruikt uit de Retrolijn.
Mange Too blijft overduidelijk favoriet!!
Ik wacht even af!
Heb gisteren heel uitgebreid gebadderd, man was heel laat thuis, dus alle tijd.
Haar gewassen met Trichomania.
Gezicht gescrubt met Japanese Girl
Toen gewoon badschuim en daarna massage bar
Cosmic Dreamcatcher gebruikt uit de Retrolijn.
Mange Too blijft overduidelijk favoriet!!
dinsdag 21 april 2009 om 08:27
dinsdag 21 april 2009 om 08:35
dinsdag 21 april 2009 om 08:59
Elleinspe, ik zou je inderdaad dark Angels aanraden, zit ook een scrubje in dus niet elke dag gebruiken. Verder als toner zou ik Tea Tree water gerbuiken, dat helpt tegen puistjes en onzuiverheden. Aqua Marina is ook een cleanser maar dan heel mild (ook erg fijn!) zonder scrub. Voor de afwisseling zou je die kunnen gebruiken.
Ik gebruik Buffy op benen, billen en buik
Ik gebruik Buffy op benen, billen en buik