Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
Bentetje, kiezen voor 'tabblad' mijn viva, dan gaan naar profiel wijzigen en een motto tikken. Daarna op 'wijzigen' klikken
Later is nu
Ik wil je niet poezen Bentetje, maar je maakt vannacht toch wel even een motto he?

Grinnik, ik wist het van die huisjes Dream, ik had ze op de heenweg al gezien!

Even c/p van mijn VOLweblog:

Afgelopen weekend logeerde ik met tien vriendinnen in twee vakantiehuisjes. Ik heb nog nooit zo veel gelachen. Eerlijk is eerlijk; ik heb ook wel soms even gehuild, vanwege allerlei emotionele verhalen van anderen, maar meer, gelukkig heel veel meer. hebben we vooral Heel Veel Gelachen. Heerlijk!

Toen ik bij thuiskomst mijn moeder belde, vertelde ze dat ze net ergens had gelezen dat een paar minuten lachen gelijk stond aan een paar minuten aerobicen. Even googlen leerde dat ze gelijk had:

Goede aerobic oefening

Tijdens het lachen inhaleert men meer zuurstof dan gewoonlijk, hetgeen een beter gevoel bewerkstelligt. Volgens dr. William Fry van de Standford University (USA) staat 1 minuut lachen gelijk aan 10 minuten oefenen op een roeimachine. Ofwel, lachen stimuleert het hart en de bloedcirculatie en is minstens zo goed als elke doorsnee aerobic oefening.

Ik kan je dus hierbij vertellen dat ik een ontzettend sportief weekend heb gehad!

Haha cool!

Dan hoef ik de volgende keer ook niet meer op de fiets.
Wat lief, al die lachende dieren...

Dat zeg ik, we moeten méér slempen.. kan nu ook via de zorgverzekeraar zekers?

Later is nu

Lijkt me een heeeel goed idee~!
quote:pimpel schreef op 20 april 2009 @ 17:47:

Wat lief, al die lachende dieren...

[afbeelding]
Hinnik.. eh, ik bedoel grinnik..;-)

Ooh, ik ben er gewoon nog steeds vrolijk en relaxt van! (Van het weekend).

Kjong, hoe was ut?

En Bam en/of Kjong; hoe moet ik nou aan mijn lijn gaan werken als ik opeens in mijn tas de zak hartjessnoepjes vindt, aangevuld met paaseitjes en restjes rumkogels??
Voor de kínderen Toet, voor de kínderen

Aaah wat schattig, die beesies. ~FLASH~

Ik was een uur te laat. Voor de rest was het veel knikkebollen, half in slaap vallen, en rode oogjes wrijven.

Heb net een Wieckse Rose naar binnen gewerkt en ben helemaal bij en wakker...
Oh well Kjong, dan kan het de komende tijd, als je steeds wakkerder en helderder wordt alleen maar meevallen. Dat ze denken; hee, die Kjong is zo gek nog niet

Dream; was die fles Sanex die ik in de douche vond van jou?

Oooh, voor de kinderen! (Heb ze vandaag al een minimarsje in hun lunchtrommeltje gedaan, vonden ze wel lekker!)
Ik ben blij om te lezen dat het slempen zonder ons niet leuk was. Stelletje verraders kuthoeren.
Kreeg net dit liedje -klik- kado van Kjongen...

...

....

Waren er rumkogels? En dat wordt mij niet verteld?

en dan nu hartgrondig gemeend: Kuthoeren!!

Kijk zeg, Madootje heeft het nu al begrepen, past er zo naadloos tussen.. inderdaad meid, er was NIETS aan zonder jullie.. we hebben dat ook meerdere keren herhaald. Echt!

Nouja.. niet dat er niets aan was, maar dat het zo jammer was dat jullie er niet bij konden zjin!

Ja, sanex was van mij Toet

Heb net gewandeld en goh.. zo warm is het 's avonds eigenlijk niet..
Later is nu
Het waren eigenlijk romkogeleieren Dream. Ik heb de Sanex nog wel bewaard voor je, maar de drie rumkogels zijn op.

Madootje is wel snel bij wat de slempterminologie betreft zeg!
Doe morgen wel ff update in AK, weinig nieuws verder. Ben moe en geen zin meer om er aan te denken, morgen zijn jullie de eersten.

Kjong dacht; kom, ik weet toch niet hoelaat ik moet dus ik gok maar op half 10? Gelijk heb je. Zijn er al leuke gezellige typetjes gespot?

Fijn, als je zoon je een lekker wijf vindt.. daar kan je wat mee. Echt weer iets voor Kjongen zoiets. (enne wat stond er in die 13% die je geSkipt hebt? Niet kip dus, maar SKIP.)

Nou Mado, we moesten het nu doen zonder jouw mooie annekdotes en zonder het ge- 'lalalalalalalalalalala!!!' van je zus met d'r ogen en oren dicht, dat was behoorlijk jammer!
Tja, ik ben altijd goed voor een avondje lachen
Half 10?

Heb jij connecties met mijn nieuwe baas?

Meet Skippy McKippie

En doe er je voordeel mee.

Ere wie (dan ook) ere toe komt:

Chip slaapt nu in een leuk pyjamaatje, en heeft er geinige coltruitjes en rokje bij.

Dank daarvoor!

En in een heksenkring leven betekent tegelijkertijd ongesteld worden.

En bedankt daarvoor! ~grmsjgloeiendekgammmbl ~

Ik ga nu K.O.
Ha, ik ben juist ongesteld af sinds gistermiddag. In tijden niet zo kort en licht ongesteld geweest. Bedankt daarvoor?

Ik ga geloof ik vanavond maar op tijd naar bed, moet morgen meehelpen met groep van Meis. Die geven (drie keer!) een voorstelling op school. Cute hoor!
Zucht... ik wil ook wel op tijd naar bed, maar zit weer te tikken. Ben wel goed bezig en heb vandaag ook al gewoon gewerkt én gesport, dussss.. straks mag ik crashen en trots zijn op mezelf.

Kjong een uur te laat. En was er nog een kuthoer die daar iets over te zeiken had?

Bam
Dubbel dus.
Je zit dubbel te tikken lievie!

WIl niet lullig doen, maar duik bed in. Trusten!
Mims mist ons ook.....

*zwaait even over de waddenzee*
Dàmes! Wat een taalgebruik!

Kuthoer, vette vulva's en warme worteltjes zijn gewoon nederlandse woorden, heur..

Maar Mado, alle beste paarden staan toch op stal.. Volgende keer móeten jullie mee, geen smoesjes meer van verhuizingen, kinderverjaardagen en meer van dat soort onnozels..

Ben je nog aan het typen, Pimp? Djiez, superwoman she is.. en dan heb je zeker ook nog je beeldige lange haren gewassen vandaag, een verantwoorde maaltijd op tafel gezet, q-time met je kinderen gehad, geinteresseerd verhalen over het werk van je man aangehoord, verjaardagskaartjes gepost, je ouders gebeld en een boterkoek gebakken?! Nou? Nou?

Precies, Superwoman!.. Kuthoer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven