Wat te doen

20-03-2020 19:29 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Wat dragen jullie tijdens een date (bedoel je wilt een beetje indruk maken maar niet te sexy denk ik) vooral als je iets eenvoudigs doet is praktisch misschien wel handig. Rokje/ jurkje of broek? Niet te bloot? Of toch beetje?

Hoe groeten jullie (normaal gesproken, nu met Corona even niet). Hand geven? Zoen op de wang?
Als je na huis gaat en het was leuk? Wat zeg je dan? Wel of niet zoenen? Tong of kus?
Mondkapje op en bij het afscheid tongzoenen.
Helemaal niet op date gaan, waar wil je heen, alles is dicht.
Kun je dit nu echt niet zelf bedenken? (Maar gezien je andere topics denk ik het antwoord al te weten.....)
Find people who will make you better (M. Obama)
Ik zou gewoon lekker vragen aan hem of haar wat hij/zij wil met begroeten ivm corona :)

En verder kun je een jurkje aandoen als het niet te koud is, anders een broek met leuk blousje? :) Zelf draag ik eigenlijk geen jurkje naar een first date, maar dat kan ook zijn omdat ik me daar snel ongemakkelijk in voel :P
Every step forward begins with the decision to not stand still
Ga je in je topic van gisteren nog reageren?
Afbeelding
Dit.
hahahaha, Ik sluit me aan bij het advies van Gatekeeper*
Every step forward begins with the decision to not stand still
direct tongen
Korte rok zonder ondergoed en dan vooral bukken en spreiden in zijn aanwezigheid. Werkt geheid.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Witte tuinbroek en daaronder strak panterbloesje.
Witte line-dance laarzen en haar los, wel achter de oren.
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
Latex rokje, nipplecovers, bij groeten en tongzoen en helemaal geen afscheid nemen, direct bij hem intrekken na de date.
Gatekeeper* schreef:
20-03-2020 19:49
Afbeelding
Dit.
:rofl: :rofl:
Wat is er zo moeilijk aan het begrip social distancing?
Panda1987 schreef:
20-03-2020 20:12
Latex rokje, nipplecovers, bij groeten en tongzoen en helemaal geen afscheid nemen, direct bij hem intrekken na de date.
Yep. En dan over een week een topic openen dat hij zijn gedragen sokken laat slingeren in de slaapkamer en dat hij zomaar liever met zijn vrienden afspreekt op zaterdagavond dan dat hij met jou een romcom gaat zitten kijken op de bank.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Niemand stoort zich aan het na huis?
dolfje schreef:
20-03-2020 20:24
Niemand stoort zich aan het na huis?
jawel
S-Meds schreef:
20-03-2020 20:33
jawel
Oh gelukkig.
Maar even serieus. Waarom naar die date gaan? Heb je het nieuws gemist??
Ik zou gewoon lekker binnen blijven met jouw issues
pejeka schreef:
20-03-2020 20:15
Yep. En dan over een week een topic openen dat hij zijn gedragen sokken laat slingeren in de slaapkamer en dat hij zomaar liever met zijn vrienden afspreekt op zaterdagavond dan dat hij met jou een romcom gaat zitten kijken op de bank.
Juist, en dan de week daarop een topic over het wel of niet verbreken van de relatie omdat hij haar jeugd heeft afgenomen en ze nu in zware depressie zit en nooit meer een andere man durft te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven