Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
maandag 20 april 2009 om 21:37
maandag 20 april 2009 om 21:47
maandag 20 april 2009 om 21:56
maandag 20 april 2009 om 22:00
Xen, waarom ben je niet de aangewezen persoon om mij te adviseren? Omdat je daar zelf nooit lang mee wacht?
Denk ook eerlijk gezegd, dat het geen weken meer gaat duren... Woensdag komt hij voor het eerst bij mij thuis een bakkie doen... Maar als we het dan voor het eerst doen, lijkt het me ook wel romantisch om die nacht samen te slapen. Dus denk dat het volgende week wordt, hij heeft dan een weekje vakantie, en ik ben ma di wo vrij...wat érg!! zit gewoon al te plannen wat de ideale avond voor de eerste keer sex zou zijn.....of doen jullie dat ook bij een nieuw vriendje?
Denk ook eerlijk gezegd, dat het geen weken meer gaat duren... Woensdag komt hij voor het eerst bij mij thuis een bakkie doen... Maar als we het dan voor het eerst doen, lijkt het me ook wel romantisch om die nacht samen te slapen. Dus denk dat het volgende week wordt, hij heeft dan een weekje vakantie, en ik ben ma di wo vrij...wat érg!! zit gewoon al te plannen wat de ideale avond voor de eerste keer sex zou zijn.....of doen jullie dat ook bij een nieuw vriendje?
maandag 20 april 2009 om 22:06
WM; ik snap t wel hoor, maar aan andere kant als je weet hoe die vriendin is moet je dat ook accepteren. Niet iedereen is hetzelfde..Ik ben ook wat luiiig in het onderhouden van contacten, maar dat wil niet zeggen dat ik niet om mn vrienden geef en als ze me nodig hebben dan ben ik er. En ik zeg bijna nooit een afspraak af. Dat weten ze van mij en ze klagen ook nooit als zij weer eens eerder contact opnemen..Sommige vrienden zijn gewoon heel actief en anderen wat passiever.
(maar ken niet t verhaal rond jouw vriendin natuurlijk).
TP; ik ben idd wat makkelijker. En dat plannen voor de ideale avond doe ik ook hoor, logisch.
(maar ken niet t verhaal rond jouw vriendin natuurlijk).
TP; ik ben idd wat makkelijker. En dat plannen voor de ideale avond doe ik ook hoor, logisch.
maandag 20 april 2009 om 22:07
Jaaaa ben ik sorry sorry sorry!
Wat lees ik?? WM en PV?! Dat had ik nou echt niet door.
Indi gefeliciteerd met Lola! Tis dat ik er echt hartstikke allergisch voor ben, maar vind katten zoo lief.
Heb je nog contact gehad met R Xen?
Vleer een gezellig weekendje gehad Lekker genieten meid!
Voor de rest...haaaaaiiii
Wat lees ik?? WM en PV?! Dat had ik nou echt niet door.
Indi gefeliciteerd met Lola! Tis dat ik er echt hartstikke allergisch voor ben, maar vind katten zoo lief.
Heb je nog contact gehad met R Xen?
Vleer een gezellig weekendje gehad Lekker genieten meid!
Voor de rest...haaaaaiiii
maandag 20 april 2009 om 22:17