Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Alle reacties Link kopieren
Nee, medemensen in de supermarkt ik zal je niet besmetten met aankijken. We kunnen best nog naar elkaar glimlachen als we elkaar passeren.

En nee je hoeft mij niet te appen over hoe ik over twee maanden wel of niet hoef te bevallen. Ik denk toch echt dat mijn verloskundige meer weet over de huidige situatie dan jij op dit moment. Dus nee in ben niet bang dat ik straks helemaal alleen moet bevallen muppet.
:sigh: :thunder: :thunder: :thunder: :'(
Relax we're all crazy, it's not a competition
Het personeel moet ongeveer tegen elkaar aan staan voor een foto, zodat jullie een promotiestukje kunnen schrijven dat iedereen een bosje bloemen heeft gekregen.

Gaat over een zorginstelling met heel kwetsbare cliënten
geneet van 't laeve
Baankje1 schreef:
23-03-2020 14:48
Het personeel moet ongeveer tegen elkaar aan staan voor een foto, zodat jullie een promotiestukje kunnen schrijven dat iedereen een bosje bloemen heeft gekregen.

Gaat over een zorginstelling met heel kwetsbare cliënten

Pff ik hoop toch echt dat men dit geweigerd heeft
Eigenlijk zou ik niet verbaasd moeten zijn dat tien minuten na die toespraak de mail van jullie volgde dat wij tot 1 juni geen reiskostenvergoeding meer krijgen.

Hey, dikke prima. Met alleen de ritjes die ik moest maken van jullie vandaag en woensdag en vrijdag, declareer ik meer aan ‘dienstreizen’ (100%) dan die tegemoetkoming.

O ja II: deze hack heb ik ook gelijk doorgezet naar mijn 514 collega’s. Enjoy. Ben jij ook weer van de straat de komende twee maanden :puh:
Ik ben gematst. Ik had je willen zoenen, dus je hebt mazzel. :-D
Balin heeft mijn badmat ingepikt. :|

Ik heb hem vanmiddag uitgeklopt buiten en even neergelegd met de bedoeling deze op weg naar de badkamer weer mee te nemen, maar die rare staartmans ligt erop te pitten en wil er niet meer af.
Nu moet ik een nieuwe op de kop zien te tikken. :sigh:
Zoveel mogelijk thuisblijven.
Overal alleen naartoe.
Geen bijeenkomsten, feesten en verjaardagen.
Niet meer bezoek dan drie personen, inclusief jezelf.

Als het niet zo naar, angstig en triest was zou ik denken dat ik in de introvertenhemel ben beland.
Ik vind hier dingen van.
Anijsje0123 schreef:
23-03-2020 18:53
Pff ik hoop toch echt dat men dit geweigerd heeft
Nee. De foto stond op een lokale website.
geneet van 't laeve
Sabeltandcavia schreef:
23-03-2020 20:13
Zoveel mogelijk thuisblijven.
Overal alleen naartoe.
Geen bijeenkomsten, feesten en verjaardagen.
Niet meer bezoek dan drie personen, inclusief jezelf.

Als het niet zo naar, angstig en triest was zou ik denken dat ik in de introvertenhemel ben beland.
Ik heb ook helemaal geen moeite met de regels opvolgen. Het bleek dat ik mijn levensstijl niet eens heb hoeven aanpassen ervoor.
Ik ben heel erg benieuwd of er vanuit mijn werk nog nieuwe maatregelen gaan komen.
Ik vind het allemaal stom.
Doen wat je moeder zegt lieve schat, niet doen wat je moeder dóet.

Het is dom en doet nog pijn ook, geloof me.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Juni :'( :'(
:cry: :cry: :cry:
Toen ik appte hoe het met je ging en vervolgens de vraag kreeg of ik van de week iets kwam drinken dacht ik... jij hebt het echt niet begrepen
Juni!!!

Ik geloof dat ik liever Corona heb.
Laten deze overheid eens zorgen dat iedereen getest kan worden!!
Groningen test extra onder zorgpersoneel ziekenhuis. Minister tikt hen op de vingers daarvoor. Dan ben ik voorlopig nog te verbaasd om de krantenkop te openen..............
Ik maak me echt zorgen over de stress en spanningen die (nogal kwetsbare) leerlingen die ik begeleid nu ervaren. We appen maar weer. Morgen gelukkig wel duidelijkheid voor hen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Watervrouw333 schreef:
23-03-2020 21:40
Groningen test extra onder zorgpersoneel ziekenhuis. Minister tikt hen op de vingers daarvoor. Dan ben ik voorlopig nog te verbaasd om de krantenkop te openen..............
Ja echt ongelooflijk.
Heel goed dat ze zorgpersoneel gaan testen.
kerst schreef:
23-03-2020 21:51
Ja echt ongelooflijk.
Heel goed dat ze zorgpersoneel gaan testen.
dat wordt allang gedaan hoor, ook in andere ziekenhuizen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ja mensen, ook hier zijn de Corona maatregelen van kracht. Jongleer ik tussen moeder, juf, onderneemster, huishouden, tijd met man en tijd voor mezelf. En ja, ik weet dat jij daar geen boodschap aan hebt, want jij bent de enige die echt belangrijk is op de wereld, dus dat ik mijn werk daar maar helemaal omheen moet vouwen. Maar dat gaat nu eenmaal niet. Ik kan niet meer doen dan ik kan op dit moment.

Krijg allemaal de rambam.
Dat krijgen we dus met al die guppen koppen die niet snappen hoe zo min mogelijk sociale contacten aangaan werkt.

Komen er 'daarna' allerlei wildvreemden op het werk. Haren zelf geknipt, of lang niet geverfd. Geen acryl nagels meer. Ik verheug me op haren op bovenlippen, kinnen en op wenkbrauwen.
En wat verwacht je dan van mij? Dat ik 70 km ga rijden om jouw zoon uit zijn nest te trekken? Jij vraagt niet om ‘hulp’. Jij dumpt jouw probleem en verwacht dat anderen alles voor je oplossen want ‘je hebt het toch aangegeven’. Dat is geen hulp, dat is verantwoordelijkheid afschuiven.

Man the fuck up! Wat denk je dan dat ik ga doen als jouw larve niet komt opdagen zonder bericht voor SE onderdelen? Een cijfer ga verzinnen? Hij was de enige van de 124!! Aan wie ligt het dan?
Ik word knetterschijtziek van dat thuiswerken...met een schoolzieke man en twee puber is dit gvd niet te doen!

(en ja, ik weet het, ik heb nog werk...)
Ozo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven