Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Alle reacties Link kopieren
Deze hele Corona crisis toont maar weer aan dar medici meer niet weten als dat ze wel weten. Zucht.
ninanoname schreef:
20-03-2020 14:06
Wraaaaa!!!!
Als je gezond bent is er geen enkele reden om niet bij een ander gezond mens op bezoek te gaan. Je hoeft me dus niet elke keer te appen, buuv, als je me de deur uit ziet gaan, of als er iemand bij mij naar binnen komt.
Ik kom heus niet naar jou toe, domme doos!
Gewoon op blokkeer zetten.
ninanoname schreef:
20-03-2020 14:06
Wraaaaa!!!!
Als je gezond bent is er geen enkele reden om niet bij een ander gezond mens op bezoek te gaan. Je hoeft me dus niet elke keer te appen, buuv, als je me de deur uit ziet gaan, of als er iemand bij mij naar binnen komt.
Ik kom heus niet naar jou toe, domme doos!
Je kan het virus bij je dragen zonder er zelf last van te hebben, dus dit klopt al niet.
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
20-03-2020 14:36
Je kan het virus bij je dragen zonder er zelf last van te hebben, dus dit klopt al niet.
Nee maar gewoon afstand houden en niet knuffelen of zoenen.
kerst schreef:
20-03-2020 14:37
Nee maar gewoon afstand houden en niet knuffelen of zoenen.
Dat hoop je dan maar. ;-D
¡Apagando las luces!
Mag ik even klagen? Ik baal ontzettend dat de scholen weken dicht zitten...Ik baal sowieso van alles op dit moment. Wat een kl.te voorjaar. Geen leuke uitjes. Geen (leuke) meivakantie, geen clubjes, geen school.... kon ik de tijd maar weken vooruit spoelen.
Voor iedereen een groene tuin
GroenTuintje schreef:
20-03-2020 14:41
Mag ik even klagen? Ik baal ontzettend dat de scholen weken dicht zitten...Ik baal sowieso van alles op dit moment. Wat een kl.te voorjaar. Geen leuke uitjes. Geen (leuke) meivakantie, geen clubjes, geen school.... kon ik de tijd maar weken vooruit spoelen.
Als de scholen slim zijn schrappen ze de meivakantie.
Nee, het feestje gaat niet door, de media gevolgd de laatste tijd?
En nee, we gaan het niet ‘gezellig maken’ in quarantaine omdat iedereen affectie nodig heeft, de media gevolgd de laatste tijd? Hoe verzin je het! Sinds je scheiding zoek je dingen in onze vriendschap die er totaal niet zijn!
We zijn hierdoor binnenkort ook geen vrienden meer ben ik bang.
kerst schreef:
20-03-2020 14:49
Als de scholen slim zijn schrappen ze de meivakantie.
Of een deel van de zomervakantie.
Mochten ze dat gaan doen zal ik héérlijk een week vrij nemen

Ik zit nu grote delen van de dag met oordopjes in omdat er overal gestommel boven en naast me is. Iedereen is thuis
En dan zijn het eigenlijk niet zozeer kinderen, maar echte rust is er niet bij (voor mij dan met m'n gevoeligheid voor geluiden)

In deze periode denk ik dan ook; waarom heb ik voor een huis met bovenburen gekozen
Ik zou alle buren die hele godganze dag met hun stenen bakstenenslippers aan om me heen lopen te stampen graag een dreun geven (6)

Met die slippers :whip:
mutsje78 wijzigde dit bericht op 20-03-2020 15:30
9.03% gewijzigd
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Er is een speciaal coronapijler aangemaakt waar je met je coronapraat, vragen en zorgen naar toe kan, doe dat dan ook.

Dit topic raakt nu vervuild met andere praat, het is voor wat je wel denkt maar niet zegt of daadwerkelijk gaat uitvoeren.

Kunnen sommigen niet lezen ofzo?
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Achterlijke vent dat je bent, geef die vrouw gewoon even de tijd om af te rekenen! Ze is behoorlijk op leeftijd en ja, dan gaat dat even niet meer zo snel. Was dan lekker naar de zelfscan gegaan als je zo'n haast heb. Pleur een eind op man. Loop dat mens niet zo in haar nek te hijgen. Ik had echt de neiging om naar je te snauwen: 1,5 meter afstand!
Ik had je met je achterlijke gehoest (zonder je hand voor je mond, en zonder je ook maar even te verontschuldigen naar andere mensen die in je buurt stonden), het liefst een dreun verkocht.

Wat snap je niet aan: ga niet naar buiten al bij hoesten. Gelden regels niet voor jou? Achterlijk mens.

(maar ja, ik hield mijn mond, want misschien ben je wel longpatient)
Michella_1991 schreef:
20-03-2020 15:14

Ik zit nu grote delen van de dag met oordopjes in omdat er overal gestommel boven en naast me is. Iedereen is thuis
En dan zijn het eigenlijk niet zozeer kinderen, maar echte rust is er niet bij (voor mij dan met m'n gevoeligheid voor geluiden)

In deze periode denk ik dan ook; waarom heb ik voor een huis met bovenburen gekozen

Om deze reden zou ik nooit in een flat of duplex willen wonen. Ik heb het nog wel even overwogen, omdat ik wil verhuizen en ik een paar mensen ken die in een vrij ruime flat wonen. Maar zo blij dat ik het niet gedaan heb.
Nee domme k*t, nee. Ik ben NiET verantwoordelijk voor serverproblemen van het systeem. Ik ben niet verantwoordelijk voor het betalen van jouw virusabonnement. Nee, ik ga niet jouw kind nog eens bijles geven omdat ‘ie weer eens geen reet uitvoert. Nee, ik ga jou niet mijn 06 nummer geven. Nee, ik doe helemaal niets met jouw zeikmails. Nee het is niet mijn schuld dat je weer van niets weet en dat jouw kind weer eens zogenaamd van niets weet. Nee, je zakt niet op één gemiste lesweek want hij voert al het hele jaar geen reet uit. Nee ik kom niet zijn boeken brengen omdat hij te lui was die zelf mee te nemen toen ik hem dat vorige week vrijdag opdroeg. Ja dat had je allemaal kunnen weten als je eens had gereageerd op de tig voicemails, Magistermeldingen, e-mails en brieven dat een oudergesprek toch zeer dringend gewenst was.

Als jij GDV eens een juist adres èn telefoonnummer had doorgegeven aan school, zeg in die afgelopen 13 maanden sinds jullie zijn verhuisd... of misschien zoals iedere amoebe met twee functionerende hersencellen zou kunnen kijkt op de website van de school (ik snap dat gewoon de inlogcodes voor Magister op de koelkast plakken te hoog gegrepen is voor je) DAN HAD JE DIT ALLEMAAL GEWETEN! Ik ga toch GDV niet 124 ouders persoonlijk bellen?!

Heerlijk dat jij nu weken zit opgescheept met het resultaat van jouw ‘opvoeding’. En zet die ‘dreiging’ maar door dat je naar een andere school gaat zoeken. Lijkt mij heerlijk.
Oh fijn Lemoos, zo iemand in een week als deze.

Ik houd niet van Facetimen, cammen en weet ik veel wat. Ook niet van thuis foto's maken van mezelf. Als ik thuis ben dan ben ik thuis en dan wil ik niet op de film. Dat er nu digitale meetings zijn daar moet ik nog even aan wennen. Misschien durf ik volgende week...
Je kunt méér.
Moon-Alisa schreef:
20-03-2020 16:33
Oh fijn Lemoos, zo iemand in een week als deze.

Ik houd niet van Facetimen, cammen en weet ik veel wat. Ook niet van thuis foto's maken van mezelf. Als ik thuis ben dan ben ik thuis en dan wil ik niet op de film. Dat er nu digitale meetings zijn daar moet ik nog even aan wennen. Misschien durf ik volgende week...
Mijn ervaringen zijn tot nu toe positief. Ik heb wel een lichte pressiemaatregel genomen om te voorkomen dat ik op Dumpert eindig.
Ok dank je. Ik werd nu even overvallen door iets wat 20 min geleden al begonnen was en heb dat even aan me voorbij laten gaan.

Tja ik wil dan ook even zorgen dat ik er leuk uit zie. Niet overdreven, maar beter dan nu. Ik vertrouw ze wel hoor, daar ligt het niet aan. Maar was ook gewoon met mijn eigen dingen bezig, had de aankondiging gemist.

Ok volgende week ga ik meedoen ;)
Je kunt méér.
Lieve buurmeisjes,
het is niet grappig om keihard te krijsen alsof je in gevaar bent. Dat was niet leuk toen jullie nog klein waren, maar dat is nog veel minder leuk nu jullie al boven de 20 zijn.
Geeft niet, het droogt wel weer op.
Theamuts schreef:
19-03-2020 18:11
Pffff, ik werk thuis maar word een paar keer per dag gebeld met de vraag "hoe het gaat". (Nou ja, hetzelfde als een paar uur geleden hè?!)
Zelf niets te doen, dus een ander dan maar lastig vallen ofzo :facepalm: (Of zou het wantrouwen zijn?)

Haha, herkenbaar :lol:

Directeur heeft een mail rondgestuurd met daarin ook het verzoek om in contact te blijven met zieken en mensen die alleen wonen. Ik woon alleen en heb al meerdere telefoontjes en mails gehad van collega's die dan ineens denken: "o ja, Malibu woont alleen, laat ik eens checken of alles daar wel goed gaat".

Best lief hoor, maar soms heb ik even geen zin om de telefoon op te nemen, anders kom ik nooit aan werken toe. Krijg ik mailtjes of het wel goed gaat want ze konden me telefonisch niet bereiken. Tja, het zal straks wel normaliseren. En als het te erg wordt ga ik wel elke ochtend zelf proactief een eigen update mail sturen... :proud:
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Buurman, ik dacht dat je intussen wel klaar was met die boormachine. Het was al anderhalf week rustig.

Volgens mij lijken je muren intussen op gatenkaas...
I'm not lazy
Baankje1 schreef:
20-03-2020 09:10
IJsfabrikant Holiday Ice, onder meer bekend van de populaire Raket, brengt snoepjes van Redband en Venco in de handel in de vorm van ijsjes. Het gaat om Dropfruit Duo’s en Schoolkrijt die in ijsvorm verschijnen.

Als dit een 1 aprilgrap is vind ik hem erg misplaatst in deze tijd.

wat is er misplaatst aan?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
20-03-2020 16:57
wat is er misplaatst aan?

Ik snap het ook niet.
I'm not lazy
Nee ik ben niet radioactief... zo’n gevoel kreeg ik vandaag weer in een winkel.. :facepalm:
Voor iedereen een groene tuin
Mijn pakketbezorger kwam vandaag langs en ik stond midden in de gang. Hij zette het pakket voor de deur neer en zei, jammer hè, dat we zo gek moeten doen?
Ik ben het met hem eens, het is jammer.
Hij werkt keihard en in zijn haastige spoed weet hij altijd lief en gezellig te blijven en ik kan me voorstellen dat het werk voor hem een heel stuk vervelender is geworden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven