Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
dinsdag 24 maart 2020 om 12:50
Nee voor ons verandert er ook niet veel, ok geen bezoekjes aan de opa’s en oma’s, en even geen avondjes met vrienden, maar verder, man en ik werken gewoon op locatie, dus niet thuis, en in de horeca kwamen we toch al bijna niet. Alleen de sportschool vind ik erg jammer. Ja de kinderen zijn thuis maar ik heb geen last van ze ofzo.
dinsdag 24 maart 2020 om 12:56
Stop met drammen!
Nee, ik ga niet jouw planning volgen, maar mijn eigen. We hebben elkaar tussendoor niet nodig en ik zorg dat mijn deel klaar is voor de deadline.
Ja, ik weet dat je dat vervelend vindt, dat je dan het gevoel van controle kwijt bent. Maar weet je, die controle heb je sowieso niet over mij. Je bent mijn manager ook niet, die kent mijn gebruiksaanwijzing wel en weet hoe hij het beste en slechtste uit me kan halen. Jij dus niet, hoewel ik volledig open ben over hoe ik werk. En ja, misschien ben ik dan voor jou een ongeleid projectiel en misschien moet ik dan inderdaad op het eind 's avonds doorwerken om de deadline te halen. Maar dat is nog altijd mijn eigen verantwoordelijkheid en niet jouw probleem. Jij werkt heel constant door, bij mij is het hollen of stilstaan. En nu is het even stilstaan. So be it.
Nee, ik ga niet jouw planning volgen, maar mijn eigen. We hebben elkaar tussendoor niet nodig en ik zorg dat mijn deel klaar is voor de deadline.
Ja, ik weet dat je dat vervelend vindt, dat je dan het gevoel van controle kwijt bent. Maar weet je, die controle heb je sowieso niet over mij. Je bent mijn manager ook niet, die kent mijn gebruiksaanwijzing wel en weet hoe hij het beste en slechtste uit me kan halen. Jij dus niet, hoewel ik volledig open ben over hoe ik werk. En ja, misschien ben ik dan voor jou een ongeleid projectiel en misschien moet ik dan inderdaad op het eind 's avonds doorwerken om de deadline te halen. Maar dat is nog altijd mijn eigen verantwoordelijkheid en niet jouw probleem. Jij werkt heel constant door, bij mij is het hollen of stilstaan. En nu is het even stilstaan. So be it.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
I'm on energy saving mode

dinsdag 24 maart 2020 om 14:55

dinsdag 24 maart 2020 om 15:36
Zet de handgel klaar.Michella_1991 schreef: ↑24-03-2020 15:31Werd ik net gebeld dat ze morgen de nieuwe CV willen komen installeren, met 2 man van 8 tot 12. ik vind dat raar in deze tijd.
Het is nou niet echt noodzakelijk of zo, dit adres stond gewoon in de planning een nieuwe te krijgen
Na afloop deurklinken afnemen.
Hier zijn ze bezig met werkzaamheden aan dan en portiekdeur.

dinsdag 24 maart 2020 om 15:44
Van techniek Nederland:Michella_1991 schreef: ↑24-03-2020 15:31Werd ik net gebeld dat ze morgen de nieuwe CV willen komen installeren, met 2 man van 8 tot 12. ik vind dat raar in deze tijd.
Het is nou niet echt noodzakelijk of zo, dit adres stond gewoon in de planning een nieuwe te krijgen
Mijn werknemers werken bij particulieren thuis. Hoe kan ik daarmee omgaan?
U heeft als werkgever de verplichting te zorgen voor veilige werkomstandigheden voor de werknemer. Hoe kunt u dat doen? Ook als zelfstandige kunt u deze maatregelen in acht nemen.
Neem steeds de dag voor de afspraak met de consument contact op om te vragen of de afspraak in verband met de corona situatie door kan gaan. De particulier hoeft dus niet aan u door te geven of hij wel of geen klachten heeft. Maar zal wel uitsluitend moeten berichten als de afspraak niet door kan gaan.
De makkelijkste manier is uiteraard om een mail met deze vraag naar de klanten te sturen.
Zorg dat de werknemers zich bij evident ongewenste situaties vrij voelen om zelf adhoc te beslissen niet bij een klant aan het werk te gaan. De consument doet hoestend en proestend de voordeur open? Dan laat de monteur aan de consument weten dat hij, uit preventief oogpunt, niet aan het werk gaat. Wel laat de monteur zijn beslissing gelijk aan u of aan de planner weten.
Besteed in een toolboxmeeting aandacht aan de door het RIVM gestelde voorzorgsmaatregelen én bespreek uw beleid zoals hierboven beschreven.

dinsdag 24 maart 2020 om 16:10
Hier zit ik al bijna 2 weken mee en moet het toch ff kwijt.
Jij met je complottheorieën over Corona en mij zo ver brengen dat ik in je enge ideen ben gaan geloven. Je moest maar eens weten dat ik overstuur naar huis ben gegaan en mijn vriend lang erover heeft gedaan om me rustig te krijgen. Ben er klaar mee mevrouw beterweet.
En mevrouw voor me die per se een billet aan wil reiken en in de hand wil leggen en commentaar heeft omdat de caissière het in een schaal legt. Handcontact vermijden! Zo moeilijk is dat toch niet? En dan commentaar hebben op mensen die mondkapjes en handschoenen dragen en jezelf vol trots op de borst kloppen omdat je zo nuchter bent. Dat ben je niet,je bent een laconiek,dom wijf.
Jij vind dat mijn vriend en ik Corona moeten krijgen omdat we nog lekker jong zijn. Nee,we zijn dan wel geen risicogroep maar we komen in
problemen man als we in quarantaine moeten en kunnen geen kant op. Stomme trut die je bent! Laat ons met rust!
Zo,dat lucht op.
Jij met je complottheorieën over Corona en mij zo ver brengen dat ik in je enge ideen ben gaan geloven. Je moest maar eens weten dat ik overstuur naar huis ben gegaan en mijn vriend lang erover heeft gedaan om me rustig te krijgen. Ben er klaar mee mevrouw beterweet.
En mevrouw voor me die per se een billet aan wil reiken en in de hand wil leggen en commentaar heeft omdat de caissière het in een schaal legt. Handcontact vermijden! Zo moeilijk is dat toch niet? En dan commentaar hebben op mensen die mondkapjes en handschoenen dragen en jezelf vol trots op de borst kloppen omdat je zo nuchter bent. Dat ben je niet,je bent een laconiek,dom wijf.
Jij vind dat mijn vriend en ik Corona moeten krijgen omdat we nog lekker jong zijn. Nee,we zijn dan wel geen risicogroep maar we komen in
problemen man als we in quarantaine moeten en kunnen geen kant op. Stomme trut die je bent! Laat ons met rust!
Zo,dat lucht op.
anoniem_2815 wijzigde dit bericht op 29-03-2020 18:02
47.19% gewijzigd

dinsdag 24 maart 2020 om 16:16
Ja inderdaad! Had hij/zij beter kunnen schrijven of je een keer iets komt drinken als de ellende voorbij is? Het is nu niet verstandig.Michella_1991 schreef: ↑23-03-2020 21:31Toen ik appte hoe het met je ging en vervolgens de vraag kreeg of ik van de week iets kwam drinken dacht ik... jij hebt het echt niet begrepen

dinsdag 24 maart 2020 om 17:39
dinsdag 24 maart 2020 om 17:57
dinsdag 24 maart 2020 om 18:14
Het gaat om iemand met een licht verstandelijke beperking, niks mis mee natuurlijk. Maar ik hoop dat haar voldoende is uitgelegd hoe en wat.
Ik begreep van m'n pa dat hij haar zondag samen met haar moeder is tegen gekomen bij de Praxis. Ook niks mis mee natuurlijk als je je aan de maatregelen houdt, maar moeder is wat zwaarder verstandelijk beperkt en heeft daarnaast wat lichamelijke klachten..

dinsdag 24 maart 2020 om 18:18
Mijn excuses hiervoor,dat wist ik niet want ik kon dit niet uit je bericht opmaken. Dat is natuurlijk iets anders en absoluut niets mis mee. Ik snap volkomen dat dit dan moeilijker voor degene te begrijpen is. En uiteraard is een goede uitleg ook belangrijk.Michella_1991 schreef: ↑24-03-2020 18:14Het gaat om iemand met een licht verstandelijke beperking, niks mis mee natuurlijk. Maar ik hoop dat haar voldoende is uitgelegd hoe en wat.
Ik begreep van m'n pa dat hij haar zondag samen met haar moeder is tegen gekomen bij de Praxis. Ook niks mis mee natuurlijk als je je aan de maatregelen houdt, maar moeder is wat zwaarder verstandelijk beperkt en heeft daarnaast wat lichamelijke klachten..

dinsdag 24 maart 2020 om 18:47
bij mij uit koorts zich vaak in ondertemperatuur
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 24 maart 2020 om 18:55