Napraattopic deel 127
woensdag 18 maart 2020 om 13:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 25 maart 2020 om 17:41
Poeh, dubbelnicken.......
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

woensdag 25 maart 2020 om 18:26
Ik heb een mooie trui gebreid en spreek nu vrij goed FinsAllyMcBeal schreef: ↑25-03-2020 18:19Poeh zeg een week niet forummen dat moet heel zwaar geweest zijn![]()
woensdag 25 maart 2020 om 20:00
woensdag 25 maart 2020 om 20:32
woensdag 25 maart 2020 om 20:50
Probeer eens een tijdje quarantaine..... tot 6 april of zo....AllyMcBeal schreef: ↑25-03-2020 20:32Kijk daar heb je wat aan. Eigenlijk helemaal niet verkeerd dus een weekje rust dan kom je nog eens aan andere dingen toe.![]()
jouw leven is een keuze
woensdag 25 maart 2020 om 21:03
Echt, ik snap het niet hoor, ik kom helemaal niet aan andere dingen toe. Ik hoor overal mensen die grote schoonmaak gaan doen en dergelijke. Ik verveel me absoluut niet. En als ik me verveelde, was dat wel het laatste dat ik ging doen.
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 25 maart 2020 om 21:09
doornroosje9 schreef: ↑25-03-2020 21:03Echt, ik snap het niet hoor, ik kom helemaal niet aan andere dingen toe. Ik hoor overal mensen die grote schoonmaak gaan doen en dergelijke. Ik verveel me absoluut niet. En als ik me verveelde, was dat wel het laatste dat ik ging doen.
Oh ik snap dat juist heel goed. Je hebt er nu de tijd voor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

woensdag 25 maart 2020 om 21:14
Ik werk me juist helemaal de tering. Onderbezetting want iedereen die een keer zijn neus ophaalt wordt naar huis gestuurd, meer was want de familie mag niet meer wassen dus al die onderbroeken krijgen wij erbij, nee ik vermaak me wel. Daar heb ik echt geen grote schoonmaak voor van node.doornroosje9 schreef: ↑25-03-2020 21:03Echt, ik snap het niet hoor, ik kom helemaal niet aan andere dingen toe. Ik hoor overal mensen die grote schoonmaak gaan doen en dergelijke. Ik verveel me absoluut niet. En als ik me verveelde, was dat wel het laatste dat ik ging doen.

woensdag 25 maart 2020 om 21:18
Ja dat valt me wel op, dat mijn man ineens zo ijverig is geworden, tussen het thuiswerken door

woensdag 25 maart 2020 om 21:21
Mijn man werkt gewoon thuis door en krijgt veel meer gedaan dan op kantoor. Daar wordt hij voortdurend gestoord door collega's die vanalles komen vragen en nu heeft hij eindelijk rust. Of hij dat nog zo fijn vindt over 4 weken, dat weet ik niet.
En ik doe ook gewoon wat ik anders deed. Niet veel veranderd hier dus.

En ik doe ook gewoon wat ik anders deed. Niet veel veranderd hier dus.
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 25 maart 2020 om 21:34
Wij hebben officieel nog vakantie, maar ik ben 'opgeroepen'. Helemaal prima want wat ik nu kan doen past helemaal 'in mijn straatje'. Voor man worden het lange weken vrees ik: evenementen zie ik op 1 juni ook nog niet opstarten en daarna?Lady*Voldemort schreef: ↑25-03-2020 21:18Ja dat valt me wel op, dat mijn man ineens zo ijverig is geworden, tussen het thuiswerken doorAls ik thuiskom na een dagje wassen staat tegenwoordig gewoon het eten al klaar! Ik vrees dat ik nog eens met weemoed terug ga denken aan de Coronatijd.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 25 maart 2020 om 21:56
doornroosje9 schreef: ↑25-03-2020 21:03Echt, ik snap het niet hoor, ik kom helemaal niet aan andere dingen toe. Ik hoor overal mensen die grote schoonmaak gaan doen en dergelijke. Ik verveel me absoluut niet. En als ik me verveelde, was dat wel het laatste dat ik ging doen.
Haha, ik dacht al dat ik de enige was. Ik blijk uitermate geschikt voor een quarantaine. (geen lockdown, wil nog welke dag even lekker wandelen in de zon in m'n uppie)
Later is nu