Napraattopic deel 127

18-03-2020 13:19 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Maud*de*Braose schreef:
28-03-2020 08:59
Ik heb de C pijler onder de negeer, dus toch maar even hier. Gisteren lag er een tekening in mijn brievenbus, gemaakt door een kind. Naast de tekening de tekst Stay Strong. Zo'n klein iets, maar zo leuk. Ben er echt een beetje blij van.
:love:
Maud*de*Braose schreef:
Ik heb de C pijler onder de negeer, dus toch maar even hier. Gisteren lag er een tekening in mijn brievenbus, gemaakt door een kind. Naast de tekening de tekst Stay Strong. Zo'n klein iets, maar zo leuk. Ben er echt een beetje blij van.
Wat leuk!

Ik kwam vanmorgen vroeg een soort hinkelbaan tegen, gemaakt met stoepkrijt en duidelijk bedoeld om de tafel van zeven te oefenen. Vond ik ook al zo leuk bedacht.
Miss_Communicatie schreef:
28-03-2020 08:48
Wel knap dat ie zo consequent blijft door de jaren heen :cheer2:
Ik heb het idee dat hij tussen de wollige lappen intellectualisme door steeds meer van zichzelf laat schijnen. Dapper en mooi.
Lady*Voldemort schreef:
28-03-2020 09:12
Wat leuk!

Ik kwam vanmorgen vroeg een soort hinkelbaan tegen, gemaakt met stoepkrijt en duidelijk bedoeld om de tafel van zeven te oefenen. Vond ik ook al zo leuk bedacht.
Ja, spelenderwijs leren. Top idee.
Maud*de*Braose schreef:
Wat lief.
Heeeey Nemain :cheer:
Hele week amper op dit forum geweest, maar niets gemist blijkbaar. Gezond verstand is vrij zeldzaam tegenwoordig zie ik.
Marana schreef:
28-03-2020 14:48
Hele week amper op dit forum geweest, maar niets gemist blijkbaar. Gezond verstand is vrij zeldzaam tegenwoordig zie ik.
:hug:
Life is short. Eat dessert first.
Marana schreef:

Gezond verstand schreeuwt minder van de daken, denk ik.
Later is nu
Mijn gezond verstand weet het even niet (te kort slaap en ochtenddienst)

Mijn ouders willen morgen bij man en mij op de koffie komen en ik weet niet of dat verstandig is. Mijn ouders zijn in de 60, krijgen wat gebreken maar niets luchtweg-gerelateerd. Ma en ik werken allebei in de 'vitale' sector. Ik zou ze graag weer eens zien, maar misschien beter om niet te doen?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ik zou het niet doen, maar ik heb mezelf voornamelijk in lockdown gezet (op wat wandelingen in de buurt na, op afstand van anderen). Ben vandaag jarig, krijg geen visite. Man en zoon zijn aan het werk. Het is maar zo.
Later is nu
AeonOfWinter schreef:
28-03-2020 15:06
Mijn gezond verstand weet het even niet (te kort slaap en ochtenddienst)

Mijn ouders willen morgen bij man en mij op de koffie komen en ik weet niet of dat verstandig is. Mijn ouders zijn in de 60, krijgen wat gebreken maar niets luchtweg-gerelateerd. Ma en ik werken allebei in de 'vitale' sector. Ik zou ze graag weer eens zien, maar misschien beter om niet te doen?
Nope, absoluut niet doen.
Dreamer schreef:
28-03-2020 15:08
Ik zou het niet doen, maar ik heb mezelf voornamelijk in lockdown gezet (op wat wandelingen in de buurt na, op afstand van anderen). Ben vandaag jarig, krijg geen visite. Man en zoon zijn aan het werk. Het is maar zo.
Gefeliciteerd!!! :cheer2:
Dreamer schreef:
28-03-2020 15:08
Gefeliciteerd. :euro: koop zelf maar wat.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
28-03-2020 15:10
Gefeliciteerd. :euro: koop zelf maar wat.

Dankje, maar ik kan dus niet naar de winkel, kun je ook overmaken? :proud:

Bedankt voor de felicitaties. Daar zei ik het natuurlijk niet voor, maar toch :redrose:
Later is nu
Feli Dreamer! Maak er toch maar een leuke dag van, op een of andere manier :gift: :redrose:

Aeon, ik zou het niet doen. Waarom kan het niet even wachten? Ik snap dat je elkaar graag even wilt zien, maar dat is nu niet verstandig.
Ik heb mijn personeel gevraagd om dergelijke sociale contacten voorlopig niet te hebben. Heeft jouw werkgever niet zoiets uitgevaardigd?
Marana schreef:
28-03-2020 15:14
Feli Dreamer! Maak er toch maar een leuke dag van, op een of andere manier :gift: :redrose:

Aeon, ik zou het niet doen. Waarom kan het niet even wachten? Ik snap dat je elkaar graag even wilt zien, maar dat is nu niet verstandig.
Ik heb mijn personeel gevraagd om dergelijke sociale contacten voorlopig niet te hebben. Heeft jouw werkgever niet zoiets uitgevaardigd?
Bedankt allemaal. Was mijn eerste ingeving toch niet overdreven toen ik het bericht kreeg. :thumbsup:

Dreamer: gefeliciteerd!
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Gefeliciteerd Dreamer :gift:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Marana schreef:

Met de Coronapijler onder de negeer kan ik mezelf een beetje voor de gek houden dat het best meevalt met de rare mensen.
PoesinBoots schreef:
28-03-2020 17:19
Met de Coronapijler onder de negeer kan ik mezelf een beetje voor de gek houden dat het best meevalt met de rare mensen.
Heb je geen Facebook dan? Verschrikkelijk. :'(
Gefeliciteerd Dreamer!

Aeon kun je niet afspreken om te wandelen? Heb ik net met zus gedaan. Lekker buiten met de hond en anderhalve meter afstand gehouden.
Buiten in de zon daarna, met weer afstand een bakje koffie gedaan en we zijn toch bijgepraat.
doornroosje9 schreef:
28-03-2020 17:20
Heb je geen Facebook dan? Verschrikkelijk. :'(

Ik heb wat mensen en pagina's ontvolgd en ik vind de challenge foto's enzo wél een fijne opvulling.
Beter dan alle negatieve gel#l.
Van harte, Dreamer :gift: :redrose: :cheers:
PoesinBoots schreef:
28-03-2020 17:23
Ik heb wat mensen en pagina's ontvolgd en ik vind de challenge foto's enzo wél een fijne opvulling.
Beter dan alle negatieve gel#l.
O, ik heb het over alle mensen die niet eens één zin zonder fouten kunnen schrijven en een heel sterke mening hebben over hoe dit aangepakt wordt.
doornroosje9 schreef:
28-03-2020 17:30
O, ik heb het over alle mensen die niet eens één zin zonder fouten kunnen schrijven en een heel sterke mening hebben over hoe dit aangepakt wordt.

Dat lees ik dus nu niet :biggrin:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven