Napraattopic deel 127
woensdag 18 maart 2020 om 13:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 28 maart 2020 om 17:38
Mazzelaar.
Life is short. Eat dessert first.

zaterdag 28 maart 2020 om 17:56
Ik vind die challenges ook wel gezellig. Ik heb een paar semi-beroemdheden op FB en nu weet ik ook hoe ze er zestig jaar geleden uit zagen. Nou, kom daar maar eens om buiten de coronatijdPoesinBoots schreef: ↑28-03-2020 17:23Ik heb wat mensen en pagina's ontvolgd en ik vind de challenge foto's enzo wél een fijne opvulling.
Beter dan alle negatieve gel#l.

zaterdag 28 maart 2020 om 18:02
En voor als ik zin heb in ruzie zijn er altijd nog de plaatselijke FB-groepen. Op dit moment ben ik bezig met een campagne om bejaarden zwart te maken die zich niet aan de anderhalve meter-regel houden, als tegenwicht voor het niet aflatende gezeik dat al die kutjongeren eigenlijk de schuld hebben aan dat hele coronagezeik en liefst met knuppels van straat gejaagd zouden moeten worden.
zaterdag 28 maart 2020 om 18:16
zaterdag 28 maart 2020 om 18:17

zaterdag 28 maart 2020 om 19:45
Ik zie ze ook niet, dat soort berichten. Ik zit niet op nieuwspagina's en in de lokale groepen zijn mensen erg positief over de maatregelen en over hoe vrijwel iedereen zich er hier aan houdt. Men is eensgezind in de groepen waar ik in zit. Anderen doen het wel fout, natuurlijk, daar zijn ook een paar berichten over geplaatst in de lokale groepen, maar dat wordt verder geen discussie omdat iedereen het eens is

zaterdag 28 maart 2020 om 19:55
Hier in Zutphen is men vooral eensgezind over het feit dat ze zich zelf wel houden aan de regels, maar al die vieze stinkjongeren niet.Marana schreef: ↑28-03-2020 19:45Ik zie ze ook niet, dat soort berichten. Ik zit niet op nieuwspagina's en in de lokale groepen zijn mensen erg positief over de maatregelen en over hoe vrijwel iedereen zich er hier aan houdt. Men is eensgezind in de groepen waar ik in zit. Anderen doen het wel fout, natuurlijk, daar zijn ook een paar berichten over geplaatst in de lokale groepen, maar dat wordt verder geen discussie omdat iedereen het eens is![]()

zaterdag 28 maart 2020 om 20:01
Lady*Voldemort schreef: ↑28-03-2020 19:55Hier in Zutphen is men vooral eensgezind over het feit dat ze zich zelf wel houden aan de regels, maar al die vieze stinkjongeren niet.
Stom. Goed dat je een tegengeluid laat horen.

zaterdag 28 maart 2020 om 20:45
Blijk zelfs ik grenzen te hebben aan waar ik me aan wil ergeren....PoesinBoots schreef: ↑28-03-2020 20:18Dankzij LV kan ik me wel heerlijk ergeren aan het Blijtje van de dag enzo.
Ik heb dan wel weer de Coronapijler open.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 28 maart 2020 om 23:24

zondag 29 maart 2020 om 09:57
Goed bezig sommige bejaarden denken dat die regel niet voor hun geldt. Ik heb dat ook gezien.Lady*Voldemort schreef: ↑28-03-2020 18:02En voor als ik zin heb in ruzie zijn er altijd nog de plaatselijke FB-groepen. Op dit moment ben ik bezig met een campagne om bejaarden zwart te maken die zich niet aan de anderhalve meter-regel houden, als tegenwicht voor het niet aflatende gezeik dat al die kutjongeren eigenlijk de schuld hebben aan dat hele coronagezeik en liefst met knuppels van straat gejaagd zouden moeten worden.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

zondag 29 maart 2020 om 10:20

zondag 29 maart 2020 om 12:47
Heerlijk. Die van mij liggen al de hele dag depressief te zijn. Ze moeten altijd zo wennen aan weer een ander ritme als die klok veranderd. Hopen dat ze niet suïcidaal worden.