Douchen

30-03-2020 14:29 49 berichten
Hoi,

Even de situatie beschrijven.

Mijn vriend ging zich douchen, bij onze douch moet je na elke douch beurt de boiler even aanzetten om weer warm water te Kunnen gebruiken. Mijn vriend had zich een lange tijd gedouched en stapt de douch uit. Vervolgens loop ik naar de douch om te kijken of de boiler aanstaat, zodat ik me zo ook lekker warm kan douchen, dit was al gebeurd.

Later komt hij boos de kamer op en zegt hij waarom ik niks tegen hem zeg, en weer terugloop naar de kamer, hij had het gevoel dat ik hem negeer. De reden waarom ik terug liep naar de kamer is omdat hij een langere tijd heeft gedouched en ik me gewoon warm wil douchen (moet je even wachten)
Ik begrijp niet waar dit vandaan komt. Ik had hem ook kunnen vragen of hij de boiler aan wou zetten maar wil niet voor elk klein ding mijn vriend om ‘hulp’ vragen, dit ook uitgelegd en nu is hij ‘boos’ vertrokken.
Vraag het hem.
Alle reacties Link kopieren
Wat een gezelligerd. Maar zijn jullie al lang samen en komt dit vaak voor. Of zijn jullie nog maar net samen?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
MokThee schreef:
30-03-2020 14:30
Vraag het hem.
Gedaan. Hij voelde zich genegeerd en vond dat ik weinig communiceer naar hem.
dianaf schreef:
30-03-2020 14:31
Wat een gezelligerd. Maar zijn jullie al lang samen en komt dit vaak voor. Of zijn jullie nog maar net samen?
1,5/2 jaar. Zijn sinds 3 weken aan het verhuizen nu en zitten denk ik wat op elkaars lip gezien de situatie.
Zijn dit quarantainespanningen?
Want " heb je de boiler weer aangezet? " is natuurlijk een hele moeilijke vraag.. Of deed je stem het niet?
Anoniem200033 schreef:
30-03-2020 14:31
Gedaan. Hij voelde zich genegeerd en vond dat ik weinig communiceer naar hem.
Sowieso dat je weinig communiceert. Als in te weinig interesse tonen of als in je geeft nooit aan wat je doet/gaat doen/gedaan hebt?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dianaf schreef:
30-03-2020 14:32
Sowieso dat je weinig communiceert. Als in te weinig interesse tonen of als in je geeft nooit aan wat je doet/gaat doen/gedaan hebt?
Ik hoor het nu voor het eerst.
strings-attached schreef:
Want " heb je de boiler weer aangezet? " is natuurlijk een hele moeilijke vraag.. Of deed je stem het niet?
De andere kant is, waarom het vragen als je ook even snel kunt kijken?
strings-attached schreef:
Dat vraag ik vaak zat, maar heb toch ook zelf 2 benen om te kijken of die aan staat.
Anoniem200033 schreef:
30-03-2020 14:34
Ik hoor het nu voor het eerst.
Vraag of hij concrete voorbeelden heeft waarom hij vindt dat jij te weinig communiceert.
Er is nogal een verschil of hij vaker wilt horen dat je hem bv de leukste vindt of dat hij gewoon wil weten wat je doet.
Waarom vertrouw je er niet op dat hij de boiler aanzet na het douchen?
Het was immers keurig gedaan.
rumforviva schreef:
Zijn dit quarantainespanningen?
Mooi woord zeg, quaranrainespanningen
Frankly my dear, I don"t give a damn
dianaf schreef:
30-03-2020 14:35
Vraag of hij concrete voorbeelden heeft waarom hij vindt dat jij te weinig communiceert.
Er is nogal een verschil of hij vaker wilt horen dat je hem bv de leukste vindt of dat hij gewoon wil weten wat je doet.
Idd.
Rosalind schreef:
30-03-2020 14:36
Waarom vertrouw je er niet op dat hij de boiler aanzet na het douchen?
Het was immers keurig gedaan.
Ik ken hem en hij heeft momenteel veel aan zijn hoofd, vergeet nog wel eens dingen oid.
ben je zo verlegen dan?
Anoniem200033 schreef:
30-03-2020 14:37
Ik ken hem en hij heeft momenteel veel aan zijn hoofd, vergeet nog wel eens dingen oid.
Maar hij was het dus niet vergeten. Ik denk dat hij zich gecontroleerd voelde.
Persoonlijk zeg ik in zo'n soort situatie vaak iets als "fijn dat je de boiler alweer voor me hebt aangezet". Kleine moeite en hij voelt zich gewaardeerd.
Maar als ik een keer niets zeg met mijn ochtendhumeur vindt mijn vriend dat gelukkig ook prima.
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!

Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
Loepje

Je vriend zit niet lekker in zijn panty.
Vraag eens wat hij nodig heeft
Frankly my dear, I don"t give a damn
Wat is het doel van dit topic?
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Dus hij staat lang onder de warme douche, zodat jij even moet wachten om ook lekker te kunnen douchen en dan neemt hij jou kwalijk dat je gaat kijken of de boiler aanstaat? :-? Apart hij had ook minder lang kunnen douchen zodat jij ook gelijk had kunnen gaan, of zelf even de boiler gecheckt omdat hij wist dat jij nog moest douchen.
anoniem_63cc40bea39de wijzigde dit bericht op 30-03-2020 14:39
1.06% gewijzigd
Rosalind schreef:
30-03-2020 14:37
Maar hij was het dus niet vergeten. Ik denk dat hij zich gecontroleerd voelde.
Ja dat kan, maar dat was niet me intentie. Heb in de tussentijd al zo 3x koud moeten douchen sinds we hier zijn, neem aan dat het niet raar is als ik me ook is warm wil douchen.
Anoniem200033 schreef:
30-03-2020 14:39
Ja dat kan, maar dat was niet me intentie. Heb in de tussentijd al zo 3x koud moeten douchen sinds we hier zijn, neem aan dat het niet raar is als ik me ook is warm wil douchen.
Omdat hij al het warme water verbruikt en die boiler niet aanzet/nakijkt als hij heeft gedouched?

Voelde hij zich echt genegeerd of is hij beledigd of boos dat jij hem ( misschien terecht) niet helemaal vertrouwd mbt de boiler?
Luci_Morgenster schreef:
30-03-2020 14:42
Omdat hij al het warme water verbruikt en die boiler niet aanzet/nakijkt als hij heeft gedouched?

Voelde hij zich echt genegeerd of is hij beledigd of boos dat jij hem ( misschien terecht) niet helemaal vertrouwd mbt de boiler?

Nee hij zet hem vrijwel altijd aan hoor! Alleen moet je even wachten totdat het water warm is.
Als ik er zo over nadenk begrijp ik wel waarom hij misschien het gevoel heeft dat ik hem niet ‘vertrouw’ maar dat was echt mijn intentie niet. We zitten hier pas net en het is allemaal even wennen. Normaal vraag ik ook aan hem of die aan is maar wou gewoon zelf is opstaan, kleine moeite, ipv gelijk vragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven