Napraattopic deel 127
woensdag 18 maart 2020 om 13:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 31 maart 2020 om 17:29
O, te opvallend zeker?
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 31 maart 2020 om 17:44
BeschrijvingGnocchi is een Italiaanse pasta-soort. Het woord gnocchi, meervoud van het Italiaanse gnocco, betekent "klont". De Aziatische varianten worden vaak met het Engelse woord "dumpling" aangeduid, de Nederlandse variant is knoedel. Gnocchi zijn vooral bekend in de variant van aardappel; gnocchi di patate. Wikipedia
dinsdag 31 maart 2020 om 17:48
Ik zou wel een grote koelkast willen. Als ik die krijg mag jij mijn kleine hebben!
dinsdag 31 maart 2020 om 17:49
Nemain• schreef: ↑31-03-2020 17:44BeschrijvingGnocchi is een Italiaanse pasta-soort. Het woord gnocchi, meervoud van het Italiaanse gnocco, betekent "klont". De Aziatische varianten worden vaak met het Engelse woord "dumpling" aangeduid, de Nederlandse variant is knoedel. Gnocchi zijn vooral bekend in de variant van aardappel; gnocchi di patate. Wikipedia
Wat eet jij vandaag? Klont.
dinsdag 31 maart 2020 om 17:50
dinsdag 31 maart 2020 om 17:52
Zo schattig!
dinsdag 31 maart 2020 om 17:56
Echt spijt van mijn kleine. Zo suf dat ik niet bedacht heb dat een normale ook kan
dinsdag 31 maart 2020 om 17:58
Dat woord ken ik wel. Geen idee hoe het smaakt overigens.Nemain• schreef: ↑31-03-2020 17:44BeschrijvingGnocchi is een Italiaanse pasta-soort. Het woord gnocchi, meervoud van het Italiaanse gnocco, betekent "klont". De Aziatische varianten worden vaak met het Engelse woord "dumpling" aangeduid, de Nederlandse variant is knoedel. Gnocchi zijn vooral bekend in de variant van aardappel; gnocchi di patate. Wikipedia