Napraattopic deel 127

18-03-2020 13:19 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Orzo met gebakken sjalot, knoflook, champignons, kerstomaatjes, erwtjes en verse spinazie.
Oh en geraspte kaas en gehakte nootjes.
Nemain• schreef:
31-03-2020 17:50
Geen idee hoe het smaakt. Er is niet zoveel te krijgen in die hoek, dus ik moet verplicht spannend doen.

Krijg je tafeltje dekje?
PoesinBoots schreef:
31-03-2020 18:12
Orzo met gebakken sjalot, knoflook, champignons, kerstomaatjes, erwtjes en verse spinazie.
Oh en geraspte kaas en gehakte nootjes.
Jij eet de Griek?
Nemain• schreef:
31-03-2020 18:15
Jij eet de Griek?

Nee die heet Zorba.
Alle reacties Link kopieren
nachos
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Kerst omaatjes zijn toch niet Grieks?
Moussaka. Voor het eerst gemaakt. Viel in de smaak blijkbaar.
Marana schreef:
31-03-2020 21:46
Moussaka. Voor het eerst gemaakt. Viel in de smaak blijkbaar.
Nog nooit gemaakt, maar wat ik zag van recept lijkt het me wel lekker.
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
31-03-2020 00:27
Beste CherokeeRose1977,

Het gaat om twee verschillende Orpheuses/Orpheusen (?).

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Echt niet.
Marana schreef:
31-03-2020 21:46
Moussaka. Voor het eerst gemaakt. Viel in de smaak blijkbaar.

Lekker. Wij hadden vorige week zo'n verspakket moussaka van AH.
Ik vond het voor herhaling vatbaar.
SjaanRoeispaan schreef:
31-03-2020 22:24
Echt niet.
Ik vind t ook té toevallig dat 2 mensen dezelfde naam kiezen met 1 letter/cijfer verschil.
CherokeeRose1977 schreef:
31-03-2020 23:43
Ik vind t ook té toevallig dat 2 mensen dezelfde naam kiezen met 1 letter/cijfer verschil.

Net zo toevallig als Carlo Boszhard in de tv-kantine zeker? Was gewoon een persiflage. Waarom zou de echte Orpheus dat doen? Of probeer je zo van hem af te komen?
Alle reacties Link kopieren
CherokeeRose1977 schreef:
31-03-2020 23:43
Ik vind t ook té toevallig dat 2 mensen dezelfde naam kiezen met 1 letter/cijfer verschil.
Ja zou goed kunnen maar nu waren het twee letters/cijfers verschil dus is het heel anders.

(Geen idee trouwens of het hem wel of niet was maar denk het niet)
Nee, ik wil niet van hem afkomen, viel mij alleen op.
Wat een post krijg ik deze barre tijden. Van de week een lieve, bemoedigende tekening.
Vandaag een krantenartikel over onderzoek naar vermoeidheid bij kankerpatienten. Met netjes relevante informatie onderstreept met rode pen (relevant voor in de bus stopper dan). En erbij met grote letters geschreven "oorzaak: roken".
Uhhh, ok.
Wat moet ik ermee? Ik rook niet eens. Heel bijzonder. Er zat wel een mini kitkat bij, dat dan weer wel. :bonk: :-D
anoniem_388053 wijzigde dit bericht op 01-04-2020 08:55
0.11% gewijzigd
Ontbijt: muesli met yoghurt, noten, zaden en frambozen (uit de diepvries)
RikM schreef:
31-03-2020 17:49
Wat eet jij vandaag? Klont. :-D

En soep met vermicelli.
Weet je wat vermicelli betekent?
Wormpjes.


Eet smakelijk.
Maud*de*Braose schreef:
01-04-2020 08:54
Wat een post krijg ik deze barre tijden. Van de week een lieve, bemoedigende tekening.
Vandaag een krantenartikel over onderzoek naar vermoeidheid bij kankerpatienten. Met netjes relevante informatie onderstreept met rode pen (relevant voor in de bus stopper dan). En erbij met grote letters geschreven "oorzaak: roken".
Uhhh, ok.
Wat moet ik ermee? Ik rook niet eens. Heel bijzonder. Er zat wel een mini kitkat bij, dat dan weer wel. :bonk: :-D
:rofl:
Maud*de*Braose schreef:
01-04-2020 08:54
Wat een post krijg ik deze barre tijden. Van de week een lieve, bemoedigende tekening.
Vandaag een krantenartikel over onderzoek naar vermoeidheid bij kankerpatienten. Met netjes relevante informatie onderstreept met rode pen (relevant voor in de bus stopper dan). En erbij met grote letters geschreven "oorzaak: roken".
Uhhh, ok.
Wat moet ik ermee? Ik rook niet eens. Heel bijzonder. Er zat wel een mini kitkat bij, dat dan weer wel. :bonk: :-D
:HA:
Alle reacties Link kopieren
'Mijn' schoenenwinkel gaat vandaag weer open. :jump:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Maud*de*Braose schreef:
01-04-2020 08:54
Wat een post krijg ik deze barre tijden. Van de week een lieve, bemoedigende tekening.
Vandaag een krantenartikel over onderzoek naar vermoeidheid bij kankerpatienten. Met netjes relevante informatie onderstreept met rode pen (relevant voor in de bus stopper dan). En erbij met grote letters geschreven "oorzaak: roken".
Uhhh, ok.
Wat moet ik ermee? Ik rook niet eens. Heel bijzonder. Er zat wel een mini kitkat bij, dat dan weer wel. :bonk: :-D
Eh. Stop nou gewoon eens met roken! :rofl:
Solomio schreef:
01-04-2020 09:30
'Mijn' schoenenwinkel gaat vandaag weer open. :jump:
1 april.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
01-04-2020 10:15
1 april.
Ja, dacht ik ook.
Maar ik ben niet zeker.
solomio wijzigde dit bericht op 01-04-2020 10:16
14.64% gewijzigd
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Maud*de*Braose schreef:
01-04-2020 08:54
Wat een post krijg ik deze barre tijden. Van de week een lieve, bemoedigende tekening.
Vandaag een krantenartikel over onderzoek naar vermoeidheid bij kankerpatienten. Met netjes relevante informatie onderstreept met rode pen (relevant voor in de bus stopper dan). En erbij met grote letters geschreven "oorzaak: roken".
Uhhh, ok.
Wat moet ik ermee? Ik rook niet eens. Heel bijzonder. Er zat wel een mini kitkat bij, dat dan weer wel. :bonk: :-D
Kitkat opeten en briefje bij je buren in de bus gooien.
Solomio schreef:
01-04-2020 10:15
Ja, lijkt mij ook.
:-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven