Niet ruilen maar lullen: de kletszone.

17-04-2009 18:55 1031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Het concept is bekend: jij van je zooi af, een ander blij. Nou hebben we de neiging nogal veel te kletsen. Vandaar de strikte onderverdeling: lullen hier, ruilen daar. Waar is daar: op het niet lullen maar ruilen topic.

niet lullen... maar ruilen

Hier wordt in principe gekletst maar het kan voorkomen dat er door al het kletsen per ongeluk nog geruild wordt.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Het is trouwens wel gezellig in jullie kletszone.
Ja he?

Ik zet vanavond nieuwe dingen in mijn album waaronder een zooi kleding De foto's zijn al gemaakt maar ik heb geen zin om ze in te landen *zegt zij, die buiten zit met haar laptop *
Zit hier met verbazing te lezen, zag net wel enige commotie op de hyves, maar snapte niet waarover het ging.

*moet wel stiekum lachen om de zin" ze wilt overal een sla uitslaan" * zie de kroppen in de rondte vliegen.
Haha Jacqie, dat zou wel handig zijn. Dan zou ik nu niet naar de AH hoeven om sla te halen.
Cum non tum age
Haha, Jacqie, daar zat ik ook al om te lachen!
Wat stond er in de topic over V, hetzelfde als hier neergezet is? Op het moment van openen was het net ge-delete
ships, als je ff niet geweest ben mis je gelijk alles... Wat een toestand!
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
quote:Livre schreef op 21 april 2009 @ 16:49:

Ik heb al antwoord van Zusje. Ze schrijft NIET op de Hyve mee.

Dat is dan wel weer een fijner idee, maar toch blijf het maar raar vinden. Ookal heb ik het topic niet gelezen, behalve wat er op het moderatortopic stond.
je komt even een paar uur niet en er gebeurd weer van alles
FF een vraagje over die hyves.

Staan jullie er met jullie eigen hyves op of met een speciaal aangemaakte hyves?
ik heb het een en ander op de post gedaan, de rest volgt.

Ik heb helaas een fikse keelontsteking te pakken met abces erbij en ook flinke koorts. Dus ik doe alles in etappes, maar het komt eraan!
Bambino, beterschap.

Jolantje, hoe bedoel je?
Cum non tum age
Oei Bambino, dat is naar. Beterschap!
Ik heb wel goede ruils gemaakt met Varisha. Maar ben ik daar dan de enige in?
Ja als je lid wilt worden van die hyves.. Doe je dat onder je eiegen naam of onder een nieuw aagemaakte hyves met je vivanaam?
Nee hoor meiske, heb ook goede ervaringen met Varisha.

En Jolantje, wij zijn gewoon lid onder onze irl naam.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:jolantje schreef op 21 april 2009 @ 19:00:

Ja als je lid wilt worden van die hyves.. Doe je dat onder je eiegen naam of onder een nieuw aagemaakte hyves met je vivanaam?Ik heb gewoon mijn eigen naam gedaan. Maar mijn hyves staat verborgen en is alleen zichtbaar voor vrienden. Daarvoor moet je echt vrienden worden en dat heb ik niet met deze speciale hyves.
De meesten onder hun eigen naam. Maar ik moet eerlijk zeggen dat we liever hebben dat mensen hier een aardige tijd meeschrijven voordat ze toegelaten worden op hyves.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
bam sorry... jouw pakje gaat morgen ps weg.. sorry.. heeel druk gehad en iedere keer te laat bij de bruna (met postagentschap met onbewaakte pakketjesdumpbak.. heel handig voor pakjes die net wel/netniet door de tntdouane komen..) zal echt zorgen dat ie morgen echt weg gaat, kan je tijdens met beterworden lekker tv loeren en boek lezen..

ik heb ook alleen maar goede ervaringen met ruilen met varisha..
Ik vraag me wel af waar die belle12 en nog wat, nu ineens vandaan kwam. Heel vreemd!
Okay ik begrijp het..

Geen probleem hoor t was maar een vraagje..
Bambino mijn pakketje heeft geen haast hoor.. ziek maar lekker uit zou ik zeggen..

Wil degene die compleet doorgedraaid is zich nu melden a.u.b.?

Ik ben sinds afgelopen weekend (was het van het weekend) geen grote fan meer van Varisha, maar deze beschuldigingen zijn nu weer het andere uiterste....
668, the neighbour of the Beast
Inmiddels is degene die ik meende te herkennen onderzocht. Ik had het fout. Gelukkig heb ik mijn vermoeden niet geuit, want ook nu staat het schaamrood me al op de kaken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven