Napraattopic deel 127
woensdag 18 maart 2020 om 13:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 1 april 2020 om 10:23
Dat wordt dan een heel ander soort kettingbrief

woensdag 1 april 2020 om 11:30
Geef nou maar toe dat je een oude kettingrokende kerel bent.
woensdag 1 april 2020 om 11:33
Nou en? Moet je iets nodig hebben om online te shoppen?

Life is short. Eat dessert first.

woensdag 1 april 2020 om 11:37
Precies wat ik ook dacht.
woensdag 1 april 2020 om 11:38
Ik had vandaag precies hetzelfde. En wel dingen nodig, maar voorlopig even zuinig aan doen.
Such fun!1

woensdag 1 april 2020 om 11:41
Oud? Hoezo oud?

woensdag 1 april 2020 om 11:43
Ik heb net Videoland geshopt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

woensdag 1 april 2020 om 11:46
Nee niet echt natuurlijk. Maar ik kan gewoon niks bedenken. Mijn kledingkast puilt uit. Schoenen opgestapeld tot aan het plafond, de badkamer lijkt wel een Ritualswinkel...

woensdag 1 april 2020 om 11:49

woensdag 1 april 2020 om 11:50
Ik heb net dit online geshopt. Voor als ik me verveel en tijd alleen hebt. Ik ga niet met anderen spelen.PoesinBoots schreef: ↑01-04-2020 11:46Nee niet echt natuurlijk. Maar ik kan gewoon niks bedenken. Mijn kledingkast puilt uit. Schoenen opgestapeld tot aan het plafond, de badkamer lijkt wel een Ritualswinkel...

https://shop.crimibox.com/
Gok pas na de Corona.

anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 01-04-2020 11:50
0.71% gewijzigd
woensdag 1 april 2020 om 11:50
PoesinBoots schreef: ↑01-04-2020 11:46Nee niet echt natuurlijk. Maar ik kan gewoon niks bedenken. Mijn kledingkast puilt uit. Schoenen opgestapeld tot aan het plafond, de badkamer lijkt wel een Ritualswinkel...
Bestel een boek! Heb je die niet nodig? Stuur maar naar mij!

Of anders een bos bloemen? Er zijn acties met tulpen ofzo. (het is me niet helemaal helder, maar een aantal vriendinnen zijn bossen met tulpen aan het ronddelen, heel lief)
Later is nu
woensdag 1 april 2020 om 11:52
O ja, dat heb ik ook gedaan! Bloemen naar ouders en schoonouders laten sturen en pralines naar mijn zusje.

woensdag 1 april 2020 om 11:57
Ik heb juist minder tekort

woensdag 1 april 2020 om 11:58
ereader met zeker 100 ongelezen boeken. dus als je wat nodig hebt...
Maar bloemen is een goed idee. Eens kijken of ik bloemen bij mijn moeder kan laten bezorgen.
anoniem_387962 wijzigde dit bericht op 01-04-2020 12:01
7.79% gewijzigd

woensdag 1 april 2020 om 11:59
Luci_Morgenster schreef: ↑01-04-2020 11:50Ik heb net dit online geshopt. Voor als ik me verveel en tijd alleen hebt. Ik ga niet met anderen spelen.![]()
![]()
https://shop.crimibox.com/
Gok pas na de Corona.![]()
Leuk!
woensdag 1 april 2020 om 12:02

Zelfs besparing op je spelling?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

woensdag 1 april 2020 om 12:14
Roosje: via wat/wie heb je bloemen laten bezorgen? Ik wilde vanuit NL bloemen in BE laten bezorgen, maar kwam er niet uit.doornroosje9 schreef: ↑01-04-2020 11:52O ja, dat heb ik ook gedaan! Bloemen naar ouders en schoonouders laten sturen en pralines naar mijn zusje.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 1 april 2020 om 12:43
Via Hallmark.be kan het sowieso, bv een brievenbuspakket rozen (wordt niet in de brievenbus gedaan, komt gewoon met postnl).
Verder leveren verschillende lokale bloemenwinkels nu ook aan huis. In mijn dorp leveren ze ook in B, zie ik, maar dan zijn de leveringskosten 12,50 euro. In eigen dorp maar 2,5 euro. Maar geen idee of je die bloemen naar B wilde sturen natuurlijk.