Napraattopic deel 127
woensdag 18 maart 2020 om 13:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 1 april 2020 om 19:17
Dat van jou klinkt ook goed. Fruit in warm eten vind ik lekker.

woensdag 1 april 2020 om 19:21
Je stuurde het naar B toch?

woensdag 1 april 2020 om 19:44
De postbode wordt wel steeds dikker......
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

woensdag 1 april 2020 om 19:49
Zeer eens.
Ik staak, dus ik kook niet.
woensdag 1 april 2020 om 20:05
Luci_Morgenster schreef: ↑01-04-2020 19:05Heerlijk simpel jankvoer met soms heerlijke snedige conversaties.
Top! Ga gelijk beginnen morgen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

woensdag 1 april 2020 om 20:05
Nou. Ik zit een statement te maken. Alleen komt het nog niet echt aan

woensdag 1 april 2020 om 20:09
O nee! Een statement naar mijn puber die denkt dat ie in een all in resort leeft

woensdag 1 april 2020 om 20:33
wat is in hemelsnaam een boekoeloekoeburger???PoesinBoots schreef: ↑01-04-2020 19:13Boekoeloekoeburger op een hamburgerbroodje met tomaat en gebakken ui.
En een bak sla en gebakken aardappelen erbij.
*Bwurp*
Echt enorm lekker.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

woensdag 1 april 2020 om 20:54
Waar haal je die dan? Nog nooit gezien. Nu ben ik benieuwd!
woensdag 1 april 2020 om 20:59
Jammer dat het een beschermde soort is.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 1 april 2020 om 21:00

woensdag 1 april 2020 om 21:02
Boekoeloekoe burger-mix is een mix van kruiden en volkoren granen waarmee je eenvoudig vier smaakmakende vleesvrije burgers maakt. Boekoeloekoe is een lekkere, kruidige variatie voor bij vele vegetarische gerechten op basis van verse ingrediënten. Echter heeft het niet de intentie om vlees te vervangen zoals de zogenaamde vleesvervangers dat misschien doen. Het lijkt ook niet speciaal op vlees qua smaak of textuur en heeft een eigenheid die niet direct met een bestaand vegetarisch- of vleeshoudend product te vergelijken is. Het is dan ook een smaakvol product voor zowel de vleeseter, vegetariër, flexiariër, vleesverminderaar, ofwel voor iedereen die van lekkere en gevarieerde voeding houdt.
Dus.
Wat leerzaam. Nu moet ik nog opzoeken wat in godsnaam een flexiariër is.
Dus.

woensdag 1 april 2020 om 21:03
Eentje die de -t niet kan uitspreken. Of een voormalige fan van Baudet.RikM schreef: ↑01-04-2020 21:02Boekoeloekoe burger-mix is een mix van kruiden en volkoren granen waarmee je eenvoudig vier smaakmakende vleesvrije burgers maakt. Boekoeloekoe is een lekkere, kruidige variatie voor bij vele vegetarische gerechten op basis van verse ingrediënten. Echter heeft het niet de intentie om vlees te vervangen zoals de zogenaamde vleesvervangers dat misschien doen. Het lijkt ook niet speciaal op vlees qua smaak of textuur en heeft een eigenheid die niet direct met een bestaand vegetarisch- of vleeshoudend product te vergelijken is. Het is dan ook een smaakvol product voor zowel de vleeseter, vegetariër, flexiariër, vleesverminderaar, ofwel voor iedereen die van lekkere en gevarieerde voeding houdt.
Dus.