Napraattopic deel 127
woensdag 18 maart 2020 om 13:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 3 april 2020 om 16:46
Oh jah! Saroma pudding! Caramel of, héél exotisch, pistache..... die maakte ik als klein kind samen met de gezinshulp (net zo uitgestorven als de pudding!), toen mijn moeder ziek was!Betty_Slocombe schreef: ↑03-04-2020 16:11Wat wij nodig hebben is een beetje gezelligheid. Wellicht een leuk topic, over vroeger en saromapudding?
jouw leven is een keuze

vrijdag 3 april 2020 om 17:08
Luci_Morgenster schreef: ↑03-04-2020 16:06Oude garde? Die moeten mij er niet bij hoor.![]()
![]()
En jij bent zelf zeker niet nieuw.
Damn! Vond ik jullie zo vaak zo scherp met loepen en alles uitzoeken, echt!
Maar hier zitten jullie echt fout. Als ik er om vraag wie komen er zeker allemaal namen van forummers boven van lang geleden. Iedereen denkt wat anders schat ik zo in.

vrijdag 3 april 2020 om 17:09
Wie is nou weer jullie?RocketScienceFiction schreef: ↑03-04-2020 17:08Damn! Vond ik jullie zo vaak zo scherp met loepen en alles uitzoeken, echt!
Maar hier zitten jullie echt fout. Als ik er om vraag wie komen er zeker allemaal namen van forummers boven van lang geleden. Iedereen denkt wat anders schat ik zo in.

vrijdag 3 april 2020 om 17:11
Betty_Slocombe schreef: ↑03-04-2020 16:11Wat wij nodig hebben is een beetje gezelligheid. Wellicht een leuk topic, over vroeger en saromapudding?

vrijdag 3 april 2020 om 17:16
Sanomapudding.Betty_Slocombe schreef: ↑03-04-2020 16:11Wat wij nodig hebben is een beetje gezelligheid. Wellicht een leuk topic, over vroeger en saromapudding?

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 3 april 2020 om 17:27
Zijn er volgens mij 3 die dat beweren. Namen noemen is niet handig ivm een mogelijke ban. Vandaar jullie.
Maar als je je aangesproken voelt omdat je dat ook denkt mag je gerust antwoord geven. Ik ben me van geen kwaad bewust en vind het een nogal achterdochtige gedachte. Wat kan jou het schelen als het wel zo zou zijn? Ook daar ben ik het even kwijt. Wat kan jou dat schelen? Vraag ik me af.
Dat er dan gelijk niet één persoon is die dat zegt, maar gelijk ook anderen vind ik ook een apart fenomeen. Of het is waar en meer leden valt dat op en melden dat onafhankelijk van elkaar of me praat elkaar na.
Als je mij was wist je het antwoord. Nergens ook maar een spoor van twijfel. Wel erg verbaasd.

Paar emoticons erbij om het luchtig te houden. Hoef niet per se een bak zuur of gal over me heen te hebben.

vrijdag 3 april 2020 om 17:38

vrijdag 3 april 2020 om 18:07

vrijdag 3 april 2020 om 18:13
Yeahhhhh

vrijdag 3 april 2020 om 18:27
Kunnen we je ergens bashen?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning