Napraattopic deel 127
woensdag 18 maart 2020 om 13:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 3 april 2020 om 21:07
ik vind die tegenwoordig wel lekker, vroeger als kind niet. Net als macaroni, vond ik ook nooit lekker. Heb er zelfs jaren geleden hier een topic over geopend, omdat ik een discussie met Mleen had hierover. Zij vond het raar dat ik wel andere pasta lekker vond, maar geen macaroni.
Bleek ik toch niet de enige te zijn

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

vrijdag 3 april 2020 om 21:09
Betty_Slocombe schreef: ↑03-04-2020 20:16Pejeka wordt weer kattiger. Dat gebeurt af en toe en ik zoek tegenwoordig zo sterk afleiding dat ik het bijna wil gaan analyseren. Bijna.
Ik kijk echt met verwondering/afschuw naar zijn uitspraken in het Harry en Meghan topic.
Dan heb je ergens toch wel een zwart gaatje in je ziel hoor.

vrijdag 3 april 2020 om 21:12
Ik zeg er maar niks meer van, want hij werd al bozig op mij. En ik verkeer in een kortdurende staat van gelukzaligheid. Bij Action verkopen ze heel gekke paprikachips, die echt naar paprika smaken en heel bros zijn. In de vorm van #. Wat een cadeautje, ik zou haast vergeten dat ik NOG EEN FOKKING MAAND LANG niet de deur uit kan voor mijn werkzaamheden.
vrijdag 3 april 2020 om 21:14
Mijn zusje heeft ribbelpaprikachips van de Aldi, zo lekker! Ik kan niks vinden wat erop lijkt bij AH. Aldi is te ver weg. Weet jij een alternatief?Betty_Slocombe schreef: ↑03-04-2020 21:12Ik zeg er maar niks meer van, want hij werd al bozig op mij. En ik verkeer in een kortdurende staat van gelukzaligheid. Bij Action verkopen ze heel gekke paprikachips, die echt naar paprika smaken en heel bros zijn. In de vorm van #. Wat een cadeautje, ik zou haast vergeten dat ik NOG EEN FOKKING MAAND LANG niet de deur uit kan voor mijn werkzaamheden.
nouschi wijzigde dit bericht op 03-04-2020 21:17
0.26% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

vrijdag 3 april 2020 om 21:16
Nou, ik ben wel heel blij dat ik niet van werk veranderd ben. Er werd me in december een hele leuke baan aangeboden, die ik niet heb aangenomen omdat ik op dat moment door een kwaal het niet langer als een kwartier achter een pc volhield. Werd op prijs gesteld, of ik dan alsnog wilde solliciteren als ik beter was.
Die hele branche ligt nu volledig op zijn gat.

vrijdag 3 april 2020 om 21:18
Nee. Ik hou niet van ribbelchips, maar in dat genre zijn die van Aldi het beste, zegt mijn man dan. Heel dure bij AH misschien en anders toch maar een taxi bellen.
Wel fijn dat ik nu chipsexpert ben van dit forum. Heb ik toch iets bereikt.

vrijdag 3 april 2020 om 21:19
Zie je, soms gaan de dingen toch anders dan je dacht. Wel triest voor die branche, natuurlijk, maar fijn voor jou!Merys schreef: ↑03-04-2020 21:16Nou, ik ben wel heel blij dat ik niet van werk veranderd ben. Er werd me in december een hele leuke baan aangeboden, die ik niet heb aangenomen omdat ik op dat moment door een kwaal het niet langer als een kwartier achter een pc volhield. Werd op prijs gesteld, of ik dan alsnog wilde solliciteren als ik beter was.
Die hele branche ligt nu volledig op zijn gat.
Pubers die een vreemde taal moeten leren blijven altijd bestaan. Tenzij we allemaal Esperanto gaan spreken. In dat geval word ik bloemist.
vrijdag 3 april 2020 om 21:28
DE ACTION IS DICHT HIER EN IK MAG NIET EENS DE GRENS OVER NAAR DE JUMBO!!!Betty_Slocombe schreef: ↑03-04-2020 21:12Ik zeg er maar niks meer van, want hij werd al bozig op mij. En ik verkeer in een kortdurende staat van gelukzaligheid. Bij Action verkopen ze heel gekke paprikachips, die echt naar paprika smaken en heel bros zijn. In de vorm van #. Wat een cadeautje, ik zou haast vergeten dat ik NOG EEN FOKKING MAAND LANG niet de deur uit kan voor mijn werkzaamheden.
Life is short. Eat dessert first.

vrijdag 3 april 2020 om 21:34
Betty_Slocombe schreef: ↑03-04-2020 21:19Zie je, soms gaan de dingen toch anders dan je dacht. Wel triest voor die branche, natuurlijk, maar fijn voor jou!
Pubers die een vreemde taal moeten leren blijven altijd bestaan. Tenzij we allemaal Esperanto gaan spreken. In dat geval word ik bloemist.
En wat bleek? Zonder leerlingen in school kan echt bijna alles vanuit huis . Nog nooit zó vroeg de jaarplanning af gehad

vrijdag 3 april 2020 om 21:35
HET IS EEN GROF SCHANDAALdoornroosje9 schreef: ↑03-04-2020 21:28DE ACTION IS DICHT HIER EN IK MAG NIET EENS DE GRENS OVER NAAR DE JUMBO!!!

vrijdag 3 april 2020 om 21:38
vrijdag 3 april 2020 om 21:41
Vanuit mijn perspectief zit jij in de buurt van Yas.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 3 april 2020 om 21:42
De dure zijn het ook niet. Welke paprikachips heb jij? Soms zit er nauwelijks paprika op, bleke betjes dus.Betty_Slocombe schreef: ↑03-04-2020 21:18Nee. Ik hou niet van ribbelchips, maar in dat genre zijn die van Aldi het beste, zegt mijn man dan. Heel dure bij AH misschien en anders toch maar een taxi bellen.
Wel fijn dat ik nu chipsexpert ben van dit forum. Heb ik toch iets bereikt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

vrijdag 3 april 2020 om 21:49
doornroosje9 schreef: ↑03-04-2020 21:28DE ACTION IS DICHT HIER EN IK MAG NIET EENS DE GRENS OVER NAAR DE JUMBO!!!

Ik mis het op bezoek gaan bij een vriendin in België en de frieten een beetje.