Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
dinsdag 21 april 2009 om 22:03
dinsdag 21 april 2009 om 22:08
@MP: chapeau, tuinvrouw!!!!
Nu is t nog veel leuker om s avonds in je tuintje te zitten met dit mooie weer en dat mooie uitzicht waarvoor je je vanaaf in het zweet hebt gewerkt, geniet er maar lekker van, morgen is t iets minder maar vanaf donderdag wordt t weer heerlijk weer volgens Paulus Pietsma hahahaha.
Nu is t nog veel leuker om s avonds in je tuintje te zitten met dit mooie weer en dat mooie uitzicht waarvoor je je vanaaf in het zweet hebt gewerkt, geniet er maar lekker van, morgen is t iets minder maar vanaf donderdag wordt t weer heerlijk weer volgens Paulus Pietsma hahahaha.
dinsdag 21 april 2009 om 22:17
Goed zo TB!!!!
Nu nog een motto onder je tekstjes!
MP, wat een goede actie van je! Lekker als je tuin er goed uitziet!
Vleer, vervelend van je duim! En idd raar verhaal met je dossier! Kan je je duim niet intapen ofzo? Dat je m minder kan belasten?
Ik was niet echt teleurgesteld door het mailtje van de student. Maar de afwijzing is niet leuk. Date was leuk, maar heb niet het idee dat ik een heel goed beeld van hem had. Misschien klets ik wel teveel over mezelf, dat kan ook!
Maar, maar, maar..... Ik ben vanavond per sms op date gevraagd door een van de mannen waar ik al een poos mee aan het msnen ben. Zondag hebben we afgesproken!
Hihi!
Nu ga ik met mnn rosetje relaxen op de bank!
Fijne avond allemaal!
Nu nog een motto onder je tekstjes!
MP, wat een goede actie van je! Lekker als je tuin er goed uitziet!
Vleer, vervelend van je duim! En idd raar verhaal met je dossier! Kan je je duim niet intapen ofzo? Dat je m minder kan belasten?
Ik was niet echt teleurgesteld door het mailtje van de student. Maar de afwijzing is niet leuk. Date was leuk, maar heb niet het idee dat ik een heel goed beeld van hem had. Misschien klets ik wel teveel over mezelf, dat kan ook!
Maar, maar, maar..... Ik ben vanavond per sms op date gevraagd door een van de mannen waar ik al een poos mee aan het msnen ben. Zondag hebben we afgesproken!
Hihi!
Nu ga ik met mnn rosetje relaxen op de bank!
Fijne avond allemaal!
woensdag 22 april 2009 om 00:58
wow, rustig avondje hier, hoef ik een keer niet 5 pagina's door te lezen
Erg lange dag vandaag, begonnen om 7 uur en doorgewerkt tot 22.00, daarna nog geverfd.
Keuken af en begonnen aan de slaapkamer..en toen was de verf op
In ieder geval genoeg voldoening hieruit gehaald. Morgenavond salsa dus weinig tijd voor klussen, maar vanaf donderdag staan de hulptroepen weer klaar..met een beetje geluk is zaterdag (voor de overgang) alles behalve de woonkamer af.
Nu ga ik sl...,,
Erg lange dag vandaag, begonnen om 7 uur en doorgewerkt tot 22.00, daarna nog geverfd.
Keuken af en begonnen aan de slaapkamer..en toen was de verf op
In ieder geval genoeg voldoening hieruit gehaald. Morgenavond salsa dus weinig tijd voor klussen, maar vanaf donderdag staan de hulptroepen weer klaar..met een beetje geluk is zaterdag (voor de overgang) alles behalve de woonkamer af.
Nu ga ik sl...,,
woensdag 22 april 2009 om 07:09
Hoi
TB leuke teksten (plaatje en ondertitel) haha PV die van jou is ook lachen ik dacht shit hoe noemen ze dat tekstje onderaan nu zie ik die van jou staan
Oh ik moet ook dringend ook men rozen eens snoeien!!!
Vleer en tb oh lastig zo'n vloeistofknobbel (ben de naam weeral kwijt)
Haha Indi ik krijg zo meer en meer het beeld van 2 oude mensjes op een bank in het park die tegen elkaar zeggen: weet je nog stationman dat ik te verlegen was om iets tegen jou te zeggen? Ja Indi gelukkig heb je al je moed bij elkaar gescharreld en ben je over het weer begonnen want ik was ook zo verlegen...
TB leuke teksten (plaatje en ondertitel) haha PV die van jou is ook lachen ik dacht shit hoe noemen ze dat tekstje onderaan nu zie ik die van jou staan
Oh ik moet ook dringend ook men rozen eens snoeien!!!
Vleer en tb oh lastig zo'n vloeistofknobbel (ben de naam weeral kwijt)
Haha Indi ik krijg zo meer en meer het beeld van 2 oude mensjes op een bank in het park die tegen elkaar zeggen: weet je nog stationman dat ik te verlegen was om iets tegen jou te zeggen? Ja Indi gelukkig heb je al je moed bij elkaar gescharreld en ben je over het weer begonnen want ik was ook zo verlegen...
woensdag 22 april 2009 om 10:34
Goedemorgen!
Pv: doe je goed dat klussen!
MP: doe je goed dat tuinnieren !
Pop: een date! Keep us posted!
Gister al het behang afgestoken, nu ff rustig aan ivm nachtdiensten en dan vant weekend schuren en verfen om konigingendag te gaan behangen. Poeh, poeh
Gister al het behang afgestoken, nu ff rustig aan ivm nachtdiensten en dan vant weekend schuren en verfen om konigingendag te gaan behangen. Poeh, poeh
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
woensdag 22 april 2009 om 13:19
MP: Ahhh er schijnt toch al zon in je tuintje zo te zien !
Is dat nou links zo'n schommelbank? Die vond ik vroeger altijd fantastisch!!
Ingel: Je bent lekker bezig in je huisje! Leuk! Ben heel benieuwd hoe het gaat worden na de sfeer impressies die je al hebt gegeven.
Pop: wat leuk een date! Gaat lekker zo! Gezellig.....Ik ben benieuwd! Enne bijna vakantie!!!!
Is dat nou links zo'n schommelbank? Die vond ik vroeger altijd fantastisch!!
Ingel: Je bent lekker bezig in je huisje! Leuk! Ben heel benieuwd hoe het gaat worden na de sfeer impressies die je al hebt gegeven.
Pop: wat leuk een date! Gaat lekker zo! Gezellig.....Ik ben benieuwd! Enne bijna vakantie!!!!

woensdag 22 april 2009 om 13:28
woensdag 22 april 2009 om 13:31
woensdag 22 april 2009 om 13:45
quote:ingelke_kepringelke schreef op 22 april 2009 @ 10:34:
Goedemorgen!
Haha, anders jij wel
Zojuist even de laatste verfkleuren uitgezocht.. Begin het zowaar leuk te vinden!
Ben stiekem een beetje jaloers op alle leerkrachten, ik wil ook vakantie!
Goedemorgen!
Haha, anders jij wel
Zojuist even de laatste verfkleuren uitgezocht.. Begin het zowaar leuk te vinden!
Ben stiekem een beetje jaloers op alle leerkrachten, ik wil ook vakantie!

woensdag 22 april 2009 om 13:58
Man man man...mijn bedonder/oplicht/achterhoud-ex heeft weer een nieuwe baan (zag hem het heel trots vertellen op de hyves van een gemeenschappelijke kennis), was toch nieuwsgierig natuurlijk dus ging eventjes kijken op de site van het bedrijf en zie er gewoon een dikke vette leugen op staan...dat wordt de volgende baan op zijn cv (hij heeft er sinds ik hem ken zeven gehad, en bij geen één is hij zelf weggegaan - tot twee keer toe zelfs ontslag op staande voet.
*zucht*
Wat een sukkel.
*zucht*
Wat een sukkel.
woensdag 22 april 2009 om 16:02
Goeiemiddag!
@Reiz: Ik moet echt lachen om je verhaaltje..!
@PV: Welke kleurtjes worden het?
@Ingel: Ook succes met klussen!
@Pop: Spannend een date! Ben benieuwd hoe het gaat!
@WM: Veel plezier op het strand alvast vrijdag!
@MP: Wat stom van die stomme ex dat ie een leugen op zijn cv zet...ze komen er vanzelf wel achter denk ik!
*zucht* bijna vakantie! Ik ben er aan toe.. Het is achterlijk druk op school en we hebben ook koninginnedagstress..we mogen optreden voor de koninklijke familie tijdens het defile..
@Reiz: Ik moet echt lachen om je verhaaltje..!
@PV: Welke kleurtjes worden het?
@Ingel: Ook succes met klussen!
@Pop: Spannend een date! Ben benieuwd hoe het gaat!
@WM: Veel plezier op het strand alvast vrijdag!
@MP: Wat stom van die stomme ex dat ie een leugen op zijn cv zet...ze komen er vanzelf wel achter denk ik!
*zucht* bijna vakantie! Ik ben er aan toe.. Het is achterlijk druk op school en we hebben ook koninginnedagstress..we mogen optreden voor de koninklijke familie tijdens het defile..
woensdag 22 april 2009 om 17:16
Hello en doei ben bekaf en ga op bed liggen en lekker tv kijken.
Heel gedoe om mijn medisch dossier.. Er is een gedeelte terug gevonden..(2006-2008 = terug) maar alles van 1979 - 2006 is nog steeds spoorloos verdwenen. Zo jammer eigenlijk , want er zaten rontgenfotos in van mij als klein meisje toen ik uit het raam ben geduveld. Allerlei gegevens van mij als baby . gegevens van toen er bij mij ADHD werd geconstateerd.
Vertelde al tegen de assistente , ik weet precies wat er allemaal in zit , ass was nl verbaasd dat ik zo exact wist wat er in zat haha
Oke nu nokken en mijn bed induiken
Heel gedoe om mijn medisch dossier.. Er is een gedeelte terug gevonden..(2006-2008 = terug) maar alles van 1979 - 2006 is nog steeds spoorloos verdwenen. Zo jammer eigenlijk , want er zaten rontgenfotos in van mij als klein meisje toen ik uit het raam ben geduveld. Allerlei gegevens van mij als baby . gegevens van toen er bij mij ADHD werd geconstateerd.
Vertelde al tegen de assistente , ik weet precies wat er allemaal in zit , ass was nl verbaasd dat ik zo exact wist wat er in zat haha
Oke nu nokken en mijn bed induiken
woensdag 22 april 2009 om 18:12
Halllooo!!
Ben beetje zenuwachtig, over anderhalf uur komt ZBO voor het eerst bij mij thuis een bakkie doen, komen sowieso niet zoveel mensen bij mij over de vloer, maar het is toch je veilige terugtrek haven, en ben dan bang dat ie m'n huis te simpel, of ínrichting niet leuk vind ( al hebben we allebei bruine meubels) Dus misschien valt dat nog wel mee, afijn we wachten maar af....wel spannend, spring nu ff snel onder de douche..
Fijne avond allemaal!!...
Ben beetje zenuwachtig, over anderhalf uur komt ZBO voor het eerst bij mij thuis een bakkie doen, komen sowieso niet zoveel mensen bij mij over de vloer, maar het is toch je veilige terugtrek haven, en ben dan bang dat ie m'n huis te simpel, of ínrichting niet leuk vind ( al hebben we allebei bruine meubels) Dus misschien valt dat nog wel mee, afijn we wachten maar af....wel spannend, spring nu ff snel onder de douche..
Fijne avond allemaal!!...