Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Hallootjes!

Pv: klinkt mooi ( en lekker) die chocoladebruine muur! Denk inderdaad dat beide kleuren best kunnen. Maar ik sluit me bij Vleer aan: rood doet het hem

Straks maar even al mn telefoonnummers herprogrammeren in mn foon; ben van simkaart gewisseld....tjee wat een werk....
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
PV: rood (al dacht ik begrepen te hebbeb dat je met 2 kleuren muren werkt wat is eigenlijk je 2e kleur?)

Ingel: ik heb dat door de meneer van de winkel laten doen maar is eigenlijk gewoon ergens functie alle nrs copieren naar foongeheugen nieuwe sim plaatsen en alle nrs copieren naar sim. Sommige foons kunnen dat in een keer als je met de jouwe nr per nr moet selecteren zou ik eens in vriendenkring horen of iemand foon heeft die dat snel kan en effe lenen dan is dat 2 minuten werk.

Wij gaan zo gras rijden (oa met die nieuwe wagen waarmee we door heel nederland zijn gecrost)
Hm ik denk dat ik een witte bank tegen een bruine muur toch ook wel erg mooi vind. Rood zou ik eerder doen tegen een witte muur en dan de bruine muur ernaast, ofzo.
Reiz; vanmiddag in het zonnetjes drie pagina's nummers ingevoerd.... lees je post net te laat....

Iedereen terrassen vnvd ?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Hallooooooooooooo..

Hoe is het hier met iedereen??

@Vleer: Klinkt gezellig die date van je! En hij heeft ook verstand van computers! Handig!

@Pop: Heerlijk vakantie! Lekker geknoeid bij de sloot dus? Nog kikkerdril gespot??

@Prik: Ik zou denk ik kiezen voor een witte bank.....

Ik heb zelf een knalrode bank tegen een witte muur.

Hoest met Ingel, MP en Reiz en de rest??

Ik ben echt heel erg moe. Vandaag sportdag gehad en erg druk geweest met de voorbereidingen..gisteravond velden uitzetten, vanmorgen moest ik om 7.00 op school zijn en dat betekende dat ik om 5 uur op moest staan.

Het was een superleuke dag! Met als hoogtepunt de slagbalwedstrijd van de leerkrachten tegen groep 8..verloren dus

Ik heb nu lekker vakantie en vanavond blijf ik lekker thuis!
Hai allemaal!

Voor alle juffen (meesters hebben we niet toch?): plezierige vakantie (alweer....pure jaloezie hoor)!!!

Rood tegen bruin vind ik niet mooi, Prik. Dus zou wit doen. Ik heb jarenlang fel gekleurd meubliair gehad, maar ben nu wel heel blij met mn antracietbank tegen garnaalwitte muur, ja zo heette de kleur echt :-) (heb lange wand wit, 1 wand zwart-grijs barokbehang en wandje bij eethoek felroze, welke kleur terugkomt in mn accesoires en donkerpaarse gordijnen).

Ben net thuis van kantoorborrel en ga me zo omkleden, want ik ga over uurtje naar concert van Boris met 5 vrienden, heeeel veeeeel zin in! heb kaarten geregeld via mn baas, die in het bestuur zit van het poppodium en heb ze alle 6 gratis gekregen. Morgen naar mn dorp, eerst naar mn kindjes en daarna bij vrienden eten met wie ik daarna naar de film ga (ben ik meteen weer in mn stad).

Wordt leuk weekend dus en ben daar ook echt wel aan toe na de wat dipperige egoweekjes.

Wens jullie allemaal heeeeel prettig weekend. Reageer volgende x weer op jullie hoor, nu beetje haast!

XX
Oh..Xen! Heel veel plezier bij Boris!! ik ben jaloers..

Hij kwam ook hier optreden, maar toen ging ik al naar Adele..
LRM heeft mijn laptop gemaakt whoeppieee en daarna lekker samen uit eten geweest.. Geloof dat er rupsen zijn
Vleer, wat leukkkk !!!!

Het kan dus, rupsen bij iemand die je eigenlijk niet aantrekkelijk vond...

Ik heb zondag date 3
Hmm Vleertje wat fijn!

Xen, have fun bij Boris!
Xen...Veel plezier bij Boris met je vrienden! Lekker genieten!

Indi...Gezellig maandag! En lekker vakantie!!

Pop...Ook lekker vakantie! Leuke dingen gepland?

Ingel...Hoe gaan je nachtdiensten?

Vleer...Leuk je rupsen! Vertel....wat heeft ze doen ontstaan!

Hoe is het verder met iedereen?

Ik heb heerlijk vanmiddag op het strand gelegen en ga zo even de stad in met een vriendin! Even helemaal gezellig. Maar kijk erg uit naar morgen! Pffff die drukke rupsen!!
Hallooo!!

Alles goed met iedereen?

Ik ben goed verliefd, echt lekker gevoel! Maandag blijf ik voor het eerst bij ZBO slapen, we kijken er allebei naar uit! Ook wel spannend, is al lang geleden dat ik samen met een man heb geslapen, bedoel ook echt samen slapen hé....

*offtopic* Heeft iemand van jullie wel eens de zelfbruinende bodylotion van Dove geprobeerd? Ik zit erover te denken om het te gaan proberen, maar heb gelezen dat bij sommige de kleur een beetje oranje/geel werd, met vlekken als je het niet goed uitsmeert, en dat het stinkt, dat lijkt me nou ook niet lekker als je net fris uit de douche komt...
Klinkt goed TP!!!!

(en nee nog nooit zelfbruinende cremé gebruikt!)
Wat een rupsen hier
Hier geen rupsen hoor...
haha indi...
hier ook niet hoor
Hoe gaan we er dan aan komen, LM??
ehm tja dat is nou een hele goede vraag...!
antwoord hebben we alleen niet..
Ik ben verhuisd!

Wonder boven wonder is hier al TV en internet ;-P Lucky me.

Nu eerst eens lekker uitrusten en slapie slapie doen!

Alles goed hier?
Prik, wat een geluk!!

Alles ok hier..alleen is rose geen goed idee als je 's morgens om 5 u bent opgestaan en erg moe bent

Ben je er al uit wat betreft de kleur van je bank???
quote:Indi schreef op 24 april 2009 @ 22:01:

antwoord hebben we alleen niet..

nee, want anders hadden wij ook rupsen

Leuk prikvlieg, fijn dat je ook meteen internet en tv hebt!
oh dat was 2 keer
1x is genoeg

Had ik al gezegd dat rose niet goed is als je heeeeeel moe bent???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven