Napraattopic deel 127
woensdag 18 maart 2020 om 13:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 5 april 2020 om 14:21

zondag 5 april 2020 om 16:12

zondag 5 april 2020 om 16:42
Vanmorgen een heerlijk rondje gemaakt door mijn stad. Op pad met mijn camera. Was erg lekker. Ik hou toch zo van de lente! (al heb ik er vanmiddag weinig van gemerkt omdat ik achter de computer heb gezeten)
Vanavond lekker makkelijk eten. Morgen naar het bos. Gelukkig is Nederland nog niet zo overbevolkt dat je geen rustige plekken meer kunt vinden.
Vanavond lekker makkelijk eten. Morgen naar het bos. Gelukkig is Nederland nog niet zo overbevolkt dat je geen rustige plekken meer kunt vinden.

zondag 5 april 2020 om 17:18
En afstand houden wordt een stuk makkelijker door al die bonen!Lady*Voldemort schreef: ↑05-04-2020 17:15Ja ik vind het ook niet kunnen hoor, in deze tijden. Veel te feestelijk.
Ik eet al drie weken bruine bonen. Gewoon zo uit het blik, met een kromme vork.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

zondag 5 april 2020 om 17:19
Had je maar niet moeten hamsteren.Lady*Voldemort schreef: ↑05-04-2020 17:15Ik eet al drie weken bruine bonen. Gewoon zo uit het blik, met een kromme vork.

zondag 5 april 2020 om 17:25
Precies. Alsof iedereen gezelschap heeft om dat gezellig samen te kunnen eten.Lady*Voldemort schreef: ↑05-04-2020 17:15Ja ik vind het ook niet kunnen hoor, in deze tijden. Veel te feestelijk.
Ik eet al drie weken bruine bonen. Gewoon zo uit het blik, met een kromme vork.

zondag 5 april 2020 om 18:50
Wat wel rete-irritant is, is dat er bij die Corona-pijler blijkbaar niet alles helemaal goed werkt en als ik dan een topic heb bijgelezen staan alle Corona-topics in mijn lijst op 'gelezen' en dan weet ik dus niet meer welke ik wel en welke ik niet heb bijgelezen.
D
R
A
M
A
D
R
A
M
A
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zondag 5 april 2020 om 19:30
Tip: onderaan beginnen.Solomio schreef: ↑05-04-2020 18:50Wat wel rete-irritant is, is dat er bij die Corona-pijler blijkbaar niet alles helemaal goed werkt en als ik dan een topic heb bijgelezen staan alle Corona-topics in mijn lijst op 'gelezen' en dan weet ik dus niet meer welke ik wel en welke ik niet heb bijgelezen.
D
R
A
M
A

zondag 5 april 2020 om 19:32
Solomio schreef: ↑05-04-2020 18:50Wat wel rete-irritant is, is dat er bij die Corona-pijler blijkbaar niet alles helemaal goed werkt en als ik dan een topic heb bijgelezen staan alle Corona-topics in mijn lijst op 'gelezen' en dan weet ik dus niet meer welke ik wel en welke ik niet heb bijgelezen.
D
R
A
M
A
Het scheelt wel dat bijna alle reacties al weken hetzelfde zijn.
zondag 5 april 2020 om 19:34

zondag 5 april 2020 om 19:35
Denk ik al weken dat het aan mij en mijn pc ligt ... blijken nog andere mensen er ook last van te hebben.Solomio schreef: ↑05-04-2020 18:50Wat wel rete-irritant is, is dat er bij die Corona-pijler blijkbaar niet alles helemaal goed werkt en als ik dan een topic heb bijgelezen staan alle Corona-topics in mijn lijst op 'gelezen' en dan weet ik dus niet meer welke ik wel en welke ik niet heb bijgelezen.
D
R
A
M
A
Ik check tegenwoordig grotendeels op uur van de laatste post.
anoniem_387728 wijzigde dit bericht op 05-04-2020 19:36
6.49% gewijzigd

zondag 5 april 2020 om 19:42
Moet?
Meeste reacties getuigen van dusdanig weinig algemene ontwikkeling, intelligentie of enige kennis, dat iedere uitleg of tegengas, op voorhand kansloos en veelal zinloos is.
Ik kom er bijna niet meer.
jouw leven is een keuze
zondag 5 april 2020 om 19:44
En anderen houden zich niet aan de regels en jagen daardoor de rest van het land de dood in.
David Dunning
David Dunning
zondag 5 april 2020 om 19:45
Ja, dat MOET.
Iemand MOET het doen hè.
David Dunning
David Dunning

zondag 5 april 2020 om 19:49
Dit voelt als een sneer, maar degenen waar ik tegengas tegen geef schrijven ofwel steeds weer dezelfde onzin of het zijn steeds weer anderen die dezelfde onzin melden en dus nog helemaal niet weten hoe ik erover denk.Betty_Slocombe schreef: ↑05-04-2020 19:46Ik denk dat iedereen nu wel weet wat jij vindt, dus in principe mag je ook gewoon naar andere topics. Misschien is er nog iets leuks op actueel!
David Dunning
David Dunning

zondag 5 april 2020 om 19:51
Het is geen sneer, maar een feitelijke constatering. Tenminste, ik weet wat jij vindt, dus dat zullen dan toch meer mensen ook weten.
Daarnaast laat je nu een lucratieve kans liggen, want je mag gewoon je eigen bedeltopic openen,