Napraattopic deel 127
woensdag 18 maart 2020 om 13:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 5 april 2020 om 20:11
Heeft niets met invloed te maken. Wel alles met moderators die de huisregels niet kennen. En dan als straf voor dat ze die niet kennen jou een schop geven.Someonenew schreef: ↑05-04-2020 20:07Ach ja wel meer hier, zeker de invloed die bepaalde forummers hier blijken te hebben![]()

zondag 5 april 2020 om 20:13
Dat denk ik ook. Maar vooral degene schoppen die je met je neus op het feit drukt dat je je eigen huisregels niet kent.Lady*Voldemort schreef: ↑05-04-2020 20:10Maar wel mal dat de TO, na eerst toestemming te hebben gevraagd en gekregen, nu ineens een waarschuwing ontvangt. Ik ben er namelijk van overtuigd dat het mens volledig te goeder trouw was.

Someonenew schreef: ↑05-04-2020 20:05Hoezo gelijk een waarschuwing dan? Jullie keuren het zelf eerst goed.![]()

Weten we toch lieverd.Someonenew schreef: ↑05-04-2020 20:09Dan moet ik die site toch noemen? En jullie noemen het een bedel topic hé, niet ik. Ik had hier gewoon toestemming voor gevraagd en deed het met goede bedoelingen.

zondag 5 april 2020 om 20:14
Ja ik deed gewoon uit goede bedoeling, daarom vroeg ik er juist toestemming voor.. Het verhaal raakte mij en dacht ja als je dan toch iets online bestelt waarom dan niet via die site en het jongetje ermee helpen.Lady*Voldemort schreef: ↑05-04-2020 20:10Maar wel mal dat de TO, na eerst toestemming te hebben gevraagd en gekregen, nu ineens een waarschuwing ontvangt. Ik ben er namelijk van overtuigd dat het mens volledig te goeder trouw was.

zondag 5 april 2020 om 20:14
Someonenew schreef: ↑05-04-2020 20:12Waar wel toestemming door de mod voor was gegeven hé, ik heb het gewoon gevraagd van te voren.. Kun je trouwens nog teruglezen, daar staat ongeveer het zelfde en halen ze dan weer niet weg![]()
Ja ik zag dat je toestemming hebt gekregen. Ik verwijt jou niks, ik verwijt de mods dat ze jou die toestemming gaven, ondanks dat het dubbel fout was.
Je intentie was goed, maar het blijft bedelen en als je dat toestaat wemelt het hier binnen de kortste keren van de zielige mensen die ook geld willen. En het noemen van bepaalde webshops maakt het spam.
zondag 5 april 2020 om 20:15
Het rekeningnummer van de stichting en een omschrijving van het jongetje en de besteding van het geld was voldoende denk ik. Nou ja, het topic is weg.Someonenew schreef: ↑05-04-2020 20:09Dan moet ik die site toch noemen? En jullie noemen het een bedel topic hé, niet ik. Ik had hier gewoon toestemming voor gevraagd en deed het met goede bedoelingen.

zondag 5 april 2020 om 20:17
Someonenew schreef: ↑05-04-2020 20:14Ja ik deed gewoon uit goede bedoeling, daarom vroeg ik er juist toestemming voor.. Het verhaal raakte mij en dacht ja als je dan toch iets online bestelt waarom dan niet via die site en het jongetje ermee helpen.
Ik vind dat heel lief van je. Ik vind het echt heel erg, voor dat jongetje en diens ouders en iedereen die het kind kent.
Maar ik vraag me wel een beetje af: als alle kindjes die datzelfde hebben niet ouder worden dan 2 jaar, wat denken ze dan met dat geld voor dat jongetje te bereiken? Is met dat geld ineens een medische behandeling beschikbaar wat het leven verlengt of verlicht? En hoeveel kwaliteit van leven biedt dat dan?

zondag 5 april 2020 om 20:18
Dat snap ik ook zeker.Marana schreef: ↑05-04-2020 20:14Ja ik zag dat je toestemming hebt gekregen. Ik verwijt jou niks, ik verwijt de mods dat ze jou die toestemming gaven, ondanks dat het dubbel fout was.
Je intentie was goed,maar het blijft bedelen en als je dat toestaat wemelt het hier binnen de kortste keren van de zielige mensen die ook geld willen. En het noemen van bepaalde webshops maakt het spam.

zondag 5 april 2020 om 20:18

zondag 5 april 2020 om 20:19
Daar is de inzamelingsactie juist voor.Marana schreef: ↑05-04-2020 20:17Ik vind dat heel lief van je. Ik vind het echt heel erg, voor dat jongetje en diens ouders en iedereen die het kind kent.
Maar ik vraag me wel een beetje af: als alle kindjes die datzelfde hebben niet ouder worden dan 2 jaar, wat denken ze dan met dat geld voor dat jongetje te bereiken? Is met dat geld ineens een medische behandeling beschikbaar wat het leven verlengt of verlicht? En hoeveel kwaliteit van leven biedt dat dan?
zondag 5 april 2020 om 20:20
Dat dacht ik dus ook. Ze heeft pas geplaatst nádat mods groen licht gaven. Waarbij ik hun latere verweer, "te snel gehandeld" ook maar met een korrel zout neem. Aanvraag van TO om 11.00 uur.Lady*Voldemort schreef: ↑05-04-2020 20:10Maar wel mal dat de TO, na eerst toestemming te hebben gevraagd en gekregen, nu ineens een waarschuwing ontvangt. Ik ben er namelijk van overtuigd dat het mens volledig te goeder trouw was.
Goedkeuring mods 16.32 uur.
Verwijdering 20.01 uur.....
jouw leven is een keuze

zondag 5 april 2020 om 20:23
Ja maar wat helpt die medische behandeling dat jongetje dan? Hoeveel langer zou hij kunnen blijven leven en wat zou de kwaliteit van leven zijn? Is het echt beter voor dat jongetje en zijn ouders dat hij met die behandeling bijvoorbeeld 4 zou kunnen worden (dus een keer zo lang zou kunnen leven, wat echt een flinke winst is)?

zondag 5 april 2020 om 20:25
Je mag natuurlijk wel een topic openen over dit jongetje en daarin vernoemen hoe en waarom er geld wordt ingezameld. En discussietopic wat tevens informatief is mag wel

Houd er echter wel rekening mee dat een dergelijk topic dus ook open staat voor andere meningen die je misschien liever niet leest.