Napraattopic deel 127
woensdag 18 maart 2020 om 13:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 11 april 2020 om 12:03
Ja! Geen onderdelen over helaas.....
jouw leven is een keuze

zaterdag 11 april 2020 om 12:12
En dan niet door je man in elkaar laten zetten want dan zitten er straks een paar schroeven in.

zaterdag 11 april 2020 om 13:59
Hebben wij afgelopen donderdag ook gedaan. Ging best relaxed! Oh, en we kregen een mailtje dat we de volgende keer in IKEA 10 euro korting krijgen. Toch weer mooi die verzamelkosten terug.
¡Apagando las luces!

zaterdag 11 april 2020 om 14:19
Oh dat mailtje heb ik niet.SombraOnline schreef: ↑11-04-2020 13:59Hebben wij afgelopen donderdag ook gedaan. Ging best relaxed! Oh, en we kregen een mailtje dat we de volgende keer in IKEA 10 euro korting krijgen. Toch weer mooi die verzamelkosten terug.
Bezorgen kon pas in mei, dus dan zelf maar halen. Heb ik ook eens een uitje

zaterdag 11 april 2020 om 14:48

zaterdag 11 april 2020 om 16:22
Ja, Ikea doet aan klantenbinding, want die korting kun je alleen in de winkel inwisselen, als ze weer open zijn.SombraOnline schreef: ↑11-04-2020 13:59Hebben wij afgelopen donderdag ook gedaan. Ging best relaxed! Oh, en we kregen een mailtje dat we de volgende keer in IKEA 10 euro korting krijgen. Toch weer mooi die verzamelkosten terug.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 11 april 2020 om 16:43
zaterdag 11 april 2020 om 16:48
Ik kreeg em na een aantal dagen via de mail.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 11 april 2020 om 16:57
madamzonderm schreef: ↑11-04-2020 15:39Kan dit topic gesloten worden? Best-case scenario is dit een roddeltopic over een forummer. Mogelijke Malussen zijn bijvoorbeeld een troltopic dan wel een topic exclusief voor aandacht.
Hahahaha! Een ridder ontwaakt!
zaterdag 11 april 2020 om 16:57

zaterdag 11 april 2020 om 17:26
Zoon is vandaag alles aan het ondermijnen: hij is met de trein naar zijn beste vriend die hij inmiddels al zes weken niet gezien heeft. Hij heeft al een antwoord bedacht voor het geval de controleur hem graat vragen of zijn reis wel echt nodig is: 'jazeker, mijn ouders worden knettergek van mij en zijn dringend toe aan een dagje rust'.
Je kunt van die jongen zeggen wat je wilt, maar zelfkennis en -spot zijn hem niet vreemd.
Je kunt van die jongen zeggen wat je wilt, maar zelfkennis en -spot zijn hem niet vreemd.
zaterdag 11 april 2020 om 19:08
Dochter van een vriendin van mij is een paar dagen naar vrienden in Friesland, vanuit Amsterdam, met OV.Lady*Voldemort schreef: ↑11-04-2020 17:26Zoon is vandaag alles aan het ondermijnen: hij is met de trein naar zijn beste vriend die hij inmiddels al zes weken niet gezien heeft. Hij heeft al een antwoord bedacht voor het geval de controleur hem graat vragen of zijn reis wel echt nodig is: 'jazeker, mijn ouders worden knettergek van mij en zijn dringend toe aan een dagje rust'.
Vriendin durfde het niet tegen mij te zeggen, bang dat ik van de Corona-politie was.
Eigenlijk te grappig, als je ziet dat op de Corona-pijler er nogal wat mensen zijn die denken dat ik de maatregelen overdreven vind.
David Dunning
David Dunning