Baby slaapt niet

11-04-2020 14:57 162 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Het zoveelste mijn baby slaapt niet topic. Ik heb een baby dat nooit een goede slaper is geweest, inmiddels is hij 4 maanden, en hij is wakker van 0600 s ochtends tot 20.00 s avonds. Overdag wil hij alleen maar bij mij zijn. Ik moet hem dan de HELE dag dragen, 10 minuten alleen spelen lukt hem niet. Als ik dat niet doe, krijst hij. Soms valt hij dan 10 minuten in slaap, in mijn armen. Ik heb inmiddels polsklachten, rugklachten, mijn knieën doen zeer en ik ben mentaal gewoon uitgeput. Ik probeer iedere dag weer met hem te gaan slapen, ik blijf dan naast hem liggen en zing voor hem en zeg lieve dingen en ik heb huid contact. Hij blijft huilen. Ik heb hem ook wel eens laten huilen, dat resulteert in 3 uur krijsen met mij ernaast. Een combinatie van beiden heb ik ook geprobeerd eerst drie uur erbij en daarna twee uur alleen. dit resulteerde in 5 uur non stop huilen. Dat voelt ook niet goed. Ik lieg, hij sliep 10 minuten. Inbakeren heb ik geprobeerd, muziek geprobeerd, naast m liggen, autorijden, kinderwagen, alles laat hem huilen, tenzij hij gedragen wordt (met daarbij rondlopen zodat hij wat te zien heeft, anders is hij verveeld).

Wat in godsnaam kan ik nog doen.

Snachts slaapt hij overigens goed (6 keer wakker ongeveer) maar hij slaapt in ieder geval weer in.
marchuba wijzigde dit bericht op 11-04-2020 15:58
4.25% gewijzigd
En als je hem in een wipstoeltje bij je zet terwijl je aan het koken bent en tegen hem praat bijvoorbeeld, gaat hij dan ook krijsen?
Honey, you should see me in a crown
Eurus schreef:
11-04-2020 15:04
En als je hem in een wipstoeltje bij je zet terwijl je aan het koken bent en tegen hem praat bijvoorbeeld, gaat hij dan ook krijsen?
Yep, wipstoel, schommelstoel, box, allemaal krijsen. Overigens nooit een goeie slaper geweest overigens, alleen nu ben ik gewoon uitgeput
Heb je al een draagzak geprobeerd? Is natuurlijk niet echt een oplossing voor het niet slapen, maar voor nu misschien wel.. Dan heb jij in ieder geval je handen vrij!
Marchuba schreef:
11-04-2020 15:05
Yep, wipstoel, schommelstoel, box, allemaal krijsen. Overigens nooit een goeie slaper geweest overigens, alleen nu ben ik gewoon uitgeput
En een draagdoek? Die zie ik nog niet voorbijkomen.
Honey, you should see me in a crown
Drinkt en plas/poept hij goed?
Je laat hem 3 tot 5 uur alleen krijsen...ik weet niet eens wat ik daarop moet zeggen.
Natuurlijk kan een baby geen 10 min alleen spelen.
Kind staat net zo goed stijf van de stress op deze manier.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ja draagdoek geprobeerd Hij slaapt dan een half uur, en dan heb ik hem er ongeveer 2 uur in. Langer redt mijn rug niet. Ik ben weer bij m’n ouders in gaan wonen zodat zij hem ook af en toe kunnen dragen
viva-amber schreef:
11-04-2020 15:13
Je laat hem 3 tot 5 uur alleen krijsen...ik weet niet eens wat ik daarop moet zeggen.
Dat zegt ze niet
In wanhoopsdaad heeft ze slechts eenmaal zo een een poging gedaan. Dat is heel wat anders
viva-life22 schreef:
11-04-2020 15:10
Drinkt en plas/poept hij goed?
Ja, volle plas luiers en 7 kilo, net zoveel als twee baby’s van vrienden van mij die 4 en 5 maanden ouder zijn. En hij krijgt enkel borstvoeding
Is uitgesloten dat hij last heeft van koemelk allergie,reflux of lichamelijke pijnen ergens?
Doet de vader niets? Kunnen je ouders de baby af en toe overnemen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Boesrvoeding; drinkt ie veel. Heeft mss honger continu? Fles al geprobeerd?
absor schreef:
11-04-2020 15:15
Dat zegt ze niet
In wanhoopsdaad heeft ze slechts eenmaal zo een een poging gedaan. Dat is heel wat anders
Ik denk dat zij doelde op 10 minuten zelf spelen.
absor schreef:
11-04-2020 15:16
Is uitgesloten dat hij last heeft van koemelk allergie,reflux of lichamelijke pijnen ergens?
Dit was mijn tweede vraag dan ook idd.
viva-amber schreef:
11-04-2020 15:13
Ik heb er drie uur naast gelegen zingend en zeggeN dat ik bij hem blijf, dat hij rustig kan slapen. Toen nog niet slapen, 2 uur alleen laten huilen, werkte ook niet. Nu dragen we hem maar weer. 14 uur lang zonder ook maar 1 pauze
Exact dit hadden wij met baby, zij had verborgen reflux en veel pijn. Ga naar de huisarts en bespreek het.
absor schreef:
Heeft duidelijk koemelk allergie, ik eet geen soja of melk meer. Overigens helemaal geen allergenen producten. Heb een week neocate gegeven, daar zit absoluut niks in, maar ook dan blijft hij overdag huilen.

Zijn al ter observatie naar het ziekenhuis geweest maar daar wilden ze hem en mij scheiden. Een andere omgeving zondeR z’n moeder vond ik nog erger
Je kan toch ook zitten op de bank met je kindje op je. Heb je al met de huisarts of het consultatiebrueau overlegd?
Dat heb ik dus niet gedaan, ben met hem het ziekenhuis uitgelopen
Koop een draagzak. Een draagdoek is alleeb maar fijn als je hem heel goed kan knopen. Mijn dochter heb ik de eerste tijd non stop gedragen bijna. Leuk is anders, maar het gaat voorbij. Voor je het weten willen ze gaan ontdekken, en word het geplak beetje bij beetje minder.

Hij heeft verder nergens last van? Mijn kinderen wilde wel constant gedragen worden, maar sliepen dan wel gewoon urenlang.
Marchuba schreef:
11-04-2020 15:23
.

Zijn al ter observatie naar het ziekenhuis geweest maar daar wilden ze hem en mij scheiden. Een andere omgeving zondeR z’n moeder vond ik nog erger
Dat is toch maar voor kort?
viva-amber schreef:
Doet de vader niets? Kunnen je ouders de baby af en toe overnemen?
Vader werkt in het buitenland en kan niet terugkomen, de grenzen zitten dicht, vader en moeder kunnen ook niet meer. Moeder is fysiek ziek en m’n vader is ook uitgeput
Marchuba schreef:
11-04-2020 15:23
Heeft duidelijk koemelk allergie, ik eet geen soja of melk meer. Overigens helemaal geen allergenen producten. Heb een week neocate gegeven, daar zit absoluut niks in, maar ook dan blijft hij overdag huilen.

Aah dat zal wel het één en ander verklaren. Hier ook twee allergische kinderen. En bij beide was het eerste jaar echt ontzettend zwaar. Ondanks dat de één amper huilde.
absor schreef:
11-04-2020 15:17
Boesrvoeding; drinkt ie veel. Heeft mss honger continu? Fles al geprobeerd?
Ja drinkt aardig veel. Op de speen wordt hij wel kalm, maar die moet ik steeds vasthouden, maar hij wil ondertussen dan wel alle kanten op kijken. Zelf Constant blijven zuigen lukt m niet.

Fles al wel eens geprobeerd maar geen verschil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven