Oudere man

09-04-2020 19:35 1527 berichten
Dag allemaal,

Ik ben Stassie 27 jaar en woon op mijzelf in de randstad. Na een relatie van 3 jaar ben ik al een hele tijd single. Ik heb hier en daar wel gedate maar dat is uiteindelijk niks geworden.

Sinds vorig jaar december date ik met een man die in december 50 is geworden. Hij heeft 4 kinderen en is vrijgezel. In het begin dacht ik nou dit word niks dus heb ik het voor mijzelf maar gelaten om meer te verwachten dan alleen daten. Echter blijkt dat ik hem meer leuk vind dan ik dacht en hij mij ook. We hebben het echt heel erg leuk samen en doen veel leuke dingen weekenden weg, shoppen etc. Op dit moment zien we elkaar nog vaker dan voorheen ivm covid-19 hij is zelfstandig ondernemer en ontzettend druk met zijn bedrijf waarbij hij ook veel naar het buitenland moet. Dit is nu natuurlijk door het covid minder.

Aangezien we nu veel meer tijd met elkaar doorbrengen begon ik steeds meer na te denken over de toekomst en of dit wel gaat werken. Ik heb hem gevraagd of hij een kinderwens heeft en of hij open staat voor een relatie op beiden vragen kreeg ik een duidelijke ja. Alleen nu begin ik te twijfelen of het wel verstandig is, en wat er gebeurt over 10 of 20 jaar.
Ik zou graag willen weten of hier vrouwen zijn of mannen die een relatie hebben waarvan de partner ouder is dan 10 jaar en hoe dat is of hebben ervaren. Ik probeer voor mijzelf te kijken waar ik aan wil beginnen wel verstandig is. Daarbij wil ik er ook bij vermelden dat ik verliefd ben op deze man alleen nu ineens de twijfels toeslaan en wat ik ermee moet doen.

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
DS1971 schreef:
12-04-2020 20:07
Dat kan ik mij inderdaad niet voorstellen. Alleen zijn lijkt mij dan leuker.
Wat dat betreft ben je zelf misschien wel een beetje naïef! :-D Ik heb wel relaties gehad waarvan ik wist dat het voornamelijk om seks, uiterlijk en status ging. Nou toen niet helemaal natuurlijk. Maar het bestaat zeker, en veel ook.
S-Meds schreef:
12-04-2020 19:57
jij gelooft daar niet in omdat je zelf zo’n man bent. Maar iedereen doorziet je. Ook hier.
S-Meds, ik vind het knap hoe je haarscherp de karakterkenmerken van die types omschrijft.
En inderdaad, deze meneer is ook zo een type, die verheerlijkt het allemaal iets teveel.
mammezel schreef:
12-04-2020 20:11
S-Meds, ik vind het knap hoe je haarscherp de karakterkenmerken van die types omschrijft.
En inderdaad, deze meneer is ook zo een type, die verheerlijkt het allemaal iets teveel.
ik ken de pappenheimers
Sjulia schreef:
12-04-2020 20:02
Nou ik denk niet dat hij een pronker is. Hij herkent het gedrag niet eens. Dat is wel een goed teken. Hij kan zich al niet voorstellen dat een relatie zonder liefde kan duren.
natuurlijk zegt hij dat. anders zou hij zijn eigen sprookje lelijk maken maar diep van binnen weet hij best dat het niet klopt
Parallella schreef:
12-04-2020 18:25
Tja Mammezel, het lijkt er meer op dat je jouw slechte ervaring met je ongewenste schoonzoon op TO projecteert, in mijn ogen dan. En dan die complete vragenlijst ook nu weer, waarom denk je dat TO aan jou verantwoording schuldig is? Of aan dit forum?

Hebben mensen in jouw verkeringstijd ook aan jou gevraagd je minst plezierige ontmoeting te beschrijven? En ging je daar nog op antwoorden ook?
Vraag je mensen in een relatie van dezelfde leeftijd ook naar hun gamma van emoties? En vertellen ze dat??
Maar goed, ik denk dat het voor TO echt wel duidelijk is hoe je erover denkt hoor.
Ik hoef mij niet te bemoeien met de keuzes van mijn kind, als zij gelukkig is, ben ik het ook. Maar het feit dat het niet is blijven duren, zal toch wel betekenen dat het niet de ideale match was. Waarom ik zou projecteren (terwijl ik dat hé-le-maal niet projecteer op TO) zou ik bijgot niet weten. Jij ziet wat je wil zien omdat je ook met een oudere man bent.

Dan de vragen aan TO: ik heb daar mijn redenen voor en aangezien ze niet aan u zijn gesteld, maar u wel antwoordt, vind ik u een moeialleke.

Ik denk dat voor u ook telt: wie het schoentje past, die trekke het aan!
mammezel schreef:
12-04-2020 20:19
Ik hoef mij niet te bemoeien met de keuzes van mijn kind, als zij gelukkig is, ben ik het ook. Maar het feit dat het niet is blijven duren, zal toch wel betekenen dat het niet de ideale match was. Waarom ik zou projecteren (terwijl ik dat hé-le-maal niet projecteer op TO) zou ik bijgot niet weten. Jij ziet wat je wil zien omdat je ook met een oudere man bent.

Dan de vragen aan TO: ik heb daar mijn redenen voor en aangezien ze niet aan u zijn gesteld, maar u wel antwoordt, vind ik u een moeialleke.

Ik denk dat voor u ook telt: wie het schoentje past, die trekke het aan!

Grappig, ik ben helemaal niet met een oudere man, dat is jouw aanname.
Geeft verder niets hoor.... :there:

Ik hoop dat TO haar eigen keuzes maakt. En welke dat ook is, de tijd zal leren het de goede keuze was. Zoals bij elke relatie.
1x is genoeg
We hebben er iig het geweldig mooie woord "prakpik" aan overgehouden.
:-D
Hippiemeisje schreef:
12-04-2020 20:34

Ja, die vind ik ook geweldig! :cheer2:
mammezel schreef:
12-04-2020 20:11
Echt?
Iets van alle vrouwen van rond de 27 zijn zo. Alle vrouwen die ouder zijn, die zijn zus, en alle mannen boven de 50 zijn zulks.

Klinkt meer als Mejeka, de zus van een andere forummer hier op viva
Ab_Normaal schreef:
12-04-2020 21:02
Echt?
Iets van alle vrouwen van rond de 27 zijn zo. Alle vrouwen die ouder zijn, die zijn zus, en alle mannen boven de 50 zijn zulks.

Klinkt meer als Mejeka, de zus van een andere forummer hier op viva
Pe is mijn broer ja
Hippiemeisje schreef:
12-04-2020 20:34

Is dit de afsluitende conclusie na 911 posts? o_o
mammezel schreef:
12-04-2020 21:28
Is dit de afsluitende conclusie na 911 posts? o_o
Nee. Ik was even terug aan het lezen en ik zag ineens dat woord weer voorbij komen, was het alweer vergeten.
Sorry voor de interruptie.
Waarom sorry, iedereen mag tussentijds nog eens 'nieuwe woorden' onder de aandacht brengen! :idea:
Sjulia schreef:
12-04-2020 20:09
Wat dat betreft ben je zelf misschien wel een beetje naïef! :-D Ik heb wel relaties gehad waarvan ik wist dat het voornamelijk om seks, uiterlijk en status ging. Nou toen niet helemaal natuurlijk. Maar het bestaat zeker, en veel ook.
Dan ben ik maar naïef. Maar ik weiger te geloven dat het veel voorkomend is dat iemand alleen maar een relatie heeft met een mooie meid voor de jaloerse blikken.

Een mooie meid waar je verder niets mee hebt, daar ga je je toch heel snel aan irriteren lijkt mij.
S-Meds schreef:
12-04-2020 20:17
natuurlijk zegt hij dat. anders zou hij zijn eigen sprookje lelijk maken maar diep van binnen weet hij best dat het niet klopt
Je doet wel heel erg je best om een s-med op het forum te zijn.
mammezel schreef:
12-04-2020 21:55
Waarom sorry, iedereen mag tussentijds nog eens 'nieuwe woorden' onder de aandacht brengen! :idea:
Ja maar ik zou niet willen dat dit de afsluiting van het topic wordt. Hopelijk komt TO nog wel even terug.
DS1971 schreef:
12-04-2020 22:01
Je doet wel heel erg je best om een s-med op het forum te zijn.
Is dit wat ze bedoelen met "op de man spelen"?
Hippiemeisje schreef:
12-04-2020 22:06
Geef hem toch zijn minute of fame, hij snakt er zo naar!
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
12-04-2020 19:57
jij gelooft daar niet in omdat je zelf zo’n man bent. Maar iedereen doorziet je. Ook hier.
Jeumig, wat ben ik blij dat ik niet zo zuur in het leven sta als jij. Echt, wat hebben mannen jou ooit aangedaan :-?
Hippiemeisje schreef:
12-04-2020 22:06
Staf de post dan gewoon in plaats het op zo een sneaky manier te doen.

Er zijn heel wat "op de man" post voorbij gekomen in dit topic. Zo gaat dat soms op een forum. Lekker laten gaan.
Maar dan benoem je er 1?
Ab_Normaal schreef:
13-04-2020 07:33
Staf de post dan gewoon in plaats het op zo een sneaky manier te doen.

Er zijn heel wat "op de man" post voorbij gekomen in dit topic. Zo gaat dat soms op een forum. Lekker laten gaan.
Maar dan benoem je er 1?
Dit is serieus de eerste die mij opvalt. En -geloof het of niet- ik ken de uitdrukking 'op de man spelen' serieus niet. Ik vroeg me af of dit een voorbeeld is. Leek me wel nml.
Staffen is toch juist sneaky?
Hippiemeisje schreef:
13-04-2020 08:32
Dit is serieus de eerste die mij opvalt. En -geloof het of niet- ik ken de uitdrukking 'op de man spelen' serieus niet. Ik vroeg me af of dit een voorbeeld is. Leek me wel nml.
Ok. Dat is inderdaad bijzonder
Ab_Normaal schreef:
13-04-2020 08:38
Ok. Dat is inderdaad bijzonder
Ja sorry!
Hippiemeisje schreef:
13-04-2020 08:32
Op de man spelen is opmerkingen maken die gericht zijn op de persoon achter de boodschap, in plaats van reageren op de boodschap zelf.

En daarmee verziek je nu eenmaal de sfeer. Het is ook meestal bedoeld om de ander de mond te snoeren, vaak ingegeven doordat degene die het doet geen weerwoord heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven