Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Wow, voet in d'r mond ! Dat doe ik haar niet na!

Ga even bij Bristol kijken of ik daar nog Crocs kan scoren...
Ooo leuk Star, zet je de foto op hyves?
Stressed is just desserts spelled backwards
Mogge,

Bam, das idd minder! Hopelijk lucht het straks wel op (dat weet ik wel zeker, druk er af dan gaat het stuk beter).

Hier wel ok. Kind slaapt als een roos sinds ze ziek is. AB was weer drama maar met een spuit en een hoop geweld zit ook deze gift er in. Nog 12 te gaan

Echo was ok, kind was erg braaf want huilde niet toen het inderdaad geen pijn bleek te doen. Niertjes zagen er goed uit, geen stuwing dus dat is fijn. Nu afwachten, als koorts weer hoger wordt dan 38 moeten we direct terug want dan is het niet goed. Nou eens kijken of ze vandaag wat wil eten...

Opgelucht!
Wat een fijn nieuws Suze, hopelijk knapt ze snel op, arme meid!
Gelukkig Suus! fijn dat het "goed" gaat...

Nu bam nog op naar "goed" nieuws, dus geen gesnij...

Star: foto ergens te zien?

Mamax: haha ja ben bezig op mijn naailes. Behoorlijk klus, zeker omdat ik hem natuurlijk wqeer uitgebreid wil hebben. Ben al even bezig, bij elkaar zo'n 10 uur nu denk ik... Hihi... En ik was ook nog nooit in het Anne Frank bhuis geweest hoor Heb uitgebreid de toerist uitgehangen!
Ik moest eigenlijk vanochtend bellen, maar ik heb besloten nog maar 1 dagje te wachten, dan is ook mijn eigen huisarts er weer. En dan kan de antibiotica zijn werk nog een paar uurtjes langer zijn best doen, lijkt mij dat dat toch eerst goed in moet werken, en daarbij zie ik het helemaal niet zitten.

en dan hebben we Juultje nog die hoorde het woord dokter, en die sloeg al op tilt en begon meteen over mijn sneetjes op mijn buik enzo en pleisters, dus als het enigszins kan maar zonder het ziekenhuis, ook al is het poliklinisch ( waar ik dan van uitga).

Alleen al voor de kleine man hou ik het graag een dagje langer vol.

Juul vind dat ik er maar een pleister op moet plakken, dan gaat het wel over
Gelukkig Suus! Verwen brave kind maar lekker

Moet echo even scannen dan Mal, foto van foto wordt niet mooi.
He, gelukkig al beetje beter met Jeetje dus. In elk geval goede echo en geen zkh verder. Wat een schrik, wat een toestand. Arme schaap hield zich echt kranig in Zeeland, suf en slaperig natuurlijk, maar er is geen onvertogen woord over haar lippen gekomen. Stoere chic. En voor jou een knuffel voor de schrik Suus.

Bam, nee he, keelontsteking en een abces! Hoe kan dat nou weer... Heb je het gevoel dat de ab wat doet? Na, arme Julian, die ziet z'n mama weer vertrekken. Hoop voor je dat het niet nodig is (kan ook haast niet; zo veel pech na elkaar is onmogelijk).

Mal, jullie ook heel veel sterkte vandaag. Gaan jullie nu zelf ook prikken? Suf dat die sets er nog niet waren...

Zo, verder veel dank voor de felicitaties! Lekker dagje gehad. 's Morgens versierde stoel en slingers en lieve kadootjes (mooie oorbellen en ketting van Fossil, leuk shirtje van Didi en een spaarvarken met "born to shop" op z'n buik ). 's Middags verrassing: vriend had via marktplaats een bootje gescoord, een snoeperig polyester bakkie van 3,5 meter met een mastje en een klein buitenboordmotortje. Zat al in de planning, hadden vorige week al op mp rondgekeken. Maar erg leuk dat 'ie dat allemaal in het weekend had geregeld. Ligt nog bij vorige eigenaar in prachtig natuurgebied waar we dus gisteren lekker hebben rondgevaren. Over twee weken gaan we hem ophalen en komt 'ie voor het huis te liggen (onder het motto: zolang we hier nog wonen moeten we ervan genieten... ). En tot besluit lekker uit eten geweest met z'n drietjes.

En dat na een heerlijk weekendje met Suus en Jeetje in Zeeland! Roompot is cool (als je niks tegen campers en semibejaarde mannen met overmatige lichaamsbeharing hebt ) en Zeeland prachtig. Weer zat helemaal mee, lekker veel buiten geweest. En meisjes waren erg zoet. Arme Jeetje had het de laatste anderhalve dag wel zwaar met die stomme blaasontsteking (wat we toen nog niet wisten). Maar dat maken we volgende jaar goed want dan doen we weer een mama&meisjesweekend!

Ah, errug leuke kleppers (om het even jaren '70 te houden ) zie ik voorbij komen! Maar 89 euri zit deze zomer denk ik nog niet in mijn shop-varken qua schoeisel. Gelukkig heb ik van vorig jaar nog iets dat op die variant lijkt die Mal postte.

Jin, dank voor je 40-kaart! Hij was denk ik zaterdag al aangekomen, ik kreeg hem gisteren bij m'n ontbijtje-op-bed, helemaal geslaagd. Ha ha, en ja, je had het dus goed onthouden! Mmm, tuinset net niet oud genoeg om retro te zijn, dat klinkt niet hip nee. Ik zeg: Praxis. Die hebben leuk spul voor niet al te veel. Hebben ze die in jouw buurt? Of kan je hier iemand om een boodschap sturen?
Oooow, en Star natuurlijk van harte met de mooie echo!!
Hallo meissies!

Wat een hoop hartjes hier vandaag, gezellig.

Joehoeehoeoe!!! Knappe Fieke, staat los! Wow, mijlpaaltje

Star, lachen zo lenig ha ha. Echt fijn dat alles er mooi uit ziet.

Suus, balen van die ab dat het zo moeizaam gaat. Helemaal cool dat de echo bij J goed ging!

Bam wat onwijs kl*te voor jou! Arme Julian... Lekker veel pleisters er op plakken en dan wordt je inderdaad vast snel beter. Kinderlogica, was alles maar zo simpel hè ?

Hel, wat leuk een bootje!!! En wat romantisch om gevaren te hebben. Waren jullie beide vrij? Leuk zeg. Wat ik ook zo lief vindt is dat je man/vriend de kaart heeft bewaard en op je ontbijtbordje heeft gelegd. Dat is echt schattig.

Koud vandaag met dat windje, brrr.

Laurens moet straks ein-de-lijk voor de ogentest naar het cb. Bellen ze net of ik morgen met B kan komen. Handige gasten daar. Ik heb bedankt ivm met waterpokken. 8 mei mag hij nu.

Ben benieuwd bij hem qua lengte, volgens mij is ie niet zo groot.
Heb even iets op de groep gezet...
Ik heb gereageerd Bridge, wat goed van Fieke!!! Ze wordt nu echt snel groot he!
Ja het gaat echt reuzesnel nu! Leuk hoor, dat wel!
Ik ook Bridge!

Mal, hoe ging het?

Amalia, ha ha, ja, ik doe ook heel erg m'n best om te laten merken dat het werkt, dat soort romantische akties...

Suus, vraagprijs van het kerkje is 299.000! Als jij nou vast met het businessplan begint, bel ik de makelaar.
Hel, wij zijn gisteren geweest. Het ging goed hoor!
Ooooh wil je een kerkje kopen Hel? Je kan wel in onroerend goed gaan; straks heb je 3 huizen (2 en een kerk dan)
Ow, sorry Mal, daar had ik dan overheen gelezen. Gelukkig dat het goed is gegaan - ik ga nog even teruglezen voor de details.

Suus gaat de financiering regelen Amalia! Nee, we zagen een allerschattigst KERKJE te koop staan in een gehucht vlakbij dat Roompotgebeuren waar we zaten, fantasie sloeg op hol... Wat je daar allemaal niet van zou kunnen maken (met een enorme zak geld en heel veel tijd en energie...)
Hel, wat ben jij verwend en wat super gaaf een bootje voor de deur!
Ha ha ha, ik had het gezien Hel. Tja die financien: dat wordt gezien mijn bestedingspatroon qua schoenen toch lastig op dit moment. Crisis weet je.....

Na, ik zag dat de prijs al aan het kelderen is dus dat kan goedkoper... We wachten nog even af ok?

ga nu nr groep Bridge
Wat komt er in het kerkje? Een bakkerij met allemaal lekkere dingen waar je ook kan high teaen?
He, jammer hoor Suus. Ik zag het wel zitten daar met een leuk kindvriendelijk hotelrestaurant slash bed-and-breakfast ofzo.

Haai Star, alles goed? Ik zal es effe op je Hyves kijken naar je shopfoto's!
Goed plan Star! (nou wil je zeker een vet deel van de poet wegens consultancy kosten???)
quote:Star schreef op 22 april 2009 @ 18:32:

Wat komt er in het kerkje? Een bakkerij met allemaal lekkere dingen waar je ook kan high teaen? Aha, ik geloof dat ik bij jou moet zijn voor dat business plan!
crosspost
Ik denk gewoon veel aan eten op het moment.

Hoe is de misselijkheid bij jou Suus? Helemaal over?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven