Slapste excuses van dates

15-04-2020 10:52 127 berichten
Hi dames,

Er zijn vast een hoop vrijgezellen onder ons die daten en ook worden afgewezen door dates. Ik heb de indruk dat niet iedereen altijd even eerlijk is over het niet verder willen daten. Wat is het slapste excuus dat jullie ooit hebben gehoord?

Ik trap af: een date wilde niet meer verder daten omdat ik panterprint schoenen met een gestreept jurkje had gecombineerd.
Alle reacties Link kopieren
'Ik ben homo'
Wauw! Dat is wel heel origineel. Ik weet niet of daar nog iemand tegenop kan...
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Maar ninx, dat kan toch ook echt niet????
Ik bedoel de panterprint, maar "ik ben homo" is ook een leuke. Wel fijn dat hij het bij zichzelf hield.
Karl_Marx schreef:
15-04-2020 10:54
Maar ninx, dat kan toch ook echt niet????
JUIST wel.
De 'ik ben homo' is hetzelfde excuus als die van de panterprint lijkt me.
Such fun!1
"Ik vond je te leuk, dus durfde ik niet meer te bellen"

Tuurlijk joh.
Merys schreef:
15-04-2020 10:56

Tuurlijk joh.
oh die is ook slap ja
Hmm, misschien is ghosten zo slecht nog niet. Als het alternatief zo'n lulsmoes is...
Omdat ik na 2 dates hem uitlachen heb toen hij zei nog wel 1 of 2 kinderen te willen (ik heb er 2 hij had er 1) en dat ik dan wel bij hem kon komen wonen (andere regio en ik wil helemaal nooit weg uit mijn huidige regio)

Ik kon me niet voorstellen dat hij dit serieus meende...

(Hoewel hij dit natuurlijk ook wel kon menen en gewoon teleurgesteld was?) Dan was het een compliment dat hij mij na 2 dates wel zag als moeder van zijn kinderen :P
Waar is het topic over 'afschuwelijke date-ervaringen' gebleven?

Eentje van mezelf dan.
Na drie keer:
Ik had niet de gewenste leeftijd.
Terwijl hij mijn leeftijd al vóór de eerste afspraak wist.
Eikel.
Bulbul schreef:
15-04-2020 10:57
Hmm, misschien is ghosten zo slecht nog niet. Als het alternatief zo'n lulsmoes is...

Dan weet je tenminste wel wat je aan iemand hebt. Kun je het meteen mooi afsluiten.
Bij ghosten blijf je je altijd afvragen wat nou de reden was.
Ach gaat niet per sé om tijdens daten maar 1 excuus/verklaring van mijn stbx was toen hij mij na 28 aan de kant zette voor een ander, tja ik ben er achter gekomen dat ik me eigenlijk aangetrokken voel tot kleine vrouwen (ik ben 1.77 m lang) daar kon ik het meedoen, of niks mee doen liever gezegd want ik kan geen 20 cm van mijn benen afhalen :lol:
' advies, en ik ga eerlijk zijn: je bent te lelijk om zoveel te zeuren. Mijn vrienden vinden dat ook. Als je weer zo'n leuke jongen als ik tegenkomt moet je of afvallen (ik was toen heel dun) en een beetje meer aan je uiterlijk doen, of je wat liever gedragen'
Gelijk naar mijn vrienden gerend en de hele avond de slappe lach gehad na deze. Soort standaardgrap geworden, zelfs mijn man roept het weleens.

'ik ben het zat om naast je te lopen en dat iedereen denkt: wat moet die mooie meid nou met hem?'

'je bent mijn type niet qua uiterlijk' na 3 maanden.

'ik ben niet gewend om het zo leuk met iemand te hebben'

'je had gelijk de eerste avond sex met me, ik stond na een kwartier alweer buiten en je belt helemaal niet. Zo krijg je natuurlijk nooit een relatie!'
Nee, jij ook niet, Peter Konijn.
Ninx123 schreef:
15-04-2020 10:52
[...]
Hahah niet te geloven, nou dat is dan vast wel een hele saaie piet die niet tegen een vleugje fantasie kan, liever kwijt dan rijk dan niet?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-04-2020 13:44
Reden: Op gequote
46.35% gewijzigd
Deze?: relaties/wie-wil-zijn-meest-afgrijselij ... sages/4/58
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
"Ik werd verliefd op je" - en nee, dit was niet iemand die al een relatie, kinderen of andere lastige dingen had.

"Ik had het gevoel dat jij verliefd op mij werd" - scharrel op wie ik absoluut niet verliefd was.

Lastig zeg, gevoelens of vermoedens van gevoelens krijgen tijdens het daten.
De leuke mannen zijn niet op. Het zijn geen leren jasjes maat M bij de hema. - DropDrop
Ik heb mijn partner jong ontmoet en dus geen ervaring met daten. Ik weet niet wat ik lees hier. Wat een pannekoeken zeg! Wat doen jullie dan als je zoiets hoort?
Dat schrikt me wel af. Stel dat ik me ooit op de datingmarkt ga bevinden dat je dit soort mensen tegenkomt. Waar je energie en tijd insteekt.
Merys schreef:
15-04-2020 10:56

Tuurlijk joh.
Iemand te leuk vinden en dan 'bang worden' voor je gevoelens is inderdaad ook een klassieker... blijft lachen, vooral als degene die dat zegt er dan ook zelf oprecht in lijkt te geloven.
pinkeltjepinkelotje wijzigde dit bericht op 15-04-2020 11:51
3.75% gewijzigd
De leuke mannen zijn niet op. Het zijn geen leren jasjes maat M bij de hema. - DropDrop
Niet echt met daten, maar wel dat een jongen zei (ik was een jaar of 16): “als je nou een kop kleiner was en grotere tieten had..” Ik ben 1.88 m en heb de tieten van m’n vader (bijna letterlijk). Het was ook niet dat ik zei hem leuk te vinden en dat dat z’n reactie was ofzo, hij zei het gewoon zomaar.

Tien jaar later vertelde hij lange vrouwen juist cool te vinden en ik heb ‘m nog nooit op een scharrel met grote tieten betrapt. Ach ja, destijds was hij ook maar een onzekere puber. :)
Ik ben 1x afgeknapt toen ik nog jong was omdat de jongen persé op de tweede date Sims wilde spelen op mijn kamer. :lol: Ik heb hem nooit meer een bericht gestuurd (hij mij ook niet). Bleek ook een creep te zijn hoorde ik later.
Dubbel
kes49240 schreef:
15-04-2020 11:43
Ach gaat niet per sé om tijdens daten maar 1 excuus/verklaring van mijn stbx was toen hij mij na 28 aan de kant zette voor een ander, tja ik ben er achter gekomen dat ik me eigenlijk aangetrokken voel tot kleine vrouwen (ik ben 1.77 m lang) daar kon ik het meedoen, of niks mee doen liever gezegd want ik kan geen 20 cm van mijn benen afhalen :lol:

Je watte??

En 28 minuten? 28 dates??
Such fun!1
kes49240 schreef:
15-04-2020 11:43
Wat is een stbx en na 28 wat? 28 jaar?
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven