Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!

donderdag 16 april 2020 om 18:30
En gewoon volgens de wet. Dat horen ze ook te weten. Stel je voor dat iemand zich hierover gaat beklagen op socials, kost veel meer.SombraOnline schreef: ↑16-04-2020 18:17Rare Albert Heijn dan, hier doen ze er echt niet moeilijk over. Is toch een stukje klantvriendelijkheid.

donderdag 16 april 2020 om 18:34
RocketScienceFiction schreef: ↑16-04-2020 17:32Als jij redelijker wijs aan mag nemen dat het bedrag 2,39 is ipv 3,99 , dan zijn ze zelfs verplicht om het mee te geven tegen het laagste bedrag.
Ook als ze een product aanbieden dat in de reclame komt maar het nog niet is. Als er dan een kaartje hangt met de aanbieding die nog moet komen, heb je recht om het tegen die prijs te kopen.
Zelfde als een product uit de aanbieding uitverkocht is, kun je gewoon een tegoedbon vragen en het product later tegen dat bedrag kopen.
Mijn vaste supermarkt doet daar nooit moeilijk over.
Jaahaaa. Dat weet ik allemaal heus. Ik had er alleen geen zin aan vanmorgen en heb bewust gekozen mijn schouders op te halen en ze af te rekenen.
Dit topic is toch om even te ventileren?! Precies wat ik deed.
Omdat ik het niet hardop wilde zeggen.
donderdag 16 april 2020 om 18:41
Wow, dat hebben jullie dan lekker snel gedaan qua namen. Moet je nog lang wachten tot hij er echt is?lindybopophelia schreef: ↑16-04-2020 16:04Dank jullie wel allemaal![]()
We hebben gisteravond even gebrainstormd over de namen en we zijn eruit.![]()
We hebben gekozen voor 3 namen en 1 naam is van een collega/vriendin haar zoon. Die is vorig jaar overleden en dat is zo'n prachtige naam dat ik haar gevraagd heb of we die mogen gebruiken.
In ieder geval: we zijn apetrots! En ongelooflijk blij!![]()
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
donderdag 16 april 2020 om 18:48
Ik kan mij er ook aan storen. Soms meld ik het en dan krijg ik idd geld terug, maar dan staat de week erna die prijs er nog.

Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

donderdag 16 april 2020 om 18:57
donderdag 16 april 2020 om 19:06
Fijn dat je echo goed was! Nu genieten van de rest van de tijd!lindybopophelia schreef: ↑16-04-2020 18:57we hadden al wat namen in ons hoofd en gisteravond kwam eruit wat we mooi vonden. Waarschijnlijk toch wat vaker aan gedacht.
Ik ben 30 augustus uitgerekend.

don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...

donderdag 16 april 2020 om 19:54
Herkenbaar, ik heb dit bij meerdere winkels weleens gehad.
Ik zei dan dat ze mij het product moesten verkopen voor de prijs die op het kaartje stond maar nee, was een fout en moest dan gewoon het grotere bedrag betalen. Soms gedaan, soms gezegd dat ik het product dan niet wou.
donderdag 16 april 2020 om 19:57
Nog even te gaan dus, maar super fijn dat het goed gaat en dat jullie al een naam hebben! Hoef je niet last minute nog iets te bedenken. Nu focussen op de andere leuke dingen die ermee te maken hebben.lindybopophelia schreef: ↑16-04-2020 18:57we hadden al wat namen in ons hoofd en gisteravond kwam eruit wat we mooi vonden. Waarschijnlijk toch wat vaker aan gedacht.
Ik ben 30 augustus uitgerekend.

Ik heb geen kinderen of een kinderwens, maar ik zit af en toe te bedenken hoe ik mijn kinderen zou noemen. Gek genoeg vind ik jongensnamen makkelijker dan meisjesnamen.

donderdag 16 april 2020 om 19:57

donderdag 16 april 2020 om 20:17
Nou, voor een meisje had ik wel honderd leuke namen. Met één naam die ik gewoon nog steeds heel leuk vind: Noor. Ach, ik had zoveel leuke meisjesnamen: Ella, Saar, Anne, Lotte, Norah, Fien, Jule. Maar uiteraard kreeg ik een jongen... Vooral een acceptabel compromis vinden was lastig. Maar gelukkig heeft man zijn zin niet gekregen, dan had het arme jong geen schijn van kans gehad (Maxim of Vladimir. Roepnamen Max of Vlad. Max zou an sich nog gaan maar niet als je ouders zelf amper boven de 1,50 uitkomen en je zelf dus ook niet veel uitzicht hebt op enige lengte. Vlad behoeft geen toelichting).dianaf schreef: ↑16-04-2020 19:57Nog even te gaan dus, maar super fijn dat het goed gaat en dat jullie al een naam hebben! Hoef je niet last minute nog iets te bedenken. Nu focussen op de andere leuke dingen die ermee te maken hebben.![]()
Ik heb geen kinderen of een kinderwens, maar ik zit af en toe te bedenken hoe ik mijn kinderen zou noemen. Gek genoeg vind ik jongensnamen makkelijker dan meisjesnamen.![]()
donderdag 16 april 2020 om 20:22
Noor!lemoos2 schreef: ↑16-04-2020 20:17Nou, voor een meisje had ik wel honderd leuke namen. Met één naam die ik gewoon nog steeds heel leuk vind: Noor. Ach, ik had zoveel leuke meisjesnamen: Ella, Saar, Anne, Lotte, Norah, Fien, Jule. Maar uiteraard kreeg ik een jongen... Vooral een acceptabel compromis vinden was lastig. Maar gelukkig heeft man zijn zin niet gekregen, dan had het arme jong geen schijn van kans gehad (Maxim of Vladimir. Roepnamen Max of Vlad. Max zou an sich nog gaan maar niet als je ouders zelf amper boven de 1,50 uitkomen en je zelf dus ook niet veel uitzicht hebt op enige lengte. Vlad behoeft geen toelichting).

Ben nog wel altijd dankbaar dat ik geen jongen ben, mijn moeder had een vreselijke naam in gedachte!
donderdag 16 april 2020 om 20:25

vrijdag 17 april 2020 om 13:15
geen idee waar het over gaat maar ik feest even mee, sociaal als ik ben

De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

vrijdag 17 april 2020 om 13:48

vrijdag 17 april 2020 om 13:51
Na elf dagen extra wachten ben je nu eindelijk onderweg naar de wereld en ik vind het zo spannend dat ik op de bank zit te shaken als een rietje.
Ik hoop zo dat je helemaal perfect geboren wordt vandaag en dat we je snel kunnen zien.
Het duurde zo lang dat het bijna voelt als een anti climax dat je nu ineens komt.
Ik heb zoveel rotdagen gehad en ik ben er zo aan toe om jou als nieuwe lichtpuntje te hebben in deze rot tijd.
Kom maar neefje. En doe je moeder niet teveel pijn.
Ik hoop zo dat je helemaal perfect geboren wordt vandaag en dat we je snel kunnen zien.
Het duurde zo lang dat het bijna voelt als een anti climax dat je nu ineens komt.
Ik heb zoveel rotdagen gehad en ik ben er zo aan toe om jou als nieuwe lichtpuntje te hebben in deze rot tijd.
Kom maar neefje. En doe je moeder niet teveel pijn.

vrijdag 17 april 2020 om 13:53
Oehh wat ontzettend leukMadrid87 schreef: ↑17-04-2020 13:51Na elf dagen extra wachten ben je nu eindelijk onderweg naar de wereld en ik vind het zo spannend dat ik op de bank zit te shaken als een rietje.
Kom maar neefje. En doe je moeder niet teveel pijn.![]()

When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Desmond Tutu
vrijdag 17 april 2020 om 14:01
Wat spannend en leuk!Madrid87 schreef: ↑17-04-2020 13:51Na elf dagen extra wachten ben je nu eindelijk onderweg naar de wereld en ik vind het zo spannend dat ik op de bank zit te shaken als een rietje.
Kom maar neefje. En doe je moeder niet teveel pijn.![]()