Niet ruilen maar lullen: de kletszone.
vrijdag 17 april 2009 om 18:55
Hoi iedereen,
Het concept is bekend: jij van je zooi af, een ander blij. Nou hebben we de neiging nogal veel te kletsen. Vandaar de strikte onderverdeling: lullen hier, ruilen daar. Waar is daar: op het niet lullen maar ruilen topic.
niet lullen... maar ruilen
Hier wordt in principe gekletst maar het kan voorkomen dat er door al het kletsen per ongeluk nog geruild wordt.
Het concept is bekend: jij van je zooi af, een ander blij. Nou hebben we de neiging nogal veel te kletsen. Vandaar de strikte onderverdeling: lullen hier, ruilen daar. Waar is daar: op het niet lullen maar ruilen topic.
niet lullen... maar ruilen
Hier wordt in principe gekletst maar het kan voorkomen dat er door al het kletsen per ongeluk nog geruild wordt.
donderdag 23 april 2009 om 09:04
donderdag 23 april 2009 om 09:08
donderdag 23 april 2009 om 10:11
quote:biol schreef op 23 april 2009 @ 10:02:
wat jij wil schravel... je mag hem zelf bedenken... ik voel me vereerd dat ik met een echte schravelpimp mag forummen!! hihih
*voelt zich vereerd*
Ze worden wel een beetje hetzelfde allemaal, de mogelijkheden zijn beperkt door de ruimte en met sommige plaatjes is het lastig iets te bedenken.
wat jij wil schravel... je mag hem zelf bedenken... ik voel me vereerd dat ik met een echte schravelpimp mag forummen!! hihih
*voelt zich vereerd*
Ze worden wel een beetje hetzelfde allemaal, de mogelijkheden zijn beperkt door de ruimte en met sommige plaatjes is het lastig iets te bedenken.
donderdag 23 april 2009 om 10:15
Ik ben vandaag de hele dag afwezig. Ga de hele dag heerlijk liggen relaxen in de sauna, krijg lekker een gezichtsbehandeling en een hydro massage! Heb er zo veel zin in. Fijne dag dames en niet te veel schrijven!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
donderdag 23 april 2009 om 10:16