Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Alle reacties Link kopieren
Peixe schreef:
18-04-2020 11:22
Ik hoop toch écht dat je dit wel hardop zegt.
Wat een malloot.
Ik blijf er voorlopig uit de buurt , de mensen waar hij logeert vinden dat men niet zo moeten zeuren en dat ze zelf bepalen wie ze in huis halen.
geneet van 't laeve
Madrid87 schreef:
18-04-2020 08:57
Het duurde zeker lang en neefje moet inderdaad leren op tijd te komen maar hij is er nu dan toch eindelijk. :yes:
En het gaat helemaal goed met hem en mijn schoonzus. Hij is prachtig. En groot net zoals mijn broer en ik waren. :heart:
Ik ben helemaal verliefd op hem. En zijn naam is ook geweldig. Mijn moeder moet er nog aan wennen maar ik vind het helemaal top. Ik had die naam niet verwacht maar ik heb alleen maar goede associaties met die naam dus ik was er direct weg van.
Ik ben helemaal happy. :cheer:
Gefeliciteerd meid! Wat leuk! Ik ben oprecht blij voor je. Wat een leuk nieuws! :cheer2:
anoniem_2815 wijzigde dit bericht op 18-04-2020 11:43
3.82% gewijzigd
Baankje1 schreef:
18-04-2020 11:12
Je woont en werkt in een omgeving waar heel veel besmettingen zijn. Nu ga je"gezellig" een weekend bij je schoonouders logeren,je kunt amper 1,5 meter afstand houden in hun appartement en dan valt je schoonvader ook nog in een risciogroep.

WAAR ZIT JE VERSTAND!
Ik zou er wat van zeggen en "hardop".
Baankje1 schreef:
18-04-2020 11:29
Ik blijf er voorlopig uit de buurt , de mensen waar hij logeert vinden dat men niet zo moeten zeuren en dat ze zelf bepalen wie ze in huis halen.
Zeker niet gaan! Vind dit niet normaal dat ze zeggen dat men maar niet zo moet zeuren.
Madrid87 schreef:
18-04-2020 08:57
Ik ben helemaal happy. :cheer:
Gefeliciteerd!
Wat fijn dat alles zo goed is gegaan.

(Sorry AeonOfWinter , moest echt nog even....)
Ik heb het koud! :|
Als ik jouw skate"kwaliteiten" had, was ik niet onbeschermd en in korte broek en hemdje gaan skaten.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Dank jullie Geraldine en Pauze. :redrose:
Peixe schreef:
18-04-2020 11:22
Ik hoop toch écht dat je dit wel hardop zegt.
Wat een malloot.
Inderdaad
Cateautje schreef:
18-04-2020 12:13
Ik heb het koud! :|
Ik ook, daarom ga ik straks even fietsen.
Nog van harte, Madrid!
Marquise schreef:
18-04-2020 13:52
Nog van harte, Madrid!
Dank je wel! :cheer2:

En Cateautje, ik heb het ook koud, je bent niet de enige. Het regent hier ook lekker.
Madrid87 schreef:
18-04-2020 13:58
Dank je wel! :cheer2:

En Cateautje, ik heb het ook koud, je bent niet de enige. Het regent hier ook lekker.
Ik heb de verwarming aan gedaan, het is maar voor anderhalve graad, maar daardoor heb ik het nu niet koud meer.
Even getwijfeld, maar het wordt steeds frisser en zeker vanavond wordt het erger, vandaar dus.
Cateautje schreef:
18-04-2020 14:11
Ik heb de verwarming aan gedaan, het is maar voor anderhalve graad, maar daardoor heb ik het nu niet koud meer.
Even getwijfeld, maar het wordt steeds frisser en zeker vanavond wordt het erger, vandaar dus.

Ik lig buiten op een ligbedje. Heb net mijn hemdje en korte broek ingeruild voor mijn bikini. De temperatuur is op zich niet heel hoog, maar in de zon en uit de wind is het hier in de tuin toch behoorlijk warm en ik heb het zelf niet snel koud.

Sterkte met de kou :|
I'm not lazy
malibu82 schreef:
18-04-2020 14:24
Ik lig buiten op een ligbedje. Heb net mijn hemdje en korte broek ingeruild voor mijn bikini. De temperatuur is op zich niet heel hoog, maar in de zon en uit de wind is het hier in de tuin toch behoorlijk warm en ik heb het zelf niet snel koud.

Sterkte met de kou :|
Ondertussen niet koud meer. :)

Lekker! In welk deel van het land zit je?

Hier in Rotterdam is het grijs en miezerig en maar 13 graden, echt een frisse rotdag.
Maar goed, morgen is het weer lekker.
Cateautje schreef:
18-04-2020 14:26
Ondertussen niet koud meer. :)

Lekker! In welk deel van het land zit je?

Hier in Rotterdam is het grijs en miezerig en maar 13 graden, echt een frisse rotdag.
Maar goed, morgen is het weer lekker.

Gelukkig :)

Ik zit in Drenthe. Het is hier nog onbewolkt en een graad of 19.
I'm not lazy
malibu82 schreef:
18-04-2020 14:41
Gelukkig :)

Ik zit in Drenthe. Het is hier nog onbewolkt en een graad of 19.
Tsss, uitslover.... :-D
Cateautje schreef:
18-04-2020 14:55
Tsss, uitslover.... :-D

Verschil moet er wezen hè :biggrin:
I'm not lazy
malibu82 schreef:
18-04-2020 15:05
Verschil moet er wezen hè :biggrin:
Ja wacht maar, de tijd is met mij. :lmao:
Niks te doen, niks op tv, de radio is saai, geen zin om te lezen, wil niet naar buiten, het forum is saai, Facebook is op herhaling. :sigh:

Wie weet raad? Of vervelen jullie je ook?
Cateautje schreef:
18-04-2020 15:13
Wie weet raad? Of vervelen jullie je ook?
Ik heb wel een heel rustig dagje, maar verveel me niet. Ga zo lekker uitgebreid koken.
Meteen voor 2 dagen, dus dan hoef ik morgen met het mooie weer niet in de keuken te staan.
Cateautje schreef:
18-04-2020 15:07
Ja wacht maar, de tijd is met mij. :lmao:

;-D
I'm not lazy
Kan dat getimmer, gezaag, gehamer en geklus van mijn buren nu eindelijk eens stoppen!
En nee, ik zeg het niet hardop. We hebben net zelf een jaar lang ons hele huis verbouwd.
malibu82 schreef:
18-04-2020 15:24
;-D
Is bluf hoor, zit niet op 40 graden te wachten.
enthousiasteling schreef:
18-04-2020 15:27
Kan dat getimmer, gezaag, gehamer en geklus van mijn buren nu eindelijk eens stoppen!
En nee, ik zeg het niet hardop. We hebben net zelf een jaar lang ons hele huis verbouwd.

Hahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven