Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
zaterdag 18 april 2020 om 11:29

zaterdag 18 april 2020 om 11:38
Gefeliciteerd meid! Wat leuk! Ik ben oprecht blij voor je. Wat een leuk nieuws!Madrid87 schreef: ↑18-04-2020 08:57Het duurde zeker lang en neefje moet inderdaad leren op tijd te komen maar hij is er nu dan toch eindelijk.![]()
En het gaat helemaal goed met hem en mijn schoonzus. Hij is prachtig. En groot net zoals mijn broer en ik waren.![]()
Ik ben helemaal verliefd op hem. En zijn naam is ook geweldig. Mijn moeder moet er nog aan wennen maar ik vind het helemaal top. Ik had die naam niet verwacht maar ik heb alleen maar goede associaties met die naam dus ik was er direct weg van.
Ik ben helemaal happy.![]()

anoniem_2815 wijzigde dit bericht op 18-04-2020 11:43
3.82% gewijzigd

zaterdag 18 april 2020 om 11:41
Ik zou er wat van zeggen en "hardop".

zaterdag 18 april 2020 om 11:44

zaterdag 18 april 2020 om 14:11
Ik heb de verwarming aan gedaan, het is maar voor anderhalve graad, maar daardoor heb ik het nu niet koud meer.
Even getwijfeld, maar het wordt steeds frisser en zeker vanavond wordt het erger, vandaar dus.
zaterdag 18 april 2020 om 14:24
Ik lig buiten op een ligbedje. Heb net mijn hemdje en korte broek ingeruild voor mijn bikini. De temperatuur is op zich niet heel hoog, maar in de zon en uit de wind is het hier in de tuin toch behoorlijk warm en ik heb het zelf niet snel koud.
Sterkte met de kou

I'm not lazy
I'm on energy saving mode

zaterdag 18 april 2020 om 14:26
Ondertussen niet koud meer.

Lekker! In welk deel van het land zit je?
Hier in Rotterdam is het grijs en miezerig en maar 13 graden, echt een frisse rotdag.
Maar goed, morgen is het weer lekker.
zaterdag 18 april 2020 om 14:41
Gelukkig

Ik zit in Drenthe. Het is hier nog onbewolkt en een graad of 19.
I'm not lazy

zaterdag 18 april 2020 om 15:38
enthousiasteling schreef: ↑18-04-2020 15:27Kan dat getimmer, gezaag, gehamer en geklus van mijn buren nu eindelijk eens stoppen!
En nee, ik zeg het niet hardop. We hebben net zelf een jaar lang ons hele huis verbouwd.
Hahaha