In de war [Lege OP]
maandag 20 april 2020 om 12:08
Hij koos iemand anders boven jou al die jaren terug en nu doet hij dat weer. Contact verbreken, uit huilen en doorgaan. 
Edit: even wat extra... 3 weken nadat het uit was met mijn ex (3.5 jaar samen) ontmoette ik mijn huidige vriend en we zijn nu 1.5 jaar samen. Nooit twijfels gehad. Zo kort uit elkaar hoeft niks te betekenen.
Edit: even wat extra... 3 weken nadat het uit was met mijn ex (3.5 jaar samen) ontmoette ik mijn huidige vriend en we zijn nu 1.5 jaar samen. Nooit twijfels gehad. Zo kort uit elkaar hoeft niks te betekenen.
anoniem_380527 wijzigde dit bericht op 20-04-2020 12:10
45.53% gewijzigd
maandag 20 april 2020 om 12:18
maandag 20 april 2020 om 12:18
maandag 20 april 2020 om 12:36
Oke ik dacht dat dat per definitie al gedoemd was te mislukken dus vandaar voelt het alsof ik toch nooit een kans had.hallohoihey567 schreef: ↑20-04-2020 12:08Hij koos iemand anders boven jou al die jaren terug en nu doet hij dat weer. Contact verbreken, uit huilen en doorgaan.
Maar fijn om te weten dat dat niet per se zo is
maandag 20 april 2020 om 13:28
Dit is dus precies waar ik mee zit. Ik heb ook aangegeven dat het voor mij zo voelt (rebound). hij ontkend dat (zegt dat dingen gemeend waren), maar hij ging er zo enthousiast op in dat ik denk dat , onbewust of niet, ik een vervanging was. Dat is lastig want ik heb een bepaald verleden waardoor ik me niet zomaar openstel, heb dat ook aangegeven en hij vertelde me steeds hoe speciaal ik was, dat ik altijd iemand was waarop die zou wachten, dat die zich al lang genoeg had ingehouden etc.
Ik ken zijn vriendin ja (dat is het ook het is niet zo dat ik haar spreek maar ik weet wie ze is ja).
maandag 20 april 2020 om 13:34
maandag 20 april 2020 om 13:37
Joh...zijn we er allemaal niet eens voor gevallen? Betekent niet gelijk dat je allerlei issues hebt of een probleem met eigenwaarde. Voordeel is dat je het een volgende keer herkent en sneller bij jezelf te rade gaat. Als het vaker gebeurt, wordt het eens tijd voor soul searching.Luci_Morgenster schreef: ↑20-04-2020 13:29Blijkbaar ben je gevoelig voor mooie praatjes. Kijk eens naar zijn acties en vraag jezelf af waarom je er instinkt?
maandag 20 april 2020 om 13:40
We?Trientje74 schreef: ↑20-04-2020 13:37Joh...zijn we er allemaal niet eens voor gevallen? Betekent niet gelijk dat je allerlei issues hebt of een probleem met eigenwaarde. Voordeel is dat je het een volgende keer herkent en sneller bij jezelf te rade gaat. Als het vaker gebeurt, wordt het eens tijd voor soul searching.
En wat is er mis mee omdat bij deze TO te benoemen? Helemaal niks raars aan omdat nu eens goed te bekijken bij haar/jezelf. Helemaal omdat ze erg veel waarde hecht aan die praatjes. Nog steeds. Als je haar reacties leest.
maandag 20 april 2020 om 13:45
Dat klopt , daar ben ik me van bewust. Ik heb vervelend dingen meegemaakt op dit vlak. Ik ben goedgelovig en wil grag het beste van mensen inzien. Ik werk daaraan, wat terughoudener zijn. Maar omdat dit iemand is die ik al kende ben ik er denk ik ingestonkenLuci_Morgenster schreef: ↑20-04-2020 13:29Blijkbaar ben je gevoelig voor mooie praatjes. Kijk eens naar zijn acties en vraag jezelf af waarom je er instinkt?
maandag 20 april 2020 om 14:33
Dankjewel je hebt gelijkecam2015 schreef: ↑20-04-2020 13:34Hou de eer aan jezelf, dat is mijn advies.
Het is erg pijnlijk dat hij het één heeft gezegd en nu het ander doet.
Zeker omdat je hem in vertrouwen nam over hoe je je erbij voelde.
Het enige wat je kunt doen is het hierbij laten, en hem bang laten zijn dat jullie relatie uitkomt bij zijn ex.