My best gay friends

21-04-2009 09:54 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn beste vrienden zijn gay. En man...wat verrijken ze mijn leven! Wat een gezelligheid, aanstellerij, decadentie en lol.

Het is een cliche, vrouwen en homo's maar wat maakt het nu dat ze zoooo leuk zijn?

Heb jij ook gay best friends?
quote:loomii schreef op 21 april 2009 @ 16:50:

[...]

Ze doet het trouwens prima in de scene Een half jaar geleden stond ze als centerfold in de Zij aan Zij. Heeft ze dat niet verteld?Daar is Meds toch veel te bescheiden voor Loom.....
En op een bruiloft, waar ze razendsnel de knapste mannen (hetero weliswaar) hadden gevonden en daarmee aan de praat raakten...

Kwam ik voorbij.... Riepen ze: Hiltje, Hiltje kom eens hier. En stelden me voor: Dit is onze Hiltje en voordat ze ons kende, had ze nooit seks. Maar we hebben haar opgevoed dat ze niet meer zo'n tut moet zijn.

En jij vindt dat leuk? Wat een aanstellerij.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Nou mijn homovriendjes zijn enorm goed gebekt, maar ze zetten me nooit voor lul.

Weet je wel zeker dat het goede vrienden zijn?
Cum non tum age
quote:eleonora schreef op 21 april 2009 @ 16:37:

[...]

Eh Bia, wij hebben Meds......Nou wil ik Meds niet per se een vrouw noemen maar we hebben d'r wel.......O, ik heb altijd al een hermafrodiet in mijn vriendenkring willen hebben. Het is net kwartetten he, setjes verzamelen.
Mijn beste vriend is homo (18 jaar jong) en volgens veel dames de mooiste jongen die ze ooit in levende lijve zagen. Jammer voor hen. Ik ben 22 en ik val op vrouwen en vrouwen alleen, en helaas voor hem is hij verliefd op mij geworden. Het deed pijn hem zo te zien en hem ongetwijfeld nog meer.

Wat een ironie... Hij heeft gelukkig veel vrienden (vrouwelijk) ze zijn allemaal gek op hem, maar soms vraag ik me af of dat meer komt door z'n prachtige hoofd. Hij is erg intelligent en sociaal maar o zo onzeker... Hij zegt zelf dat hij het heel fijn vind al die dames om hem heen en om hem te citeren: Het zijn prachtige schepsels, maar ik lukt me niet om verliefd op een van hen te worden.

Hij is op jonge leeftijd uit de kast gekomen en ik weet dat homo's van zijn leeftijd schaars zijn. Ik gun hem de aller leukste jonegen die hem de allerleukste vind.

Waar ik heen wil met de lap tekst? Geen idee... Wilde wat kwijt denk ik...
Ikd enk dat mijn post echt mosterd na de maaltijd is, maar wil toch nog wel wat kwijt.

Ik heb veel homovrienden, ontmoet via mijn beste vriend die ik al vanaf mn 10e ken (heb dus zn hele uit de kast proces meegemaakt). Ik voel me heel rijk met deze vrienden, elk moment met hen is qualitytime; ze zijn ontzettend lief, attent, empatisch, humoristisch en gaan voor diepgang. Ik herken niet de aanstellerij en decadentie, mijn vrienden zijn geen nichten, daar hebben ze zelf ook weinig mee (soms plaatsvervangende schaamte zelfs). Ik kan niet zeggen dat ze beter zijn dan heterovrienden, maar gewoon anders... Vrouwen in een mannelijk omhulsel. Vroeg laatst aan vriend waarom het zo makkelijk gaat met hen, kan altijd mn ei kwijt, kan open zijn etc. en zijn antwoord: wij begrijpen vrouwen...ik denk dat dat t ook is wat homovriendschappen bijzonder maakt want hoeveel hetero's heb je dat horen zeggen?
quote:tjilla schreef op 21 april 2009 @ 16:40:

Vind dit topic een beetje van; Oh kijk mij es homo vrienden hebben! Alsof het interessante hebbedingetjes zijn.Precies.
quote:loomii schreef op 21 april 2009 @ 11:07:

[...]

Ik houd meer van negervrienden, om mee te dansen, lekker kip mee te eten en basketbal mee te kijken
quote:eleonora schreef op 21 april 2009 @ 12:21:

[...]

Nee, zo wás zo'n jongen al. Zijn hele leven alleen moest hij zich anders gedragen omdat hij bang was raar gevonden te worden. Als hij andere homo's ontmoet, uit de kast komt, gaat hij pas écht zichzelf zijn en soms is een homo verwijfd. Lang niet altijd.

maar het zit allemaal al in die man hoor, in de baarmoeder al, in zijn hypofyse. Precies daar waar jouw hetro-zijn ook zit en jouw tics en loopje enzo.Precies.
quote:loomii schreef op 21 april 2009 @ 12:43:

[...]

Het merendeel van de homo's die ik ken lijken wél op heteromannen. Mijn ex-echtgenooot inclusief. Alleen, die "onzichtbare homo's" neem je meestal niet mee in je beeldvorming over homo's, simpelweg omdat je ze niet herkent als zodanig. Dus is het beeld wat je hebt bijna altijd gebaseerd op de meer in het oog springende types. Goed verwoord.
Voor iedereen die het even zonder GBF moet doen, de pre-date confidence builder: http://www.zefrank.com/predate/index2.html
mahna mahna tuduuuudududu
quote:hiltje schreef op 21 april 2009 @ 13:38:

Kwam ik voorbij.... Riepen ze: Hiltje, Hiltje kom eens hier. En stelden me voor: Dit is onze Hiltje en voordat ze ons kende, had ze nooit seks. Maar we hebben haar opgevoed dat ze niet meer zo'n tut moet zijn.

Nu begin in te begrijpen waarom jij je zo interessant voelt als je met 8 van deze mannen aan tafel zit in een restaurant....

quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 april 2009 @ 12:00:

Hoe zou dat eigenlijk werken ? Je bent jong en je realiseert je op een dag dat je homo bent .

Ga je dan bewust verzinnen of je een nichterige gay wilt zijn of niet ? En ga je dan oefenen op je loopje en zo'n stemmetje ?

Het rare is, dat ik een jongen in mijn klas had op de middelbare school, ik geloof dat dat vanaf mijn 14de was. En iedereen had een sterk vermoeden dat hij homo was vanwege zijn enorme bups vriendinnen, zijn manier van lopen, zijn manier van praten, zijn manier van rennen, het was zo typisch homo. Echt relnicht in de dop. En hij ontkende dat hij homo was. Hij begreep niet eens wat er bedoeld werd als er 's een opmerking was over zijn manier van doen.

Jaaaaren later hoorde ik via via dat hij dus idd homo was en een relnicht geworden was. Het zat er dus gewoon in, vanaf het begin. In zijn geval was het niet aangeleerd (misschien later nog wel wat extra aangezet).

Ik heb trouwens niks met relnichten, ik hou niet van leuke valsigheid, overdramatisch gedoe en samen shoppen en dat het dan beeeeldig staat (ugh!). Ik heb wel leuke homovrienden maar da's meer een detail, dat ze ook nog 's homo zijn. Ik vind het verder niet belangrijk. Ze zijn aardig, ze kunnen lekker koken en ik kan heerlijk met ze ouwehoeren over kunst, boeken en muziek. Dat kan ik met sommige heterovrienden ook, alhoewel ik moet zeggen dat het met die homovrienden toch weer net anders is. Maar niet beter. Gewoon leuk.
quote:Feesie schreef op 23 april 2009 @ 10:05:

Voor iedereen die het even zonder GBF moet doen, de pre-date confidence builder: http://www.zefrank.com/predate/index2.html

Ah! Ze Frank, die heb ik al tijden niet meer gezien

Als ik me afvraag "Zal ik mijn haar opsteken of los doen" denk ik altijd aan zijn commentaar:

"You should where it down! What are you gonna, aerobercise or something?!"

Altijd haar los dus.
Mijn eerste vriendje van mn 14e tot 16e, is een half jaar geleden uit de kast gekomen.

Hij is vanaf dat we verkering kregen tot de dag van vandaag een hele goede vriend; homo of niet.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven