Onrustig door date

20-04-2020 16:57 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Sinds een tijd heb ik contact met een man. Vorig jaar hebben we al even gedate, maar toen door omstandigheden stopte dat toen na een aantal leuke dates. Dat was toen even het beste. Inmiddels sinds eind vorig jaar contact en we hebben elkaar weer een paar keer gezien (vaak wel een aantal weken er tussen). De intentie toen van het contact was onduidelijk, we hadden het vooral gezellig en bleven vooral bij elkaar slapen. Door alle coronamaatregelen hebben we elkaar nu al geruime tijd niet gezien. We hebben wel redelijk intensief contact, veel appen, aantal keer bellen en videobellen. Ook hebben we naar elkaar uitgesproken afgelopen week graag echt te gaan daten om te zien waar het verder eindigt.

Door familieomstandigheden kan ik nu ook even niet op 1,5 meter afstand afspreken, dat weet hij al even, omdat ik de zorg voor een familielid draag en absoluut niet besmet mag raken. Nu is echter sinds twee dagen het contact veel minder. Hij appt ineens niet meer terug en ik merk dat het mij niet lekker zit. We hadden altijd een aantal keer per dag contact maar nu is het helemaal stil.

Hebben jullie tips wat ik het beste kan doen? Ik heb al de laatste appjes gestuurd en wil graag duidelijkheid. Maar wil ook niet achter hem aan gaan lopen.

Dank alvast!
Hij wil alleen maar neuken... Dat is het eerste en enige dat ik opmaak uit je verhaal. Sorry...
Misschien kun je hem bellen i.p.v appen?
Bellen is inderdaad een goed plan, maar momenteel wat lastiger omdat ik weinig privacy heb (continu familielid om mij heen). Kan alleen even als ik naar buiten ga.
Saivash schreef:
20-04-2020 17:37
Hij wil alleen maar neuken... Dat is het eerste en enige dat ik opmaak uit je verhaal. Sorry...
Ja, hoezo denk je dat? Hij sprak zelf uit wel meer te willen qua niet alleen bij elkaar slapen maar ook echt te willen daten..
Lente_123 schreef:
20-04-2020 17:43
Bellen is inderdaad een goed plan, maar momenteel wat lastiger omdat ik weinig privacy heb (continu familielid om mij heen). Kan alleen even als ik naar buiten ga.
Het is mooi weer, dus ga je even naar buiten...
Je geeft aan dat het casual contact was eens in de zoveel weken bij elkaar slapen en daar draaide het om. Ik denk niet dat hier heel veel uit gaat komen behalve casual seks. Hij lijkt niet echt in iets anders geintesseerd. Er zijn zat opties voor bellen, videobellen, zoom, elkaar online ontmoeten maar het komt niet over alsof hij daar iniatief toe wil nemen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ongeval gehad?
Lente_123 schreef:
20-04-2020 17:43
Haha wat een onzin
Hmm... rare verhaallijn.

Eerst besluiten jullie niet verder te daten, vervolgens wel wat slapen met elkaar, en nu opeens willen jullie toch wel wat gaan daten.

Wat is er anders dan vorig jaar?

Daarnaast lijkt het in eerste instantie meer op friends with benefits...
Waarom geef je hem nog een kans na vorig jaar en wat was dat het beste toen? Gestopt met elkaar zien begrijp ik. Als iemand niet bij je past kun je maar beter een harde exit doen dan om elkaar heen blijven draaien. Focus je op de zorg van je familie. Petje af dat je er voor ze bent. Laat je niet van de wijs brengen door zoon man die niet duidelijk(en eerlijk) is. Daarvoor lijk je me een veel te lieve meid. Zo onbaatzuchtig voor klaar staan. Dat verdiend respect. Zeg gewoon bv met zoveel onduidelijkheid in het contact is het kansloos als je iets van me wilt.
viva-amber schreef:
20-04-2020 18:10
Je geeft aan dat het casual contact was eens in de zoveel weken bij elkaar slapen en daar draaide het om. Ik denk niet dat hier heel veel uit gaat komen behalve casual seks. Hij lijkt niet echt in iets anders geintesseerd. Er zijn zat opties voor bellen, videobellen, zoom, elkaar online ontmoeten maar het komt niet over alsof hij daar iniatief toe wil nemen.
Nee dat klopt wel. Het initiatief komt vooral bij mij vandaan. Ook niet echt om anders te wandelen of zo op afstand.
mammezel schreef:
20-04-2020 18:51
Ongeval gehad?
Ja familielid inderdaad waardoor er continu zorg en hulp in huis nodig is.
Mai* schreef:
20-04-2020 19:06
Hmm... rare verhaallijn.

Eerst besluiten jullie niet verder te daten, vervolgens wel wat slapen met elkaar, en nu opeens willen jullie toch wel wat gaan daten.

Wat is er anders dan vorig jaar?

Daarnaast lijkt het in eerste instantie meer op friends with benefits...
Ja lijkt ook meer op friends with benefits maar hebben daarna dus uitgesproken dat we allebei iets meer willen, maar sindsdien lijkt het contact moeizamer te gaan. Sinds vorig jaar zijn er bepaalde dingen opgelost (bij hem) waaroor het daten nu wel gaat. Het daten stopte niet omdat we het niet leuk vonden, we vonden het erg leuk juist.
Rapunzelreallife schreef:
20-04-2020 19:52
Waarom geef je hem nog een kans na vorig jaar en wat was dat het beste toen? Gestopt met elkaar zien begrijp ik. Als iemand niet bij je past kun je maar beter een harde exit doen dan om elkaar heen blijven draaien. Focus je op de zorg van je familie. Petje af dat je er voor ze bent. Laat je niet van de wijs brengen door zoon man die niet duidelijk(en eerlijk) is. Daarvoor lijk je me een veel te lieve meid. Zo onbaatzuchtig voor klaar staan. Dat verdiend respect. Zeg gewoon bv met zoveel onduidelijkheid in het contact is het kansloos als je iets van me wilt.
We zijn vorig jaar niet gestopt maar omdat we toen door omstandigheden bij hem niet verder door konden daten. De klik was er zeker wel.

Dank voor je lieve bericht! Inderdaad misschien beter om nu de focus te leggen op de zorg voor mijn familie, maar merk dat het lastig is omdat ik hem in ieder geval erg leuk vindt. Maar je hebt wel gelijk dat het contact wel duidelijk moet zijn en iemand ook echt moet willen.
Moest hij nog scheiden ofzo? Ik begin nu wel benieuwd te worden ;-))
Haha nee, iemand in zijn omgeving vond het lastig dat wij gingen daten. Alleen speelt dat nu niet meer.
Lente_123 schreef:
20-04-2020 21:24
Haha nee, iemand in zijn omgeving vond het lastig dat wij gingen daten. Alleen speelt dat nu niet meer.
En daarvoor besloten jullie te stoppen met daten?
Flower350 schreef:
20-04-2020 21:31
En daarvoor besloten jullie te stoppen met daten?
Ja...
Vervelende situatie zeg! Wel herkenbaar, ook wel eens een situatie gehad dat ik met iemand aan het ‘daten’ was en alles leek te kloppen als we bij elkaar waren. Maar als we elkaar niet zagen was het contact moeizaam, veel onzekerheid van mijn kant en bleek hij het achteraf niet zo nauw te nemen.

Gezien jouw situatie thuis zou ik u even afstand nemen, niks meer sturen en even de focus terug op jezelf richten. Ben ook wel van mening na mijn ervaringen dat het vanaf het begin gewoon goed moet zitten en vanzelf moet gaan, dit is geen goed teken..
Vivi3338 schreef:
20-04-2020 21:41
Vervelende situatie zeg! Wel herkenbaar, ook wel eens een situatie gehad dat ik met iemand aan het ‘daten’ was en alles leek te kloppen als we bij elkaar waren. Maar als we elkaar niet zagen was het contact moeizaam, veel onzekerheid van mijn kant en bleek hij het achteraf niet zo nauw te nemen.

Gezien jouw situatie thuis zou ik u even afstand nemen, niks meer sturen en even de focus terug op jezelf richten. Ben ook wel van mening na mijn ervaringen dat het vanaf het begin gewoon goed moet zitten en vanzelf moet gaan, dit is geen goed teken..
Ja je hebt gelijk. Ik denk dat ik inderdaad nu even meer de focus op mijzelf moet leggen. Als het nu al zo moeizaam gaat, blijkbaar ziet hij er dan niet voldoende in of is ook met anderen bezig.
..
anoniem_397355 wijzigde dit bericht op 20-04-2020 22:04
Reden: Per ongeluk twee keer hetzelfde bericht.
99.52% gewijzigd
Even een korte update. We hebben elkaar afgelopen week twee keer gezien tijdens een wandeling op 1,5 meter afstand. Hij is twee keer naar mij toegekomen omdat ik nog steeds zorg voor mijn familielid. We hebben ook nog even gehad hoe we erin staan. Hij gaf aan nog niet verliefd te zijn maar graag te willen onderzoeken of het zich verder kan verdiepen. We gaan weer echt daten als de zorg voor het familielid minder is en in de tussentijd soms even wandelen.

Ik merk toch dat ik met een wat dubbel gevoel blijf zitten, ook merk ik nu wel dat hij wat afstandelijker is qua contact.
Vind maar vaag gedoe, zeker omdat er een reden was buiten jullie om waardoor het niets werd?
Lente_123 schreef:
11-05-2020 10:22
Even een korte update. We hebben elkaar afgelopen week twee keer gezien tijdens een wandeling op 1,5 meter afstand. Hij is twee keer naar mij toegekomen omdat ik nog steeds zorg voor mijn familielid. We hebben ook nog even gehad hoe we erin staan. Hij gaf aan nog niet verliefd te zijn maar graag te willen onderzoeken of het zich verder kan verdiepen. We gaan weer echt daten als de zorg voor het familielid minder is en in de tussentijd soms even wandelen.

Ik merk toch dat ik met een wat dubbel gevoel blijf zitten, ook merk ik nu wel dat hij wat afstandelijker is qua contact.
Natuurlijk helemaal zelf weten, maar ik zou hier persoonlijk zelf mee stoppen en de eer aan mijzelf houden. Ik zou er geen zin in hebben om als tijdelijke 'buddy/FWB' te kunnen dienen tot hij iemand tegenkomt die hij wel helemaal leuk genoeg vindt (ik heb zelf meerdere keren in die positie gezeten namelijk. Nu leen ik me daar echt niet meer voor).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven