Napraattopic deel 128

17-04-2020 00:35 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Zouden ze de functie kunnen inbouwen dat je sommige mensen kunt blokkeren op het topic dat je hebt geopend? Zou ik wel fijn vinden...
Zou in theorie wel moeten kunnen lijkt me. Dan zou je als opener ook de eigenaar moeten zijn van het topic en als zodanig de rechten moeten hebben om iemand te weigeren of te verwijderen. Vergelijkbaar met de host in een zoom-bijeenkomst.
In Sanomatheorie kan dat heus niet.
*Pauze* schreef:
23-04-2020 09:24
Zou in theorie wel moeten kunnen lijkt me. Dan zou je als opener ook de eigenaar moeten zijn van het topic en als zodanig de rechten moeten hebben om iemand te weigeren of te verwijderen. Vergelijkbaar met de host in een zoom-bijeenkomst.
Dat is wel een hele bizarre invulling aan het principe "vrije meningsuiting"......

Mensen mogen best een mening over een door mij gepost onderwerp hebben, maar als die niet bevalt blokkwer ik je.....

Hmmmm....

Misschien moet je het eens bij Viva-noord Korea proberen, of China, Venezuela, Filippijnen, Turkije, Brazilië, Syrië, Iran.....
jouw leven is een keuze
Lijkt me heerlijk..
:-D :-D :-D
2east schreef:
23-04-2020 09:40
Dat is wel een hele bizarre invulling aan het principe "vrije meningsuiting"......
Het ging er niet om of het wenselijk is, maar of het theoretisch mogelijk zou zijn.
Als je je eigen forum hebt kan dat vast theoretisch daar.

Hier kan het theoretisch niet. :yum: :yum:
2east schreef:
23-04-2020 09:40

Mensen mogen best een mening over een door mij gepost onderwerp hebben, maar als die niet bevalt blokkwer ik je.....

Hmmmm....

Misschien moet je het eens bij Viva-noord Korea proberen, of China, Venezuela, Filippijnen, Turkije, Brazilië, Syrië, Iran.....

Het gaat me niet om de mening (want die persoon vindt BzV net zo leuk als de anderen die in het topic posten) maar om de aandachttrekkerij van dit ego. Anderen blijven maar reageren, helaas.
*Pauze* schreef:
23-04-2020 09:43
Het ging er niet om of het wenselijk is, maar of het theoretisch mogelijk zou zijn.
...en ik snap de wens wel, maar ben blij dat het niet kan.....
jouw leven is een keuze
Marana schreef:
23-04-2020 09:50
Het gaat me niet om de mening (want die persoon vindt BzV net zo leuk als de anderen die in het topic posten) maar om de aandachttrekkerij van dit ego. Anderen blijven maar reageren, helaas.
Eigenlijk zouden alle gequoteerde reacties op de geblokkeerde persoon ook niet toonbaar moeten zijn?

Maar ja hou je nog steeds dat de rest misschien meegaat in de meetrekrichting van die ene persoon. Helpt ook maar beperkt.
Marana schreef:
23-04-2020 09:50
Echt vreselijk! En ook echt overal
2east schreef:
23-04-2020 09:51
...en ik snap de wens wel, maar ben blij dat het niet kan.....
Zit je ingelogd?
Geen bijzonderheden
broekrok schreef:
23-04-2020 10:03
Echt vreselijk! En ook echt overal
Ja, deze forummer zit ook bij mij in m'n irritatie-zone.
Onvoorstelbaar groot ego en dan ook nog de noodzaak voelen om dat op deze manier te moeten etaleren.
Net als een andere man die weliswaar op een andere manier post, maar ook zo overdreven overtuigd is van zijn eigen gelijk en ego.
Bah
Marana schreef:
23-04-2020 09:18
Zouden ze de functie kunnen inbouwen dat je sommige mensen kunt blokkeren op het topic dat je hebt geopend? Zou ik wel fijn vinden...
Nee.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Marana schreef:

Op zich zou het niet moeilijk moeten zijn om het zo te maken dat mensen die jij geblokkeerd hebt, niet kunnen reageren in jouw topics.

De vraag is alleen of je het moet willen. Het is tenslotte wel een openbaar forum.
Wat ik heel erg stom vind is dat als mensen je op negeer hebben dat ze dan wel in de door jouw geopende topics reageren.
Niq schreef:
23-04-2020 11:56
Wat ik heel erg stom vind is dat als mensen je op negeer hebben dat ze dan wel in de door jouw geopende topics reageren.
Dáár zou je technisch iets aan kunnen doen, en dat is misschien ook wel wenselijk. Want dat lijkt bijna Noors gedrag.....
jouw leven is een keuze
Voor het eerst in jaren ben ik met m'n verjaardag thuis. Maar ik heb wel zalig weer en daar ben ik dan wel weer blij mee. :sun: :cheer2:
RikM schreef:
23-04-2020 11:26
Op zich zou het niet moeilijk moeten zijn om het zo te maken dat mensen die jij geblokkeerd hebt, niet kunnen reageren in jouw topics.

De vraag is alleen of je het moet willen. Het is tenslotte wel een openbaar forum.

Ik bedoelde het niet serieus, ik zou dat namelijk een onwenselijke functie vinden op een forum, je zou wel heel eenzijdige discussies krijgen.

Ik wou gewoon wat lucht geven aan een flinke irritatie in mijn topic.
takkentrol schreef:
23-04-2020 14:49
Voor het eerst in jaren ben ik met m'n verjaardag thuis. Maar ik heb wel zalig weer en daar ben ik dan wel weer blij mee. :sun: :cheer2:

Gefeliciteerd!
yasmijn schreef:
23-04-2020 10:05
Zit je ingelogd?
nee. Al 2 dagen niet.
jouw leven is een keuze
Marana schreef:
23-04-2020 14:55
Ik bedoelde het niet serieus, ik zou dat namelijk een onwenselijke functie vinden op een forum, je zou wel heel eenzijdige discussies krijgen.

Ik wou gewoon wat lucht geven aan een flinke irritatie in mijn topic.
Maar jouw "Lucht" leidt wel tot de innovatieve suggestie dat mensen die jou blokken, ook niet in jouw topic kunnen reageren. Want dat zou wel gek zijn:

"Je kan niet op me PB-en, reageren op me lees ik lekker toch niet, maar ik kan wel je topic vervuilen...."
jouw leven is een keuze
takkentrol schreef:
23-04-2020 14:49
Gelukkige verjaardag!!! :cheer2:
Life is short. Eat dessert first.
Marana schreef:
En dan heb je van die To's die alleen meejankers willen horen en zit je met een topic als een gatenkaas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven