Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!

vrijdag 24 april 2020 om 14:30
Echt wat ben je toch een dom wijf. Je dochter met verstandelijke beperking een relatie laten hebben met z’on gast. Dit zijn loverboy praktijken maar jij denkt van niet. Hij is ook nog eens veel ouder. Denk
je nou echt dat hij serieus is met haar? Ze mag niet bij hem thuiskomen....
Dit heb ik trouwens wel hardop tegen haar gezegd. Maar tegen zoveel domheid kan ik niet op.
je nou echt dat hij serieus is met haar? Ze mag niet bij hem thuiskomen....
Dit heb ik trouwens wel hardop tegen haar gezegd. Maar tegen zoveel domheid kan ik niet op.

vrijdag 24 april 2020 om 16:00
Schijt en schijtziek ben ik van jullie, stelletje achterlijke kutburen. Kan er nou echt helemaal niks op normaal volume?
Denken jullie dat de tuin geluiddicht is met je eeuwig jankende kinderen, snoeiharde ruzies en achterlijke schreeuwvisite?
Oh nee, dat denken jullie niet. Het interesseert jullie gewoon geen snars dat anderen ook buiten willen zitten en er weleens last van kunnen hebben.
Denken jullie dat de tuin geluiddicht is met je eeuwig jankende kinderen, snoeiharde ruzies en achterlijke schreeuwvisite?
Oh nee, dat denken jullie niet. Het interesseert jullie gewoon geen snars dat anderen ook buiten willen zitten en er weleens last van kunnen hebben.

vrijdag 24 april 2020 om 16:16
En zo zie je maar weer en weer mag ik hier niet iets neer zetten zonder dat ik commentaar krijg Wat een raar topic ditherfstappeltaart schreef: ↑24-04-2020 13:47Joh......
Denk je dat je de enige bent?
We doen het ergens voor he.
Dat ik er bijna depressief van word mag ik vast ook niet zeggen

vrijdag 24 april 2020 om 16:36
Tja, ik baal ook dat het een zomer zonder uitstapjes en vakantie gaat worden. En misschien wel zonder te kunnen zwemmen bij 35 graden. En van de nu veel te vroege koffiepauze op het werk. Dan duurt het zo lang tot de middag. Maar ze gaan hem echt niet verzetten. Anders wordt het te druk in de kantine.

vrijdag 24 april 2020 om 16:40
We zitten allemaal in hetzelfde schuitje. Maar natuurlijk mag jij je ei kwijt en schrijven hoe jij je voelt. Ik heb daar geen problemen mee.

vrijdag 24 april 2020 om 16:56

vrijdag 24 april 2020 om 16:58
(en nu heb ik zelf even commentaar, sorry)
Bedoel je die waas die nu overal overheen ligt (inclusief mijn mooie nieuwe zwarte auto)?
Dat zijn pollen. Geen zand. Vieze vuile (voornamelijk Berken) pollen die zorgen dat mijn ogen al weken zeer doen en die zorgen dat mijn neus dicht zit..

vrijdag 24 april 2020 om 17:02
Zeker weten? Rond deze tijd van het jaar heb je toch ook altijd dat zand uit de Sahara wat over ons heen trekt? Het is ook geel...
Edit: ja, stuifmeel dus.
https://www.weerplaza.nl/weerinhetnieuw ... lair/6102/
Heb ik voor niets Afrika de schuld gegeven.

vrijdag 24 april 2020 om 17:17
Ik dacht dat het gezellig met je kletsen was maar de laatste keer deed jij ook al zo raar en nu helemaal. Jij bent zo iemand die denkt het allemaal beter te weten dan de experts. Je gaat expres midden in de weg staan om mij te vertellen dat je vind dat mensen minimaal 2-3 jaar binnen moeten worden opgesloten,geen frisse neus mogen halen,dat de maatregelen nog geen eens mondjesmaat mogen worden versoepeld (dus ook geen school voor de kinderen),je voorspelt miljoenen doden in Nederland en andere verschrikkelijke doemscenario's als straf en maakt me voor dom uit. Ik ben niet dom,neem de situatie serieus,hou me aan de regels,van het RIVM mag je naar buiten al zeg je van niet. Ik weet ook dat dit nog ff gaat duren. Dan opeens zeg je schijnheilig ''mooi weer he? Wat is het hier toch mooi!'' Ik vind je een schijnheilige en walgelijke oetlul en ben klaar met je. Je kwam ook bij meer mensen al aanzetten met je theorieën. Wat ik wel hardop zei:'' Je vind jezelf heel wat he? Ik wordt niet goed van je.'' Ik maakte dat ik wegkwam. Mijn dag laat ik me niet door jou vergallen en negeer je voortaan. Godzijdank woon je niet bij ons in de flat.
Zo,dat is eruit. Ik zal eraan moeten wennen dat er mensen zijn die heel erg raar doen. Maar ach,ik heb lange benen en kan snel rennen.
Zo,dat is eruit. Ik zal eraan moeten wennen dat er mensen zijn die heel erg raar doen. Maar ach,ik heb lange benen en kan snel rennen.

vrijdag 24 april 2020 om 17:57
Ik weet dat het een vrij land is, en iedereen mag doen en laten wat 'ie wil, maar soms zou ik willen dat ik mijn medehuurders keihard in hun gezicht zou kunnen schreeuwen dat ze die gore rotsigaretten in hun reet moeten steken ipv om het uur op het balkon, voor mijn raam, op te gaan roken. En dan ook nog rochelen en hoesten en minimaal 1x per maand sigaretten niet goed uitmaken waardoor die rookpaal weer in de fik staat en ik 'm mag blussen.
vrijdag 24 april 2020 om 17:57
Beste schoonheidssalon waar ik geen vaste klant van ben,
Wat denken jullie nu te bereiken met die jankverhalen in jullie nieuwsbrieven? Ja, het is rot en onzeker dat er nu geen inkomsten binnenkomen en dat we niet weten hoe lang het gaat duren. Maar raad eens ... jullie zijn niet de enige onderneming die slachtoffer is van de crisis. Prima dat je contact wilt onderhouden met klanten door nieuwsbrieven, maar schrijf die dan klantgericht. Jullie klanten maken zich ook zorgen over hun financiële toekomst. En daarnaast ook over hun eigen gezondheid en die van hun naasten. Sommigen hebben misschien al iemand verloren aan corona. Die klanten zitten niet te wachten op nieuwsbrieven vol zelfmedelijden en hebben eerlijk gezegd ook niet zo'n boodschap aan jullie 'tranen na de persconferentie' en de 'pijn in het hart' en wat 'na jarenlang keihard werken door de vingers glipt'. Mensen hebben nu even genoeg aan hun eigen sores.
Geef tips, maak instructiefilmpjes, weet ik veel. Zorg ervoor dat mensen graag terugkomen omdat jullie met ze meedenken en meeleven. Maak van die nieuwsbrieven lichtpuntjes en geen onheilsboden met kommer en kwel.
Wat denken jullie nu te bereiken met die jankverhalen in jullie nieuwsbrieven? Ja, het is rot en onzeker dat er nu geen inkomsten binnenkomen en dat we niet weten hoe lang het gaat duren. Maar raad eens ... jullie zijn niet de enige onderneming die slachtoffer is van de crisis. Prima dat je contact wilt onderhouden met klanten door nieuwsbrieven, maar schrijf die dan klantgericht. Jullie klanten maken zich ook zorgen over hun financiële toekomst. En daarnaast ook over hun eigen gezondheid en die van hun naasten. Sommigen hebben misschien al iemand verloren aan corona. Die klanten zitten niet te wachten op nieuwsbrieven vol zelfmedelijden en hebben eerlijk gezegd ook niet zo'n boodschap aan jullie 'tranen na de persconferentie' en de 'pijn in het hart' en wat 'na jarenlang keihard werken door de vingers glipt'. Mensen hebben nu even genoeg aan hun eigen sores.
Geef tips, maak instructiefilmpjes, weet ik veel. Zorg ervoor dat mensen graag terugkomen omdat jullie met ze meedenken en meeleven. Maak van die nieuwsbrieven lichtpuntjes en geen onheilsboden met kommer en kwel.
Ik vind hier dingen van.
vrijdag 24 april 2020 om 20:32
Lieve kringloopwinkel-eigenaars..er komen nooit tientallen mensen tegelijk in jullie winkels en jullie kunnen toch een beperkt aantal klanten tegelijk naar binnen laten....Ik mis het snuffelen.. Jullie hebben 2 winkels op 15 km afstand van elkaar en de ene is dicht en de andere niet....ik mis de logica.groetjes van een snuffel- en shopverslaafde

vrijdag 24 april 2020 om 20:56
Jaaaa, iddSnoopy80 schreef: ↑24-04-2020 20:32Lieve kringloopwinkel-eigenaars..er komen nooit tientallen mensen tegelijk in jullie winkels en jullie kunnen toch een beperkt aantal klanten tegelijk naar binnen laten....Ik mis het snuffelen.. Jullie hebben 2 winkels op 15 km afstand van elkaar en de ene is dicht en de andere niet....ik mis de logica.groetjes van een snuffel- en shopverslaafde