Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
zaterdag 25 april 2020 om 22:28
Als dat zo is heb ik daar alle begrip voorKoffiepot schreef: ↑25-04-2020 08:26Die bij mij in de buurt is dicht omdat er te veel personeel in de risicogroep zat, veel vrijwilligers die of een zwakke gezondheid hebben of op leeftijd zijn. Daardoor hadden ze te weinig mensen over om open te kunnen. Misschien is dat bij jouw in de buurt ook de logica.
Maar ik mis het ook echt en hoop dat ze snel weer open gaan.
zondag 26 april 2020 om 11:34

zondag 26 april 2020 om 12:31
hondenmens schreef: ↑26-04-2020 12:27Eigenlijk hoop ik dat jullie bellen in plaats van steeds brieven te sturen over die vragenlijst. De 3e keer al nu. Ik wil zeggen dat jullie de pot op kunnen en ik geen zin heb hieraan mee te werken.Want het is niet verplicht.
Stuur dan dat formulier terug met de zin: Het is niet verplicht en ik werk hier liever niet aan mee.

zondag 26 april 2020 om 18:10
Misschien ben ik een zeikerd, maar heb toch wel een klacht ingediend. Jullie maken zelfs op nationale tv reclame over contact loos bezorgen, en wat schept mijn verbazing toen ik de deur open deed? Een bezorger met een pizza doos in z’n klauwen, stond pal voor m’n deur. Maar vriendelijk verzocht de doos op de stoep te zetten en weg te lopen. Ik hoop dat je werkgever een goed gesprek met je heeft meneer de bezorger. Blijkbaar geef jij weinig om het welzijn van je klanten en alleen om je geld.
zondag 26 april 2020 om 18:52
Kwebbeltje91 schreef: ↑26-04-2020 12:31Stuur dan dat formulier terug met de zin: Het is niet verplicht en ik werk hier liever niet aan mee.![]()

zondag 26 april 2020 om 19:22
K*tbuikpijn.... en koppijn en iedere maand weer die ellende. Ik heb nooit kinderen gewild, dus waarom kan er geen knopje gemaakt worden op vrouwen: 'Jij wil wel kinderen, dus jouw cyclus gaat gewoon door' en ' jij wil geen kinderen, dus bij jou schakelen we dit uit, zonder overige bijkomende ellende'.
Nu over de 40 dus kijk al uit naar de overgang.
Waarom zijn vrouwen altijd de pineut
Nu over de 40 dus kijk al uit naar de overgang.

zondag 26 april 2020 om 19:34
Ik erger me aan mijn vriend die elke avond een zak chips wegwerkt. Het buikje blijft groeien
Ik denk dat ik ook in een soort van quarterlifecrisis ben beland als dat bestaat en ik weet even niet wat ik met mijn leven moet. Ja, lekker dramatisch, heerlijk soms. Volgende maand mijn contractgesprek. Benieuwd of ik mag blijven of eruit lig door deze crisis.

Ik denk dat ik ook in een soort van quarterlifecrisis ben beland als dat bestaat en ik weet even niet wat ik met mijn leven moet. Ja, lekker dramatisch, heerlijk soms. Volgende maand mijn contractgesprek. Benieuwd of ik mag blijven of eruit lig door deze crisis.
zondag 26 april 2020 om 19:50
Nou, ik heb meer last gehad van de overgang dan van mijn menstruatie. IK zou zo graag terug willen naar de tijd dat ik ongesteld werd.Zinook schreef: ↑26-04-2020 19:22K*tbuikpijn.... en koppijn en iedere maand weer die ellende. Ik heb nooit kinderen gewild, dus waarom kan er geen knopje gemaakt worden op vrouwen: 'Jij wil wel kinderen, dus jouw cyclus gaat gewoon door' en ' jij wil geen kinderen, dus bij jou schakelen we dit uit, zonder overige bijkomende ellende'.
Nu over de 40 dus kijk al uit naar de overgang.Waarom zijn vrouwen altijd de pineut
![]()

zondag 26 april 2020 om 20:09
Ik vond dat tig jaar geleden ook luxe ja toen wij een nieuwe keuken kochten met vaatwasser. Wij hebben toen wij begonnen samen het jaren gedaan zonder vaatwasser. De jeugd die nu begint schaft dat gelijk aan merk ik. mijn zoon en zijn vriendin hebben een paar jaar geleden een huis gekocht met gelijk een vaatwasser erin. We zijn nu op zoek naar een huis voor onze dochter en een vaatwasser is voor haar ook een must. Tijden veranderen.

zondag 26 april 2020 om 20:16
vrijenblij20220 schreef: ↑26-04-2020 20:09Ik vond dat tig jaar geleden ook luxe ja toen wij een nieuwe keuken kochten met vaatwasser. Wij hebben toen wij begonnen samen het jaren gedaan zonder vaatwasser. De jeugd die nu begint schaft dat gelijk aan merk ik. mijn zoon en zijn vriendin hebben een paar jaar geleden een huis gekocht met gelijk een vaatwasser erin. We zijn nu op zoek naar een huis voor onze dochter en een vaatwasser is voor haar ook een must. Tijden veranderen.
Wij hadden vroeger toen we begonnen niet eens een huis, laat staan een vaatwasser.

zondag 26 april 2020 om 20:22

zondag 26 april 2020 om 20:23
Ik weet het. Ik heb ook al een paar subtiele opmerkingen gemaakt dat hij ietwat is aangekomen, wat vervolgens mijn schuld was want “ik kook zo lekker”. Voortaan een bord sla neerzetten denk ik.
zondag 26 april 2020 om 20:25
Met dat wij bedoel ik dat onze dochter alleen is. Ze is al 25 en woont weer thuis na een verbroken relatie. Ja mijn man of ik gaan dan mee naar huizen kijken voor haar.
zondag 26 april 2020 om 20:34
Dat herken ik ook niet echt, alleen bij mensen die gingen studeren in een andere stad, dan ging je op kamers. De rest die ik ken zijn vanuit hun ouderlijk huis vertrokken net zoals ik. Leeftijd speelt hierin mee misschien en ik ben van 1965.