Anoniem_636a100800946
woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Anoniem_63e9328468450
vrijdag 24 april 2020 om 20:58
Weer zo'n domme muts die voor haar kleuterzoontje een kitten wil aanschaffen
Anoniem_63740156d1a92
vrijdag 24 april 2020 om 21:01
Bwwaaaaaahhhhhhhh
Vandaag is echt niet mijn dag.
Kut.
En ik erger me aan man die zoveel eet. Koop ik een pak tucjes, eet er 4, volgende dag is het pak leeg. Koop ik een nieuw pak, weer precies hetzelfde! Neem gewoon een normale hoeveelheid, dan heb ik er ook nog wat aan.
Lieve kringloopwinkel-eigenaars..er komen nooit tientallen mensen tegelijk in jullie winkels en jullie kunnen toch een beperkt aantal klanten tegelijk naar binnen laten....Ik mis het snuffelen.. Jullie hebben 2 winkels op 15 km afstand van elkaar en de ene is dicht en de andere niet....ik mis de logica.groetjes van een snuffel- en shopverslaafde
Die bij mij in de buurt is dicht omdat er te veel personeel in de risicogroep zat, veel vrijwilligers die of een zwakke gezondheid hebben of op leeftijd zijn. Daardoor hadden ze te weinig mensen over om open te kunnen. Misschien is dat bij jouw in de buurt ook de logica.
Maar ik mis het ook echt en hoop dat ze snel weer open gaan.
Anoniem_63b29ab9da950
zaterdag 25 april 2020 om 09:53
Ja wat mij betreft mag Klm faillliet.
4 miljard belastinggeld steken i n een Corona bevorderend bedrijf.
Laat de overheid een ander bedrijf beginnen met 4 miljard.
De vraag was of het je niet boeide dat er dan 35.000 mensen hun baan kwijt raken. (en bedenk ook even wat dat kost)
En ik erger me aan man die zoveel eet. Koop ik een pak tucjes, eet er 4, volgende dag is het pak leeg. Koop ik een nieuw pak, weer precies hetzelfde! Neem gewoon een normale hoeveelheid, dan heb ik er ook nog wat aan.
Je overdrijft behoorlijk en dramt door.
Anoniem_636a100800946
zaterdag 25 april 2020 om 18:05
Als je dan toch zo nodig 's ochtends tijdens je ochtendwandeling een filmpje met een peptalk wil opnemen, let dan even op waar je je camera houdt.
Ik ben zo oppervlakkig dat ik het onflatteus vind en vind afleiden, een ochtendhoofd van onderop gefilmd.
Ik dacht aan de huidige situatie en dat ik zo blij ben dat het nú gebeurt, omdat ik het nu prima trek over het algemeen. Stel dat dit een aantal jaar geleden was gebeurd, dan had dat echt garant gestaan voor een behoorlijke psychische crisis.