Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!

zondag 26 april 2020 om 21:05
Dan heb je de mooiste tijd van je leven gemist.vrijenblij20220 schreef: ↑26-04-2020 21:01het ligt er denk ik veel aan waar je woonde . Ik ken echt niemand die in een kraakpand zat.

zondag 26 april 2020 om 23:40

maandag 27 april 2020 om 00:36
Drackie schreef: ↑26-04-2020 23:40Snappen mensen het echt niet of willen ze het niet snappen? Hoeveel mensen ik al gezien heb die schreven dat ze morgen een kleedje voor de deur leggen en dat iedereen van harte uitgenodigd is om spulletjes uit te zoeken is echt niet te tellen. Wat een debiel volk woont hier toch.
Kan toch allemaal binnen 1.5 meter? Of dacht je dat er hordes mensen komen? Denk dat het gewoon een bezigheid is met voornamelijk kinderen.
Ben ik nou ook debiel?

maandag 27 april 2020 om 01:26
Het is verboden. Het is niet echt ingewikkeld hoor, alleen naar buiten als het nodig is en er is overal opgeroepen om toch in godsnaam niks in je tuin te gaan organiseren. Ik vind het vrij debiel om een boete van 390 euro voor zoiets te riskeren ja.RocketScienceFiction schreef: ↑27-04-2020 00:36Kan toch allemaal binnen 1.5 meter? Of dacht je dat er hordes mensen komen? Denk dat het gewoon een bezigheid is met voornamelijk kinderen.
Ben ik nou ook debiel?

maandag 27 april 2020 om 09:56
Ik krijg jeuk van je bericht en ik hoop dat je dit niet tegen de verse ouders zegt. Je hebt ondanks de bloedband geen recht op foto’s, filmpjes of kaartjes. Je hebt maar af te wachten tot het stel waarvan de wereld nu 100% anders is geworden jou wat geeft. Je hebt het niet verdient door zenuwachtig te zijn, lief voor de ouders te zijn of hun te steunen. Jij hebt geen 3 kilo vlees uit je lichaam geperst of laten snijden en jij hebt die 3 kilo nu niet angstmatig in leven te houden. Jij bent geen prioriteit of iets wat daar maar in de buurt komt.Madrid87 schreef: ↑27-04-2020 08:29Stuur nou eens wat meer foto's door!!! Jullie zijn de hele dag thuis, je hebt die telefoon de hele godganse dag in je handen. Maak nou eens wat meer foto's en filmpjes!!! Stuur ze gewoon door, dat is tien tellen werk.
Ik snap dat jullie even lekker egoistisch willen zijn en dat de rest van de wereld maar mag wachten maar kom op zeg. Wij zijn geen vage kennissen maar je bloedeigen familie he. Die niet bij jouw kind mogen dankzij die klote Corona.
Je beloofd me eergisteren nog dat we meer zullen krijgen ja hoor, een hele foto en een superkort filmpje. Dat was het dan alweer. Verder wordt er amper gereageerd op appjes en is er minimaal contact.
Ik wil hem zien. We hebben hem nog amper gezien. FaceTimen hebben we een keer gedaan. Geef ons nou ook eens wat. En het babykaartje is er 9 dagen na zijn geboorte ook nog steeds niet.![]()
*ja ja, ik voel me even een heel zielige tante dat we zo weinig nieuws en updates krijgen over neefje *
Zo’n tante zoals jij was de reden dat wij de bevalling meerdere dagen geheim hebben gehouden. Anders zat die hijgerig in onze cocon aandacht te eisen. Dat babykaartje kwam ook pas laat want anders zat Jan en alleman ook te hijgen om aandacht.

maandag 27 april 2020 om 10:08
BeaTea schreef: ↑27-04-2020 09:56Ik krijg jeuk van je bericht en ik hoop dat je dit niet tegen de verse ouders zegt. Je hebt ondanks de bloedband geen recht op foto’s, filmpjes of kaartjes. Je hebt maar af te wachten tot het stel waarvan de wereld nu 100% anders is geworden jou wat geeft. Je hebt het niet verdient door zenuwachtig te zijn, lief voor de ouders te zijn of hun te steunen. Jij hebt geen 3 kilo vlees uit je lichaam geperst of laten snijden en jij hebt die 3 kilo nu niet angstmatig in leven te houden. Jij bent geen prioriteit of iets wat daar maar in de buurt komt.
Zo’n tante zoals jij was de reden dat wij de bevalling meerdere dagen geheim hebben gehouden. Anders zat die hijgerig in onze cocon aandacht te eisen. Dat babykaartje kwam ook pas laat want anders zat Jan en alleman ook te hijgen om aandacht.
Jeetje.. Doeslief tegen Madrid!

maandag 27 april 2020 om 10:50
@Madrid: Ik denk dat ze momenteel echt even wat anders aan hun hoofd hebben en waarschijnlijk uitgeput zijn. Als het je geruststelt: toen ik tante werd twintig jaar geleden, was er de eerste paar dagen/week ook veel stilte want de kersverse ouders moesten zelf nog enorm wennen en waren bekaf. En dat waren nog de normale omstandigheden en het kind in kwestie was nog een redelijk gemakkelijke baby.
maandag 27 april 2020 om 10:55
Sorry hoor, maar die post is een 'tikje' hysterisch.

Snap wel dat daar op gereageerd wordt.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
maandag 27 april 2020 om 11:02
Dit ja.Marquise schreef: ↑27-04-2020 10:50@Madrid: Ik denk dat ze momenteel echt even wat anders aan hun hoofd hebben en waarschijnlijk uitgeput zijn. Als het je geruststelt: toen ik tante werd twintig jaar geleden, was er de eerste paar dagen/week ook veel stilte want de kersverse ouders moesten zelf nog enorm wennen en waren bekaf. En dat waren nog de normale omstandigheden en het kind in kwestie was nog een redelijk gemakkelijke baby.
Ik snap het wel van de kersverse ouders. Laat ze even bekomen zeg....