Vaatdoeken
zondag 26 april 2020 om 22:14
zondag 26 april 2020 om 22:15
Die van mij ookLoiseauVélo schreef: ↑26-04-2020 22:12Vind het ook van die lelijke dingen, die gele doekjes. Maar ik ben dan ook van huis uit gewend dat de vaatdoekjes matchen met de thee- en handdoekenWas het eerste wat ik kreeg toen ik op mezelf ging wonen.
Dus ik heb hele mooie donkerblauwe katoenen vaakdoekjes van een of ander duur merk. Maar die van hema lijken me prima!
Hema thee-, hand- en vaatdoeken dus.
zondag 26 april 2020 om 22:22
Etensresten bv.Chocosushi schreef: ↑26-04-2020 22:17Een vaatdoekje gebruik je toch om het aanrecht mee schoon te maken? Waar wordt het aanrecht eigenlijk vies van?
zondag 26 april 2020 om 22:23
Haha leuk! Mijn moeder gaat nogal ver in haar zorg voor het huishouden en vroegah dacht ik altijd dat iedereen dat zo deed. Dus stond ik ook de eerste paar weken braaf op mijn studentenkamertje mijn onderbroeken te strijken, want 'dat hoorde toch'. Werd erg uitgelachen door huisgenootjes
zondag 26 april 2020 om 22:34
Van die katoenen geribbelde heb ik. En ja, aan het einde van de dag gaan ze in de was. Ik was vaatdoeken en theedoeken etc apart op 60+ graden. Ik heb dan ook stapels doekjes. Met de manier waarop ik ermee boen heb ik niet genoeg aan keukenrol. Oh ja, van die gele heb ik ook, die gaan bij mij ook gewoon in de was.
anoniem_639a9136a72af wijzigde dit bericht op 26-04-2020 23:03
12.70% gewijzigd
zondag 26 april 2020 om 23:01
Eieren in een kommetje breken en dat er dan zo’n sliertje naast loopt, snijden van kip waar wat vleessap van naast de plank glijdt, het afnemen van het gasfornuis.Chocosushi schreef: ↑26-04-2020 22:17Een vaatdoekje gebruik je toch om het aanrecht mee schoon te maken? Waar wordt het aanrecht eigenlijk vies van?
Maar dat kan je zelf ook bedenken toch? Tenzij je nooit aan enige vorm van voedselbereiding doet.
zondag 26 april 2020 om 23:03
Maar daar kun je toch helemaal niet goed mee boenen? Ik vind het ook zonde om zoveel weg te gooien, wat niet gerecycled kan worden.
Ik gebruik elke dag minimaal 1 schone vaat doek en vaak meerdere per dag. Die dingen nemen amper plaats in in de wasmachine, die zijn zo mee gewassen. Ik zou eigenlijk niet weten wat er niet hygiënisch aan is.
zondag 26 april 2020 om 23:06
zondag 26 april 2020 om 23:30
wat hebben die een prachtige website ondertussen :o
Is een klein winkeltje, bestaat al jaren. Binnenkort maar weer eens wat kopen #supportlocal.
Ik gebruik meestal die gele doekjes. Die was ik gewoon weer.
Of microvezel, maar voornamelijk voor droog reinigen.
Weggooi doekjes met allesreiniger voor vieze klusjes of keuken/sanitair tussendoor.
zondag 26 april 2020 om 23:41
Leuk topic!
Ik heb al mijn vaatdoeken, theedoeken en handdoeken gekocht bij de Dikke en Kamille. Ze matchen qua kleur en patroontje en daar word ik heel vrolijk van, haha.
Ik gebruik minstens 1 vaatdoek per dag. Na gebruik direct de wasmand in. Ik gebruik wel speciale toilet doekjes die je na 1 keer weg moet gooien, van de Lidl geloof ik. Ik ben er eigenlijk niet blij mee (niet duurzaam) maar omdat ik alleen woon en dus niet veel was heb lukt het mij gewoon niet om voldoende poetsdoekjes te verzamelen voor één wasje. Gebruik wel allemaal eco was- en schoonmaakmiddel dus ik doe mijn best.
Ik heb al mijn vaatdoeken, theedoeken en handdoeken gekocht bij de Dikke en Kamille. Ze matchen qua kleur en patroontje en daar word ik heel vrolijk van, haha.
Ik gebruik minstens 1 vaatdoek per dag. Na gebruik direct de wasmand in. Ik gebruik wel speciale toilet doekjes die je na 1 keer weg moet gooien, van de Lidl geloof ik. Ik ben er eigenlijk niet blij mee (niet duurzaam) maar omdat ik alleen woon en dus niet veel was heb lukt het mij gewoon niet om voldoende poetsdoekjes te verzamelen voor één wasje. Gebruik wel allemaal eco was- en schoonmaakmiddel dus ik doe mijn best.
zondag 26 april 2020 om 23:47
maandag 27 april 2020 om 00:07
Voor het toilet kun je toch gewoon wc papier gebruiken met een spray dettol?AngelEyes0192 schreef: ↑26-04-2020 23:41Leuk topic!
maandag 27 april 2020 om 00:10
Ze maken gewoon goed schoon. En ze worden gewassen, dus waarom zou ik 'duurzaam' katoen moeten kopen?