Mode & Beauty alle pijlers

Haar verven man

26-04-2020 16:44 44 berichten
Hallo,

Misschien zijn jullie dit type vragen niet echt gewend hier van een man. Daarom wil ik jullie alvast bedanken voor eventueel advies. Ik ben een jonge man van net 25 en ik begin al sinds enkele jaren hier en daar een grijze haar te vertonen. Nu heb ik laatste jaar al een paar keer een opmerking erover gekregen van leeftijdsgenoten. Het is not niet heel erg, maar toch begint het precies steeds erger te worden. Vooral wanneer, bijvoorbeeld, mensen naast mij zitten aan tafel en mijn kant opkijken merken ze het op, van ver is dit natuurlijk nog niet echt zichtbaar.

Toch geef mij dit een minder prettig gevoel en zeker wanneer ik met vrouwen praat lijkt mij dit een "minpunt" voor de vrouw in kwestie, wat mij dus minder aantrekkelijk maakt. Mijn enige optie zie ik dan dat ik mijn haar moet beginnen verven, waar ik eigenlijk echt geen zin in heb. Ik ken niets van haar verven en ik weet niet om de hoeveel tijd dit moet, of dit gezond is op lange termijn voor mijn haar (ik wil graag wel nog haar hebben tegen mijn 40), enzoverder. Bovendien ben ik wat bang voor de reacties, mannen die hun haar verven op 25 jaar is iet wat vreemd.

Hebben jullie misschien advies hieromtrent? Alvast bedankt!
chocolol schreef:
26-04-2020 17:18
Als er een tijd is om het te proberen, zou ik het nu doen, er lopen wel meer 'corona-kapsels' rond. Maar doe het voor jezelf, niet om een ander te plezieren.

Dat is waar! De jongen van de vulploeg van de supermarkt hier hebben allemaal een Corona-coup. Behalve twee, hun moeders zijn kapsters.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me eerlijk gezegd wel nog aantrekkelijk... Als je blond haar hebt, valt het waarschijnlijk niet eens op. Als je zwart haar hebt, is dat wel nog sexy.

Zou in ieder geval niet mijn haar beginnen verven puur omdat anderen commentaar hebben. Is het trouwens wel negatieve commentaar? Of is het eerder "OH je hebt een grijs haar, haha!"
leeg
Ik vind grijs haar niet onaantrekkelijk en ook geen reden om iemand af te wijzen.

Ik ken zelfs mannen die al op jongere leeftijd helemaal grijs waren, dus ik weet dat er mensen zijn die het enorm grappig vinden om daar iets van te zeggen. Echt, heb daar maling aan.

Geverfd haar bij mannen valt trouwens enorm op.
Liever grijs dan kaal.
MinkeDeWit schreef:
26-04-2020 17:32
Liever grijs dan kaal.
Hear hear!!!
Cateautje schreef:
26-04-2020 17:35
Hear hear!!!
:yes:
Wat is een Corona coupe?

Ontopic; niet verven, ik krijg er ook Berlusconi visioenen bij, aaaaaaaaargh!
Oudblond schreef:
26-04-2020 17:08
Huh? Zijn kapper werkt, schoonmoeder ging aan de slag met krullers en spul? Of jij hebt je schoonvader nog nooit ontmoet?
Nee hoor.
Ik ken hem al 4 jaar en dacht dat hij door moeder natuur voorzien was van een bos krullen. Die blijken dus kunstmatig (geweest) te zijn. Dat feit verandert mijn beeld van hem. Ik vind het een beetje sneu.

Ondertussen zal de boel wel flink uitgezakt zijn, ik heb hem al weken niet gezien want risicogroep. En nee, de kapster werkt zeker niet.
"Kump ut vandaag neet, dan kump ut murrege"
Oriander schreef:
26-04-2020 17:17
Ze heeft altijd gedacht dat hij van zichzelf zulke leuke krullen heeft.
Precies! :high5:
Henk-en-Roelie schreef:
26-04-2020 17:47
Wat is een Corona coupe?
Haar dat geknipt is door een amateur.
Oriander schreef:
26-04-2020 17:56

Of haar dat al weken niet geknipt is, en er uit ziet alsof het zeker nodig is dat het wel geknipt wordt.
Oriander schreef:
26-04-2020 17:56
Ghehehe, betekent dit dat de David Beckham kapsels voor nu even verleden tijd zijn? :devil:
rumforviva schreef:
26-04-2020 17:21
Haha! Dus misschien nu geen leuke krullenkinderen met haar vriend.
Haha nee hoor, geen kinderwens hier..
En vriend scheert zijn hoofd kaal, dus geen idee wat voor haar hij eigenlijk heeft. Zou hebben... Suuupersexy, dat wel :flirting:
Vitamini schreef:
26-04-2020 18:00
En vriend scheert zijn hoofd kaal, dus geen idee wat voor haar hij eigenlijk heeft.
Waarschijnlijk hetzelfde fluthaar als zijn vader. Het was óf afscheren óf ook een permanentje.
Vitamini schreef:
26-04-2020 18:00
Suuupersexy, dat wel :flirting:
Gelukkig maar.
lollypopje schreef:
26-04-2020 16:48
Mensen die er opmerkingen over maken negeren en vrouwen die jou er op afwijzen ook.

Verfen doe je voor jezelf, niet voor je omgeving.
Dit. Zoek een vrouw die je accepteert zoals je bent.
Veel liever grijs dan geverfd. Vind het echt een afknapper bij een man.
Cateautje schreef:
26-04-2020 16:51
Richard Geer was ook in zijn twintigers helemaal grijs en is altijd nog één van de meest sexy mannen op aarde. Zelfde geldt voor Sam Elliot, waar ik jaren een vreselijke crush op heb gehad.
Kortom, grijs haar bij een man is zo sexy als maar zijn kan en een man met geverfd haar, de afknapper van de eeuw.

Mee eens
Een vriend van mijn dochter is 27 en verft zijn haar ook. Het is dat hij het vertelde want het was mij nog nooit op gevallen. Hij heeft een goede kapper dus.
Geverfd haar vind ik bijzonder onnatuurlijk. Bijna alle TV presentatoren hebben de zelfde vreemde bruine kleur.
Bovendien is het echt niet gezond, zeker als je er al nu al mee zou beginnen.

Laat er een goed model in knippen (t.z.t.) en wees tevreden met je zelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven