Vindt hij me leuk?

29-04-2020 13:25 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik heb even jullie advies nodig.

Ik (17) ben verliefd op een klasgenoot (21). Ik ken hem nu ruim een half jaar en we zijn inmiddels goede vrienden geworden.

Hij plaagt me vaak. Hij maakt (seksueel getinte) grapjes, laat me schrikken, tilt me uit het niets op of kietelt me. Soms noemt hij willekeurige andere jongens waarmee ik om ga ''mijn vriendje''.

Het begint anderen ook al op te vallen. Sommige mensen denken zelfs al dat we een relatie hebben. Die maken dan een opmerking over ons, waarop hij vervolgens niet antwoord.

Het enige probleem is dat hij een vriendin heeft waar hij (geloof ik) nog steeds verliefd op is. Is het dan wel normaal dat hij dit soort dingen doet bij mij? Of vind hij mij stiekem leuk?

Alvast bedankt voor jullie reacties! ;-))
Het is vooral ongepast, zeker als het gaat om seksueel getinte opmerkingen.
Ik denk dat hij je op seksueel vlak zeker wel leuk vind, maar leuk voor zijn vriendin ook. Wil je een vriendje die zich zo gedraagt als hij in een relatie zit?
Het kan best zijn dat hij je stiekem leuk vindt, maar als hij een vriendin heeft,niet op reageren, of 1 keer duidelijk zeggen dat je er niet van gediend bent.
Jij zou toch ook niet willen dat als hij jouw vriend zou zijn een ander meisje stiekem leuk vindt.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Wat een lul als hij zo doet terwijl hij een vriendin heeft.
Hij houdt alle opties open.
Wil je echt iets met iemand die tijdens zijn relatie met andere meiden flirt?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Oké, dus tot zover ik het begrijp is dit niet normaal wat hij eigenlijk doet? Ik heb namelijk nog nooit een relatie gehad dus ik heb er verder ook geen verstand van, haha. ;-))
nneutel01 schreef:
29-04-2020 13:56
Oké, dus tot zover ik het begrijp is dit niet normaal wat hij eigenlijk doet? Ik heb namelijk nog nooit een relatie gehad dus ik heb er verder ook geen verstand van, haha. ;-))
Je snapt toch zelf ook wel dat je niks kunt met iemand die al een relatie heeft? En dat als hij wel toenadering zoekt terwijl hij een relatie heeft hij geen geschikt relatiemateriaal is?
Je hebt grijze massa tussen je oren. Dat zit er niet voor niets.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
nneutel01 schreef:
29-04-2020 13:56
Maar stel, dat hij jouw vriendje was
en hij zou andere meisjes optillen en geile woordjes toefluisteren

zou je niet lollig vinden toch?
Dit is gewoon geen leuke jongen hoor
Hij is 21 en jij 17 en jullie zitten in dezelfde klas?! Hoe dan?
Super leuk en spannend dat ie je misschien leuk vindt, natuurlijk. En jij hoeft helemaal hem niet af te wijzen, omdat hij een vriendin heeft. Jij bent niet verantwoordelijk voor hun relatie.

Wel zou hij dat allemaal niet moeten doen, omdat hij die vriendin heeft. Ergo, het is een lul. Waarom zou je hem verder leuk vinden?
Gatekeeper* schreef:
29-04-2020 14:20
We doen beiden de opleiding tot treinmachinist. De oude in onze klas is geloof ik 24. ;-)
Gatekeeper* schreef:
29-04-2020 14:20
Op een mbo kan dat prima: de een rechtstreeks van vmbo, de ander heeft eerst iets anders gedaan...
Knowledge speaks, but wisdom listens (Jimi Hendrix)
Bedankt iedereen voor de reacties! :) Eerlijk gezegd had ik helemaal niet door dat wat hij doet eigenlijk verkeerd is als je al in een relatie zit. Kan het misschien ook zijn dat het gewoon vriendschappelijk is? Of is aanraking sowieso verkeerd?
Aanraken op zich hoeft niet verkeerd te zijn. Maar ik vermoed zo dat dit geen vriendschappelijke klop op de schouder is: meid, goed gedaan/ leuk dat je er bent.
aanraken/ kietelen op plaatsen waar jij het niet wil, of plaatsen daar wel heel dicht in de buurt, zijn wel verkeerd. Dan is een tik op de vingers door jou niet verkeerd
nlies schreef:
29-04-2020 15:14
Aanraken op zich hoeft niet verkeerd te zijn. Maar ik vermoed zo dat dit geen vriendschappelijke klop op de schouder is: meid, goed gedaan/ leuk dat je er bent.
aanraken/ kietelen op plaatsen waar jij het niet wil, of plaatsen daar wel heel dicht in de buurt, zijn wel verkeerd. Dan is een tik op de vingers door jou niet verkeerd

Een vriendschappelijke klop is het ook niet. Gisteren waren we samen met een andere vriend op het strand en ineens sloeg hij zijn handen om mijn middel heen en zei: “Ik ga je in de zee gooien!” Ik stond letterlijk met mijn rug tegen hem aan. Het was voor de grap natuurlijk, maar alsnog...
anoniem_397611 wijzigde dit bericht op 29-04-2020 16:43
Reden: Aanvulling
7.89% gewijzigd
Hoe kan hij nou op z’on kind vallen? Gisteren was je nog 16 bij wijze van. Hij vindt je gewoon geil, en omdat hij pas 21 is lopen de hormonen zijn oren uit.
nneutel01 schreef:
29-04-2020 16:41
Een vriendschappelijke klop is het ook niet. Gisteren waren we samen met een andere vriend op het strand en ineens sloeg hij zijn handen om mijn middel heen en zei: “Ik ga je in de zee gooien!” Ik stond letterlijk met mijn rug tegen hem aan. Het was voor de grap natuurlijk, maar alsnog...
Ik gooi hem er maar even in: je weet dat er nog steeds corona heerst hè?
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
nneutel01 schreef:
29-04-2020 16:41
Nee, dat is niet meer voor de grap. dat is om jou te intimideren, en daar mag je best wat van zeggen als het je niet bevalt. Voor je het weet zit je op niveau aanranding, en dan weet hij van de prins geen kwaad, want hij bedoelde er niks mee, en toen op het strand vond je het toch leuk.
Heb je een vriendin op die school? Kun je haar vragen wat je hier hebt gevraagd? Vragen hoe het op haar overkomt? Of jou helpen dat je iig niet ergens met hem alleen belandt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven