Cheers!!!
woensdag 18 maart 2009 om 16:32
donderdag 23 april 2009 om 22:08
Oké, mijn donderdag:
Van 00.00 tot 03.00 uur gewerkt (voor beide werkgevers ) want dan zou ik bij wakker worden tenminste echt vakantie hebben, is gelukt.
Verslapen, wakker om 07.45. Als een idioot kinderen laten ontbijten, aankleden, tanden poetsen staarten draaien, overblijfspullen klaar maken, naar school brengen etc.
Leentje wekken: paracetamol, oordruppels en neusspray toedienen. Getempt (ineens toch koorts, hmm..) Beetje aanklungelen in huis.
Met leentje naar de stad, ondergoed voor alle blaagjes, paar shirtjes voor Lientje, zonnebrand, reisapotheek en nog veeeeel meer meuk gekocht.
Broodje eten bij mijn moeder, nichtje is daar ook.
Via Hema en super naar huis. Leentje in bed pleuren.
Telefonisch gesprek met ex-werkgever over wat de mogelijkheden zijn, zodat ik in de vakantie fijn weer eens kan gaan nadenken. (pfff) Leentje weer uit bed om naar de huisarts te gaan, kuurtje gekregen. Bij thuiskomst is schoonmoeder er met de blaagjes, komen mijn zusje moeder en nichtje net binnen en is het een gekkenhuis en drukte van belang. (Maar wel zeer gezellig)
Koken, eten, paar mensen uitzwaaien, blaagjes op bed.
En dan nu doe ik mijn administratie en proberen we in te pakken. Grote Chaos dus hier.
Van 00.00 tot 03.00 uur gewerkt (voor beide werkgevers ) want dan zou ik bij wakker worden tenminste echt vakantie hebben, is gelukt.
Verslapen, wakker om 07.45. Als een idioot kinderen laten ontbijten, aankleden, tanden poetsen staarten draaien, overblijfspullen klaar maken, naar school brengen etc.
Leentje wekken: paracetamol, oordruppels en neusspray toedienen. Getempt (ineens toch koorts, hmm..) Beetje aanklungelen in huis.
Met leentje naar de stad, ondergoed voor alle blaagjes, paar shirtjes voor Lientje, zonnebrand, reisapotheek en nog veeeeel meer meuk gekocht.
Broodje eten bij mijn moeder, nichtje is daar ook.
Via Hema en super naar huis. Leentje in bed pleuren.
Telefonisch gesprek met ex-werkgever over wat de mogelijkheden zijn, zodat ik in de vakantie fijn weer eens kan gaan nadenken. (pfff) Leentje weer uit bed om naar de huisarts te gaan, kuurtje gekregen. Bij thuiskomst is schoonmoeder er met de blaagjes, komen mijn zusje moeder en nichtje net binnen en is het een gekkenhuis en drukte van belang. (Maar wel zeer gezellig)
Koken, eten, paar mensen uitzwaaien, blaagjes op bed.
En dan nu doe ik mijn administratie en proberen we in te pakken. Grote Chaos dus hier.
donderdag 23 april 2009 om 22:10
Uitslapen
Ontbijten
Schaterend kind in bakfiets
Liedjes zingen
Zon
Zee
Strand
Duinpannetje
Vlieger
Zonnebrandcreme
Stralend meisje
Beachball
Picknicken
Duinspeurtocht ("hier zitten konijnen, mamma...ik voel het aan mijn lijf!" )
Luieren
Schelpen zoeken
Fietsen
Zwemmen in het overdekte zwembad
Stralend meisje in een barbiezwemband (it wasn't me!)
Bubbelbad
Eten
Kinderbingo
Met kind in bad
Aftersun
Gelukzalig snurkend kind
Bailey's
Chocolade
Forum
...
en dat was alleen nog maar vandaag!
...
Meiden, het is hier zalig. Onnodig te melden dat ik jullie mis, dat was helemaal ultiem geweest.
Knuffel voor alle kindjes, gelukkig zijn ze weer beter. Ik schrok me lam toen ik zojuist aan het bijlezen was
Ontbijten
Schaterend kind in bakfiets
Liedjes zingen
Zon
Zee
Strand
Duinpannetje
Vlieger
Zonnebrandcreme
Stralend meisje
Beachball
Picknicken
Duinspeurtocht ("hier zitten konijnen, mamma...ik voel het aan mijn lijf!" )
Luieren
Schelpen zoeken
Fietsen
Zwemmen in het overdekte zwembad
Stralend meisje in een barbiezwemband (it wasn't me!)
Bubbelbad
Eten
Kinderbingo
Met kind in bad
Aftersun
Gelukzalig snurkend kind
Bailey's
Chocolade
Forum
...
en dat was alleen nog maar vandaag!
...
Meiden, het is hier zalig. Onnodig te melden dat ik jullie mis, dat was helemaal ultiem geweest.
Knuffel voor alle kindjes, gelukkig zijn ze weer beter. Ik schrok me lam toen ik zojuist aan het bijlezen was
Wat wilde ik nou toch typen?
donderdag 23 april 2009 om 22:30
Een Bárbie-zwemband???? Wie neemt dat nou mee voor haar dochter???? Tsk!
Ohhhh, ik vind nu al dat Mims gewonnen heeft! Ik stel voor dat de hoofdprijs een weekendje in de caravan is met Freek en Teuntje!
Mijn dag was ook best enerverend;
na opstaan/kinders naar school hebben MM en ik de woonkamer leeggeruimd, mijn bureau afgebroken en de hele zwik naar buitn/zolder/gang/keuken verplaatst. Want de vloerenmeneer kwam en heeft al een deel van de vloer gelegd; morgenochtend komt ie de rest afmaken. Ik ben naar het huis van MM gegaan om te werken, veel gedaan en twee offertes laten versturen (nóg meer werk, hellup!) en toen ik thuiskwam had MM gekookt en na het eten heb ik ruzie gemaakt met mijn beide dochters. Blegh. Niet leuk maar ze hebben weer vanalles van hun papa te horen gekregen dat er dan zomaar ineens weer uitkomt en daar wordt ik zó verdrietig en boos van.....
Dan was gisteren écht leuker hoor! Toen heb ik met een schuurmachine een bureaublad zo glad als babybilletjes geschuurd én een plankje op maat geschuurd. En dat laatste was vooral leuk omdat ik die op zijn kant moest zetten om de zijkant te schuren met een machine, tussen mijn benen geklemd ging ik tekeer met dat wild trillende apparaat.
En toen vroeg ik me opeens af hoe het toch kwam dat ik inene van die geile visioenen had......
Lekker hoor; plankjes schuren........
Ohhhh, ik vind nu al dat Mims gewonnen heeft! Ik stel voor dat de hoofdprijs een weekendje in de caravan is met Freek en Teuntje!
Mijn dag was ook best enerverend;
na opstaan/kinders naar school hebben MM en ik de woonkamer leeggeruimd, mijn bureau afgebroken en de hele zwik naar buitn/zolder/gang/keuken verplaatst. Want de vloerenmeneer kwam en heeft al een deel van de vloer gelegd; morgenochtend komt ie de rest afmaken. Ik ben naar het huis van MM gegaan om te werken, veel gedaan en twee offertes laten versturen (nóg meer werk, hellup!) en toen ik thuiskwam had MM gekookt en na het eten heb ik ruzie gemaakt met mijn beide dochters. Blegh. Niet leuk maar ze hebben weer vanalles van hun papa te horen gekregen dat er dan zomaar ineens weer uitkomt en daar wordt ik zó verdrietig en boos van.....
Dan was gisteren écht leuker hoor! Toen heb ik met een schuurmachine een bureaublad zo glad als babybilletjes geschuurd én een plankje op maat geschuurd. En dat laatste was vooral leuk omdat ik die op zijn kant moest zetten om de zijkant te schuren met een machine, tussen mijn benen geklemd ging ik tekeer met dat wild trillende apparaat.
En toen vroeg ik me opeens af hoe het toch kwam dat ik inene van die geile visioenen had......
Lekker hoor; plankjes schuren........
donderdag 23 april 2009 om 22:37
Die Barbiezwemband ligt al 2 jaar in mijn auto, heb ik braaf meeverhuisd van Tupmobiel naar Corsage, en als Mops hem om/aan heeft jubelt ze keer op keer dat ze zo blij is met haar band want die kreeg ze van de Bloesjes..
Overigens is zo'n band wel heel handig; Mops rende hier vandaag door de gang, met haar badjas aan over haar verder blote lijfje (zo'n nat klam badpak zit immers niet lekker en het was maar een klein stukje lopen) toen ze struikelde. Voorover gleed ze, gevangen in die zwemband, nog zo'n 3 meter door, met haar blote billen in de lucht en de zwemband als botsring.
~smelt~
In een caravan met Freek en Teuntje? Oh leuk, lekker frikandellen eten!!!
Huisje word vast mooi, Bloes; ik ben benieuwd.
Aso-ex is ook een kuthoer!
Overigens is zo'n band wel heel handig; Mops rende hier vandaag door de gang, met haar badjas aan over haar verder blote lijfje (zo'n nat klam badpak zit immers niet lekker en het was maar een klein stukje lopen) toen ze struikelde. Voorover gleed ze, gevangen in die zwemband, nog zo'n 3 meter door, met haar blote billen in de lucht en de zwemband als botsring.
~smelt~
In een caravan met Freek en Teuntje? Oh leuk, lekker frikandellen eten!!!
Huisje word vast mooi, Bloes; ik ben benieuwd.
Aso-ex is ook een kuthoer!
Wat wilde ik nou toch typen?
donderdag 23 april 2009 om 22:40
Heb net nog 28 keer adres op 28 enveloppen geschreven en daar briefje en correspondentiekaart in gedaan om morgen uit te delen in klas zodat klasgenoten vertrekkende klasgenootje een kaart kunnen sturen in de vakantie (en mocht er iemand van die klas meelezen dan ben ik dus nu heeeeeeeeeeel herkenbaar geworden ).
En een Martin Bril ode logje geschreven en vier kaarten voor High School Musical gescoord (ik heb dus 2 kaarten over; wie wil er 2 mei met Meis en mij mee naar een middagvoorstelling met brunch vooraf in Apeldoorn? Gratis!)
Zeker heel terloops Pim, ik zag het eerst niet eens!
Lekker dat je huis en werk zo goed gaat Bloes!
En een Martin Bril ode logje geschreven en vier kaarten voor High School Musical gescoord (ik heb dus 2 kaarten over; wie wil er 2 mei met Meis en mij mee naar een middagvoorstelling met brunch vooraf in Apeldoorn? Gratis!)
Zeker heel terloops Pim, ik zag het eerst niet eens!
Lekker dat je huis en werk zo goed gaat Bloes!
donderdag 23 april 2009 om 22:57
Ik haat bingo.
En ik ben moe, dus ik ga zo maar eens naar bed.
Ik heb vandaag eh... gewerkt. En net de schoolkrant in elkaar geprutst op de pc. Morgen een dagje vrij. Eerst schoolkrant kopieren op de school en 's middags een symposium. Als Vietje tenminste morgen niet meer net zoveel koorts heeft als vanmiddag/vanavond.
Fijne vakantie Pim!
En ik ben moe, dus ik ga zo maar eens naar bed.
Ik heb vandaag eh... gewerkt. En net de schoolkrant in elkaar geprutst op de pc. Morgen een dagje vrij. Eerst schoolkrant kopieren op de school en 's middags een symposium. Als Vietje tenminste morgen niet meer net zoveel koorts heeft als vanmiddag/vanavond.
Fijne vakantie Pim!
donderdag 23 april 2009 om 23:19
vrijdag 24 april 2009 om 00:05
Gotskutkolere Mims! Daarom ben ik niet verplicht een roddelblad ingedoken. Om het nog eens om mijn oren te krijgen.
Lekkere vakantie hoor wijfie.
Geniet nog maar even in je caravan in het weiland. Heb je ook een ouwe coole hoerensloep voor de deur?
Z'huis. Wasdah. Maar vooral. Watwasdadan?
Dank allen voor foto's.
(Een fotoosjopje over mijn onderkin, barbiezwemband en vleugelarmen zou gewaardeerd zijn.)
Mijn dag vandaag.
Sja. Het is dat je er naar vraagt...
Toen ik eindelijk voor het eerst de telefoon aan durfde te nemen op mijn volwassenwerk, was het de creche. Dat Chip toch wel na 3 keer spugen en zoveel rompers vol gewaterscheten naar huis moest.
Ts. Ze had niet eens onwijze koorts ofzo.
De tweede keer dat ik de telefoon op nam, was het mijn moeder. Of ik dan naar haar vanavond twee pakken snijbonen mee wilde nemen en een pond gehakt.
Echt man, ik maak daar índruk.
Kjongen vanmorgen alleen thuisgebleven, vanwege zelfde probleem (alleen kotst hij niet. Ideaal kind voor Pimp), terwijl hij eigenlijk vandaag zou uitdelen (want straks in vakantie jarig op prinsdag). Ook opgehaald door oma. Ik word een beetje moe van altijd maar oma. Niet dat ik haar niet waardeer. ik waardeer haar zéer en steeds meer, maar als dan jeweetwel enzo. Was ik ook thuisgeweest, of hij, en werden de kinders niet altijd maar uitbesteed.
Gelukkig heb ik zelf ook al 3 dagen last van buikkrampen en harddoordegangrennen. Maar niet ziek melden, dat doe je (ik) niet. Ik vertrok 2 keer in vol ornaat vanmorgen, maar kwam uiteindelijk op het werk in spijkerbroek. Ook de koningin heeft niet een oneindige garderobe.
Ik dacht eerst dat het me duizelde vanwege alle nieuwe informatie, en toen dat ik een bril nodig had (heb ik ook ) maar het bleek gewoon iets vrus/bacterieachtigs te zijn waardoor mijn ogen de hele tijd achterin mijn kassen willen rusten.
Dus na werk, naar huis, tassen inpakken, naar Zeeman en etos voor medicijnen en verschoninkjes. Een flauwe maaltijd naar binnen gewerkt. Heen en weer gebeld vanwege vakantie-opvang-, verjaardag en devadervan.
Voor morgen uitdelen geregeld. Daarna administratie weggewerkt. 2 wassen opgehangen. Uitdeelding opgeleukt met maar 1 ballon die ik heb afgedwongen (grote kinderen is niet leuk). Weer met hol onder de douche gestaan.
Ik ga maar eens slapen.
Eentje voor jullie dan:
Well the answer is always the same,
Won't you please just let it be.
Cause I've been there and all I can say,
Is that it slips away from me.
With the memory of yesterday's grace,
She spins away from me,
So I can go on.
As cold as the void of the night,
The dark's surrounding me.
She leaves me there every time,
As alone as I can be.
And I drift with the thought of her eyes.
She's all that I can see,
But I will go on.
Every long night,
Every whisper,
Every song that never saw it coming,
And she says it's oh so right.
Every cold night,
Every shiver,
Every time I didn't feel it coming.
She says it's oh so right.
As heartless and cruel as can be,
She moves away from me.
Still I need to be hers every time,
With all that I can be.
As she calls in the deep of the night,
She takes all I've got from me,
So I can go on.
Every long night,
Every whisper,
Baby don't you know that it's not allright,
It's not allright, no, no, no.
Every cold night,
Every shiver,
Every silent scream,
And she never listens.
Well it's not alright, not alright.
She rides with the gods of the night,
She rules the tides in me.
She crushes the waves with her sigh,
And she...oh lord... becomes a part of me,
But her care is as sharp as a knife.
I'll say, for how can she step away from me,
How can you just walk away from me?
Every cold night,
Every whisper,
Every silent scream,
And you never listen.
And you say what?...It's allright,
Well it's not allright, no, no.
Every last time,
Every shiver,
Every dirty game.
Well it just isn't right,
It just isn't right.
She wakes at the dawn of the day,
And takes my heart from me.
Leaves me with nothing to say,
Nothing left for me,
But the fever of final goodbyes,
She spins away from me,
So I can go on...
I can go on.
Lekkere vakantie hoor wijfie.
Geniet nog maar even in je caravan in het weiland. Heb je ook een ouwe coole hoerensloep voor de deur?
Z'huis. Wasdah. Maar vooral. Watwasdadan?
Dank allen voor foto's.
(Een fotoosjopje over mijn onderkin, barbiezwemband en vleugelarmen zou gewaardeerd zijn.)
Mijn dag vandaag.
Sja. Het is dat je er naar vraagt...
Toen ik eindelijk voor het eerst de telefoon aan durfde te nemen op mijn volwassenwerk, was het de creche. Dat Chip toch wel na 3 keer spugen en zoveel rompers vol gewaterscheten naar huis moest.
Ts. Ze had niet eens onwijze koorts ofzo.
De tweede keer dat ik de telefoon op nam, was het mijn moeder. Of ik dan naar haar vanavond twee pakken snijbonen mee wilde nemen en een pond gehakt.
Echt man, ik maak daar índruk.
Kjongen vanmorgen alleen thuisgebleven, vanwege zelfde probleem (alleen kotst hij niet. Ideaal kind voor Pimp), terwijl hij eigenlijk vandaag zou uitdelen (want straks in vakantie jarig op prinsdag). Ook opgehaald door oma. Ik word een beetje moe van altijd maar oma. Niet dat ik haar niet waardeer. ik waardeer haar zéer en steeds meer, maar als dan jeweetwel enzo. Was ik ook thuisgeweest, of hij, en werden de kinders niet altijd maar uitbesteed.
Gelukkig heb ik zelf ook al 3 dagen last van buikkrampen en harddoordegangrennen. Maar niet ziek melden, dat doe je (ik) niet. Ik vertrok 2 keer in vol ornaat vanmorgen, maar kwam uiteindelijk op het werk in spijkerbroek. Ook de koningin heeft niet een oneindige garderobe.
Ik dacht eerst dat het me duizelde vanwege alle nieuwe informatie, en toen dat ik een bril nodig had (heb ik ook ) maar het bleek gewoon iets vrus/bacterieachtigs te zijn waardoor mijn ogen de hele tijd achterin mijn kassen willen rusten.
Dus na werk, naar huis, tassen inpakken, naar Zeeman en etos voor medicijnen en verschoninkjes. Een flauwe maaltijd naar binnen gewerkt. Heen en weer gebeld vanwege vakantie-opvang-, verjaardag en devadervan.
Voor morgen uitdelen geregeld. Daarna administratie weggewerkt. 2 wassen opgehangen. Uitdeelding opgeleukt met maar 1 ballon die ik heb afgedwongen (grote kinderen is niet leuk). Weer met hol onder de douche gestaan.
Ik ga maar eens slapen.
Eentje voor jullie dan:
Well the answer is always the same,
Won't you please just let it be.
Cause I've been there and all I can say,
Is that it slips away from me.
With the memory of yesterday's grace,
She spins away from me,
So I can go on.
As cold as the void of the night,
The dark's surrounding me.
She leaves me there every time,
As alone as I can be.
And I drift with the thought of her eyes.
She's all that I can see,
But I will go on.
Every long night,
Every whisper,
And she says it's oh so right.
Every cold night,
Every shiver,
Every time I didn't feel it coming.
She says it's oh so right.
As heartless and cruel as can be,
She moves away from me.
Still I need to be hers every time,
With all that I can be.
As she calls in the deep of the night,
She takes all I've got from me,
So I can go on.
Every long night,
Every whisper,
Baby don't you know that it's not allright,
It's not allright, no, no, no.
Every cold night,
Every shiver,
Every silent scream,
And she never listens.
Well it's not alright, not alright.
She rides with the gods of the night,
She rules the tides in me.
She crushes the waves with her sigh,
And she...oh lord... becomes a part of me,
But her care is as sharp as a knife.
I'll say, for how can she step away from me,
How can you just walk away from me?
Every cold night,
Every whisper,
Every silent scream,
And you never listen.
And you say what?...It's allright,
Well it's not allright, no, no.
Every last time,
Every shiver,
Every dirty game.
Well it just isn't right,
It just isn't right.
She wakes at the dawn of the day,
And takes my heart from me.
Leaves me with nothing to say,
Nothing left for me,
But the fever of final goodbyes,
She spins away from me,
So I can go on...
I can go on.
vrijdag 24 april 2009 om 00:54
vrijdag 24 april 2009 om 08:48
Verslaafde. Je zal ons nog missen daro. Maar daro hebben ze ook vast internet...
Veel plezier!
Met ons.
Ik zit te wachten tot ik naar een cursus mag.
Ik ben de eerste van mijn afdeling die die cursus doet. De bezemwagen voor aanmeldingen rijdt dit keer voorop.
Dus ik weet geen moer van de inhoud, want nieuw, en kan dus ook echt geen vragen stellen. En zit met een afdeling waar ik nooit wat mee te maken (zal) heb(ben).
Nou ja. Wie weet valt er wel wat te kwijlen.
Veel plezier!
Met ons.
Ik zit te wachten tot ik naar een cursus mag.
Ik ben de eerste van mijn afdeling die die cursus doet. De bezemwagen voor aanmeldingen rijdt dit keer voorop.
Dus ik weet geen moer van de inhoud, want nieuw, en kan dus ook echt geen vragen stellen. En zit met een afdeling waar ik nooit wat mee te maken (zal) heb(ben).
Nou ja. Wie weet valt er wel wat te kwijlen.
vrijdag 24 april 2009 om 09:21
Leuk hoor, al die lijstjes, maar heeft er nou werkelijk niemand geneukt dan gisteravond? Of hadden jullie alles al opgetiept voordat je daaraan toegekomen was?
Ik heb gisteren alleen maar heel hard gewerkt en beetje geDot en 's avonds lang met GG gegeten en gedronken en gekletst (en geneukt toen het al hel laat was en ik eigenlijk dacht dat ik daar al te moe voor zou zijn).
Dot heeft een goeie middag gehad op de creche, ze was wel doodop, viel in slaap tijdens het voorlezen (nog nooit vertoond). Wel vertelde ze gezellig tijdens uitkledentandenpoetsenpyamaaan dat ene Jasmijn van de creche er niet was want "ze is een béétje ziek, mama". (korte stilte) "Of éigenlijk" (= nieuw woord). "Eigenlijk. Is ze een beetje dood". Ik geloof dat La Dotta bezig is met vocabulaire uitbreiding, maar nog niet al te strak naar de betekenis omziet. Ik hoop het althans van harte voor de Jasmijn in kwestie.
Nu nog even werken en dan Nuttige Dingen Doen ten behoeve van huis & kinders. Vanavond rijk geheel alleen want GG optreden met zijn oude bandje (hij was vanochtend al helemaal blij van de voorpret ) en vanaf morgen weeklang alleen het kerngezin (Zoon & DOchter allebei weekje weg met andere ouders), maar wel gezellige dingen in verschiet (leuke feessies en Vriendin is in Nederland en komt hier zondag, hoera!!!!).
Ik heb gisteren alleen maar heel hard gewerkt en beetje geDot en 's avonds lang met GG gegeten en gedronken en gekletst (en geneukt toen het al hel laat was en ik eigenlijk dacht dat ik daar al te moe voor zou zijn).
Dot heeft een goeie middag gehad op de creche, ze was wel doodop, viel in slaap tijdens het voorlezen (nog nooit vertoond). Wel vertelde ze gezellig tijdens uitkledentandenpoetsenpyamaaan dat ene Jasmijn van de creche er niet was want "ze is een béétje ziek, mama". (korte stilte) "Of éigenlijk" (= nieuw woord). "Eigenlijk. Is ze een beetje dood". Ik geloof dat La Dotta bezig is met vocabulaire uitbreiding, maar nog niet al te strak naar de betekenis omziet. Ik hoop het althans van harte voor de Jasmijn in kwestie.
Nu nog even werken en dan Nuttige Dingen Doen ten behoeve van huis & kinders. Vanavond rijk geheel alleen want GG optreden met zijn oude bandje (hij was vanochtend al helemaal blij van de voorpret ) en vanaf morgen weeklang alleen het kerngezin (Zoon & DOchter allebei weekje weg met andere ouders), maar wel gezellige dingen in verschiet (leuke feessies en Vriendin is in Nederland en komt hier zondag, hoera!!!!).
vrijdag 24 april 2009 om 09:31