KoninginnedagavatOr

vrijdag 24 april 2009 om 00:00
Sorry meiden,
Maar ondanks al jullie goedbedoelde en feestelijke avatars,
ga ik er met mijn ludieke oranje Koninginnedag-activiteit vast en zeker met de hoofdprijs vandoor.
Komt dat zien: 30 apr, na genoeg drank - waarschijnlijk vanaf een uur of half twee 's middags -, ergens nabij het Leidseplein.
Tadaaaa:
:puke: :puke: :puke: :puke: :puke:
(Viva, kom maar op met die Oranje Vibo met Bea-coupe...)
:
Maar ondanks al jullie goedbedoelde en feestelijke avatars,
ga ik er met mijn ludieke oranje Koninginnedag-activiteit vast en zeker met de hoofdprijs vandoor.
Komt dat zien: 30 apr, na genoeg drank - waarschijnlijk vanaf een uur of half twee 's middags -, ergens nabij het Leidseplein.
Tadaaaa:
:puke: :puke: :puke: :puke: :puke:
(Viva, kom maar op met die Oranje Vibo met Bea-coupe...)
:

vrijdag 24 april 2009 om 08:43
quote:Luxaflex schreef op 23 april 2009 @ 22:28:
Ik nomineer PrinsesOpDeErwt.
Toch knap dat je erwtjes een koninginnedag thema kan geven
Dankdankdank
*bereidt alvast een speech voor....
'En mijn speciale dank gaat uit naar Rainz, die mijn Erwtjes fabuleus heeft weten om te toveren tot een oranjethema, met grote subtiliteit en klasse' *
Ik nomineer PrinsesOpDeErwt.
Toch knap dat je erwtjes een koninginnedag thema kan geven
Dankdankdank
*bereidt alvast een speech voor....
'En mijn speciale dank gaat uit naar Rainz, die mijn Erwtjes fabuleus heeft weten om te toveren tot een oranjethema, met grote subtiliteit en klasse' *
Peas on earth!

vrijdag 24 april 2009 om 09:30
quote:Schravelvot schreef op 23 april 2009 @ 20:48:
[afbeelding]
Voor Biba!
thanxxxxxxx
wat is ie schattig.. (echt.. vochtigheid in mn ogen ontwikkeld zich omdat ik het zoooooo lief vind dat je en op zoek bent gegaan naar mn plaatje en vervolgens zo schattig hebt gemaakt..)
(oke.. ik ben wat emo-dozerig vandaag..)
[afbeelding]
Voor Biba!
thanxxxxxxx
wat is ie schattig.. (echt.. vochtigheid in mn ogen ontwikkeld zich omdat ik het zoooooo lief vind dat je en op zoek bent gegaan naar mn plaatje en vervolgens zo schattig hebt gemaakt..)
(oke.. ik ben wat emo-dozerig vandaag..)

vrijdag 24 april 2009 om 10:10