Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!

vrijdag 1 mei 2020 om 18:55
Zwaar opgemaakte bellende graftak met je verveelde puberdochter achter je aan met een leeg karretje omdat je eenmaal een karretje moet, laat haar dan thuis. En nee, ik laat ook niet de hele winkel voorgaan maar het is een beetje geven nemen deze tijd. Domme trut.
En bejaarden zijn inderdaad zo fokking eigenwijs! Neeeeeee, er zijn nog steeds geen mandjes, deal whit it!
En bejaarden zijn inderdaad zo fokking eigenwijs! Neeeeeee, er zijn nog steeds geen mandjes, deal whit it!
vrijdag 1 mei 2020 om 19:00
vrijdag 1 mei 2020 om 19:20
Ok, dus iedereen heeft last van mij, terwijl 'iedereen' dat niet eerder heeft aangegeven. En na een check blijkt het in ieder geval 'iedereen - 1' te zijn.
Het leek mij een goed idee dat je je gewoon niet meer met mij bezig zou houden. Dat is namelijk prima mogelijk en dan bemoei ik me verder ook niet met jou.
Maar nu ga jij boos weg omdat ik kinderachtig ben. Je breekt het contact met de hele groep en nu is dat mijn schuld? Vind ik ook best kinderachtig.
Het leek mij een goed idee dat je je gewoon niet meer met mij bezig zou houden. Dat is namelijk prima mogelijk en dan bemoei ik me verder ook niet met jou.
Maar nu ga jij boos weg omdat ik kinderachtig ben. Je breekt het contact met de hele groep en nu is dat mijn schuld? Vind ik ook best kinderachtig.
Je kunt méér.

vrijdag 1 mei 2020 om 21:08
Ik heb mijn neefje voor het eerst vast gehouden vandaag en ik ben even de gelukkigste vrouw op de wereld.
En verliefd op hem, wat een dotje zeg.
Hij lag ook snel heel tevreden te slapen in mijn armen.
En ja, sorry, het gaat weer over mijn neefje. Dit is de laatste keer.
Gek dat je daar zo intens gelukkig van kan worden.

En verliefd op hem, wat een dotje zeg.

En ja, sorry, het gaat weer over mijn neefje. Dit is de laatste keer.

vrijdag 1 mei 2020 om 21:26
Nou, zo vreselijk lang heb je dus niet hoeven wachten. Heerlijk voor je.Madrid87 schreef: ↑01-05-2020 21:08Ik heb mijn neefje voor het eerst vast gehouden vandaag en ik ben even de gelukkigste vrouw op de wereld.![]()
En verliefd op hem, wat een dotje zeg.![]()
![]()
En ja, sorry, het gaat weer over mijn neefje. Dit is de laatste keer.![]()

vrijdag 1 mei 2020 om 23:18
Pfff waarom heb ik het in godsnaam zo ver laten komen dat ik nu zo veel moet afvallen en dat ik zelfs 'veel te zwaar voor mijn lengte' ben volgens het voedingscentrum. Het is er zo vreselijk ingeslopen en nu ben ik opeens gewoon dik. Terwijl ik mezelf niet zie als een dik iemand, mentaal. Vroeger ook nooit geweest. In de spiegel verbaas ik me elke keer over nieuwe dingen. Dan zijn het benen die meer tegen elkaar schuren, dan heb ik 'opeens' een onderkin, alle broeken die niet meer passen.. en als ik mezelf in een winkelruit of op een foto zie dan zie ik echt iemand die ik niet ben en iemand waar ik verdrietig van word. Om nog maar te zwijgen over het buiten adem zijn als ik een trap op loop.
Gelukkig ben ik er nu wel mee bezig, en best daadkrachtig ook. Maar het gaat natuurlijk niet zo snel als ik hoop, of het schommelt en dat frustreert.
Gelukkig ben ik er nu wel mee bezig, en best daadkrachtig ook. Maar het gaat natuurlijk niet zo snel als ik hoop, of het schommelt en dat frustreert.
zaterdag 2 mei 2020 om 00:31
Ik liep naar de supermarkt, want dat doe ik tegenwoordig blijkbaar graag, is een uitje. Toen toeterden er 2 van die knapen op scooters naar mij en ik schrok want ik was in gedachten. Vonden ze grappig, ik wat minder.
Ohja en ik ben vandaag gestruikeld over mijn eigen tas, gelukkig zag niemand dat.
Ging lekker.
Ohja en ik ben vandaag gestruikeld over mijn eigen tas, gelukkig zag niemand dat.
Ging lekker.
zaterdag 2 mei 2020 om 00:58
Ik zie dit nu, met migraine forummen is lastig. Lief, dankjewel, ik heb gelukkig goed geslapen. Ik hoop jij ook nog!Zazamaenade schreef: ↑01-05-2020 02:03Zireael, ik zag dit toevallig. Sterkte![]()
Ik hoop dat je straks kunt slapen.

Oh, ik zie kerst nu ook. Jij ook bedankt

Sterkte met de overgang, klinkt echt vreselijk.

Geeft niet, het droogt wel weer op.

zaterdag 2 mei 2020 om 08:14
Oh, wat fijn dat het bij jouw zus ook allemaal goed gaat! Helemaal top. Ik snap dat het spannend is gezien haar leeftijd maar zo te horen komt het vast goed. En ja, het wachten duurt enorm lang, dat had ik ook. En ik ben al zo ongeduldig. Die zeven maanden kropen echt om, maar echt, als je de baby eenmaal in je armen hebt was het dat allemaal waard.

En Nausicaa, dat snap ik hoor. Je eigen kind is toch ook altijd de allerleukste.

Ik ben niet weg van kinderen maar mijn neefje is de allerleukste, allermooiste baby ooit.

zaterdag 2 mei 2020 om 14:20
Zodra jij corona krijgt kun je wat mij betreft fluiten naar een plekje op de IC als je het nodig hebt. Zelfs een paracetamol krijg je wat mij betreft niet.
Ja lomp van me. Moet je maar niet om de avond in het bed duiken met een andere vent, welk gedeelte van blijf thuis, houdt minimaal anderhalve meter afstand begrijp je niet?
Ja lomp van me. Moet je maar niet om de avond in het bed duiken met een andere vent, welk gedeelte van blijf thuis, houdt minimaal anderhalve meter afstand begrijp je niet?

zaterdag 2 mei 2020 om 15:01
Madrid wat leuk! Hier ook een klein neefje, hoop begin volgende week heen te kunnen. Ben wel de afgelopen 2 weken weer strenger geweest met thuisblijven, dat vond ik niet meevallen. Ook omdat ik natuurlijk niets wist wanneer alles oké zou zijn en kraamvisite mogelijk zou zijn.
Verder: Misschien is dit juist beter. Ik kan altijd binnen de lijntjes blijven zodat niemand last van me heeft en zodat ik nooit ergens echt uit de verf kom.
Nu ben ik meer uitgesproken geweest en één persoon heeft zoveel last van me dat ze niks meer met me te maken wil hebben. Maar er zijn er ook drie of vier over die ondanks alles mij wel kunnen waarderen. En we hadden dit niet bereikt als ik binnen de lijntjes was gebleven want dan bleef ik 'aardig maar we kennen haar verder niet'.
Verder: Misschien is dit juist beter. Ik kan altijd binnen de lijntjes blijven zodat niemand last van me heeft en zodat ik nooit ergens echt uit de verf kom.
Nu ben ik meer uitgesproken geweest en één persoon heeft zoveel last van me dat ze niks meer met me te maken wil hebben. Maar er zijn er ook drie of vier over die ondanks alles mij wel kunnen waarderen. En we hadden dit niet bereikt als ik binnen de lijntjes was gebleven want dan bleef ik 'aardig maar we kennen haar verder niet'.
Je kunt méér.

zaterdag 2 mei 2020 om 16:14
Wat leuk, Moon, hoe oud is hij? Gefeliciteerd!
Ik hoop voor je dat je volgende week langs mag gaan. Als je je handen goed wast, je prima voelt en niets onder de leden hebt is het toch goed te doen?
Mijn broer en schoonzus waren niet zo moeilijk in elk geval. Moeder van schoonzus was na twee dagen al geweest om hem vast te houden. Wij hebben dus bijna twee weken moeten wachten ( nou ja hoefde niet maar het kwam niet eerder uit omdat mijn moeder druk was ).
Voor mij was het het wachten waard in elk geval. Het was zo fijn om hem vast te houden.
Ontopic: zo lekker die korting van de C&A, ik had voor 83 euro kleding en 78 euro korting. Dat is nog eens leuk. En eindelijk die jas die ik al weken wilde hebben maar online niet te verkrijgen was.
Ja, ik heb geshopt, in de winkel. Met moeder. Stout he.
Maar was echt nodig want mijn kleren passen niet meer omdat ik zoveel afgevallen ben. Ik zag er echt niet meer uit. Het was trouwens stervensdruk in het winkelcentrum.
Ik hoop voor je dat je volgende week langs mag gaan. Als je je handen goed wast, je prima voelt en niets onder de leden hebt is het toch goed te doen?
Mijn broer en schoonzus waren niet zo moeilijk in elk geval. Moeder van schoonzus was na twee dagen al geweest om hem vast te houden. Wij hebben dus bijna twee weken moeten wachten ( nou ja hoefde niet maar het kwam niet eerder uit omdat mijn moeder druk was ).
Voor mij was het het wachten waard in elk geval. Het was zo fijn om hem vast te houden.
Ontopic: zo lekker die korting van de C&A, ik had voor 83 euro kleding en 78 euro korting. Dat is nog eens leuk. En eindelijk die jas die ik al weken wilde hebben maar online niet te verkrijgen was.
Ja, ik heb geshopt, in de winkel. Met moeder. Stout he.
Maar was echt nodig want mijn kleren passen niet meer omdat ik zoveel afgevallen ben. Ik zag er echt niet meer uit. Het was trouwens stervensdruk in het winkelcentrum.

zaterdag 2 mei 2020 om 21:21
Woensdag geborenMadrid87 schreef: ↑02-05-2020 16:14Wat leuk, Moon, hoe oud is hij? Gefeliciteerd!

Ik heb de hele tijd geroepen: Raamvisite is ook prima hoor. Maar nu ik de foto's gezien heb, lijkt raamvisite me eigenlijk helemaal niks. Broer en schoonzus zijn ook niet zo moeilijk. Ik verwacht niet dat omdat ik nu hoest (wat hoogstwaarschijnlijk geen Corona is) ik wekenlang niet welkom ben. Wil zelf vooral even aankijken of het erger wordt of minder erg.
Jij hebt zelf volgens mij ook geen kinderen/huisje boompje beestje dacht ik? (hier iig niet. Nouja nog net wel een huis

Je kunt méér.