Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
zondag 3 mei 2020 om 18:30
Dat zeg ik toch: Er is niets anders dan op een andere dag dat ik niet werk.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 3 mei 2020 om 20:07

zondag 3 mei 2020 om 20:33
Ik kan je vertellen dat het minder eenzaam alleen is dan met iemand in huis die zo doet. Ik herken het helaas. 3 dagen naar mijn moeder met baby en dan thuis komen en t blijft gewoon door gamen nog geen knikje. Niet voor niets nu ex.

zondag 3 mei 2020 om 20:50
Laat die hond nou niet weer een uur blaffen G&%#@mme. Vanmorgen werd ie ook al het huis uitgezet, jullie zitten de hele godganse dag al binnen. De hond is nog niet eens uitgelaten, en nu word ie weer buiten gezet zodat ie weer even kan schijten op het grasveldje in jullie tuin. Waarom koop je in vredesnaam een hond als het je toch geen moer interesseert.
zondag 3 mei 2020 om 20:55
En nu moeten we betaald en of onbetaald verlof opnemen komende maanden omdat er niet genoeg animo was voor collectief tijdelijke contractaanpassingen...het is onderling besproken onder collega s blijkbaar en als idee ingediend door velen toen het 1 op 1 gesprek voor het collectief plaatsvond. Ik wist van niks. En nu gaat weer iedereen los omdat ze dit toch ook niet willen te weinig dagen/geen vakantie mogelijk meer met verlof dan etcetc. Ik word er zo moe van de sfeer was net wat beter weer na dat collectief gezeur en nu weer zo negatief en ook een buitenbeentje gevoel aangezien ik überhaupt niks van het idee wist (en niet in het appgroepje zit waarin ze elkaar zitten op te ruien boehoe).
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
zondag 3 mei 2020 om 21:11
zondag 3 mei 2020 om 21:12
Nou, bepaalde dingen wil ik wel kunnen staffen. Openbaar maken van andermans gegevens bijvoorbeeld. Of ernstige bedreigingen. Maar wat mij betreft mag het anoniem staffen wel weg.vrijenblij20220 schreef: ↑03-05-2020 21:11Dat snap ik ook niet . Ik vind staffen zo kinderachtig . Staffen zouden ze af moeten schaffen. Als ik hier al lees van ik heb je gestaft dan ben je bij mij gelijk al een naar persoon. Zielig gedoe vind ik het.
¡Apagando las luces!

zondag 3 mei 2020 om 21:25
BedanktSombraOnline schreef: ↑03-05-2020 21:20Een bericht melden, zodat de mods eventueel in kunnen grijpen. Is het stafje rechtsbovenin een bericht.

zondag 3 mei 2020 om 22:03
Oh.. okay... Sorry dat ik wilde meeschrijven...
Had ook moeten weten dat het een exclusief clubje is waar de meeste schrijfsters elkaar al langer volgden.
Sorry dat ik inbrak en jullie heb verstoord. Ook sorry dat mijn bericht te verwarrend was. Niet bij stil gestaan.
Wens jullie het allerbeste voor de toekomst.

Had ook moeten weten dat het een exclusief clubje is waar de meeste schrijfsters elkaar al langer volgden.
Sorry dat ik inbrak en jullie heb verstoord. Ook sorry dat mijn bericht te verwarrend was. Niet bij stil gestaan.
anoniem_196665 wijzigde dit bericht op 03-05-2020 22:43
0.15% gewijzigd

zondag 3 mei 2020 om 22:40
Was vast met goede bedoelingenlindybopophelia schreef: ↑03-05-2020 22:03Oh.. okay... Sorry dat ik wilde meeschrijven...![]()

zondag 3 mei 2020 om 22:44
Lief dank je wel. Ik had gedacht en gehoopt dat ik in dat topic mijn verhaal kwijt mocht maar dat heb ik helemaal verkeerd gedacht.
Domme,domme ik. Had beter moeten nadenken.

zondag 3 mei 2020 om 22:48
lindybopophelia schreef: ↑03-05-2020 22:44Lief dank je wel. Ik had gedacht en gehoopt dat ik in dat topic mijn verhaal kwijt mocht maar dat heb ik helemaal verkeerd gedacht.
Er is vast een ander leuker groepje joh

Nou mogen ze je niet buitensluiten...besloten groepjes op dit openbare forum is niet de bedoeling.
Vroeger grepen de mods nog wel eens in als er in de openingspost stond dat de tabel vol was (maw "oprotten")
Maar kan me voorstellen dat je er ook geen trek meer in hebt zo.
zondag 3 mei 2020 om 22:48

Niet jezelf haten omdat je je kwetsbaar voelt. Zo gaat dat in de liefde. Ook als het een onbeantwoorde liefde blijkt te zijn.
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Desmond Tutu

zondag 3 mei 2020 om 22:58
Je bent niet dom.lindybopophelia schreef: ↑03-05-2020 22:44Lief dank je wel. Ik had gedacht en gehoopt dat ik in dat topic mijn verhaal kwijt mocht maar dat heb ik helemaal verkeerd gedacht.
Het ligt aan die pijler. In ‘mijn’ tijd had je van die figuren die het nodig vonden om te vermelden hoe achterlijk en aandachtsgeil (?) die zwangerosaurussen wel niet waren met hun groepje en topic. Om dan doodleuk vier maanden later hun eigen bevalling live op het forum te pleuren, full frontal nude werd ons nog net bespaard. Er is zelfs een spin-off gekomen: vanaf oktober 2010 kindvrij.
Vraag je je ook af waarom lui die zo’n grafhekel aan kinderen hebben op een kinderpijler komen rondhangen (de ‘zwanger’ pijler is later ontstaan omdat velen toch niet de neiging konden onderdrukken om die topics te lezen ondanks de verachtelijke inhoud).
Maar soit. Het ligt niet aan jou, het ligt aan die pijler. Kun je het misschien in dit topic schrijven?

zondag 3 mei 2020 om 22:59
Jij bent ook al zo lief!Peixe schreef: ↑03-05-2020 22:48Er is vast een ander leuker groepje joh
Nou mogen ze je niet buitensluiten...besloten groepjes op dit openbare forum is niet de bedoeling.
Vroeger grepen de mods nog wel eens in als er in de openingspost stond dat de tabel vol was (maw "oprotten")
Maar kan me voorstellen dat je er ook geen trek meer in hebt zo.
Nee ik heb er geen trek meer in. Ik doe het bijna al 5 jaar alleen met mijn verhaal zonder hulp en dat zal dan ook nu wel lukken. Ik red mij wel. Daar heb ik zulke mensen niet voor nodig. 5 jaar geleden heb ik mijn verhaal hier op het forum al gedaan. (Nooit een topic geopend overigens. Altijd gereageerd in lopende topics.)
Had gewoon beter moeten weten. Had niet moeten reageren.

zondag 3 mei 2020 om 23:04
Het lag NIET aan jou!