Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik snap dat je er nu voor je door gesnoven zoon moet zijn om hem hopelijk weer richting afkick te krijgen en ja het is verschrikkelijk ego, maar God wat mis ik dat ik niet even bij je langs kan nu. Om je te helpen naar je te luisteren en te steunen.
Zireal sterkte!

En ik wens mezelf ook maar weer sterkte met dag 367 van die klote overgang!
Misschien is het een autisme trekje, misschien is het aanstellerij, maar ik HAAT het als mensen op het allerlaatste moment plannen omgooien. Half 5 is niet half 6, en ik heb geen zin om nu nog mijn plannen aan te passen om op tijd te komen. Dan mis ik het eerste uur maar, jammer maar helaas.
Ik krijg net een brief binnen van het zkh. Mijn afspraak bij de kaakchirurg was verzet door de corona maatregelen maar nu mogen ze dus weer. Hebben e me ingepland voor over 2 weken :@@: Aaah, raak er direct gestresst van.
Dat jullie je ondertussen niet 's diep schamen, maar in plaats daarvan je verder begraven in je eigen bedachte gelijk!!!
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Nu sprakeloos.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Zeg wantrouwig stuk vreten. Wat denk je, dat ik niet betrouwbaar ben? Terwijl jij alle regels aan je laars lapt, overal een weggetje voor denkt te weten en overal denkt récht op te hebben maar je snort drukt zodra iemand je wijst op een paar plichten, zoals bijvoorbeeld gewoon betalen voor je spullen en vaste lasten? Flikker toch echt een gigantisch eind op zeg met je: doe je dat nog even, regel je dat nog even, want dat is je taak en je werk en ondertussen ga ik wel bedenken welke andere rottigheid ik uit kan halen. Maar o wee als ik me niet aan de regels houdt. Dan ben jij over de zeik en ben ik onbetrouwbaar. Wij nemen echt heel erg snel afscheid van elkaar want mijn bloeddruk is mij dierbaar.
Ongelooflijke muts bij de Appie daarnet! Je komt met je lege kar tegen de wegens corona voorgeschreven rout in de supermarkt uit, nou ja, kan gebeuren. De supermarktjongen die de karretjes schoonmaakt pakt hem klantvriendelijk als hij is van je aan en ik wacht wel even. Vervolgens loop je niet tussen die twee karren (dus op een meter afstand van mij en die jongen) door, nee, je wringt je achter die jongen langs, echt met lichaamscontact en alles, zodat je twee stappen langer droog kon blijven op weg naar je auto. Dan heb ik het nog niet eens over 1,5 meter en dat je duidelijk tot de risicogroep behoort. Ook zonder corona was dit gewoon bizar lomp. Die jongen gaf alleen mij een oogrol, dus ik zei ook maar niks hardop. Maar echt: MUTS!!
The owls are not what they seem
Ik wou dat ik een peuter was, zodat ik zo'n dikke, ongegeneerde, over de top peuter tantrum kon hebben. Wat zou ik daar zin in hebben!
“Ik vind u weinig collegiaal”

Ja en ik vind jou een skere k*t met kapsones. Je bent geen collega doos. Je bent een mislukte trut met een omgebouwde garage die denkt dat ze een huiswerkbegeleidingsinstituut heeft.

Ik ben niet verantwoordelijk voor het opvijzelen van jouw omzet. Ik ga niet mijn werk gratis en voor niets aan jou cadeau geven omdat je nog te vuil en te skeer bent om zelf een licentie aan te schaffen. Het is niet mijn taak om jou uit te leggen hoe je onderwijs geeft.

Begin een nagelsalon in die keet, misschien dat er dan nog wel gekken te vinden zijn die 150,- p/mnd willen aftikken om zes uurtjes Temptation Island met je te bespreken. Want dat is alles wat je doet. Je bent gewoon een vuile oplichter. En ik vind dat dikke prima dat al die ouders zich nu realiseren dat ze die 150,- p/mnd makkelijk kunnen besparen.
Waarom zet je je 5 jarige zoontje op de foto met zijn oom, die duidelijk alcoholist is, beide grijnzend met ieder een blikje bier in de hand? En dat op social media?
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
edit: kennelijk is dit topic voor negatieve dingen die je wil zeggen en niet over een verliefdheid
anoniem_394679 wijzigde dit bericht op 01-05-2020 16:23
70.42% gewijzigd
Kutbejaarden. Ik had al een grafhekel aan die groep maar als ik nu ergens kom houden jullie al helemaal niet meer aan de regels. 150cm is ook ACHTER mijn hol, flikker op met nog even tussendoor en als je hoest BLIJF DAN GODVERDOMME THUIS! En als ik wacht tot je op rot dan ga ik er niet langs als je zegt dat het wel kan. Het kan niet!

Alle maatregelen zijn er godverdomme zodat we jullie in leven houden en wat gaan jullie doen? Lekker naar de supermarkt, stukjes fietsen in groepsvorm en lekker bijkletsen bij de ingang van de apotheek. FLIKKER OP!

En dan nog iets. Als ik tegen je zeg ‘anderhalve meter alsjeblieft’ dan heb ik zin om je hersenen in te slaan als je dan zegt dat je dat pas doet als ik HET NETJES VRAAG. Krijg toch snel de touwtering!

Oh en buurvrouw het is dat ik niet van de nsb kant ben maar flikker toch op met je soireetjes met je dinnetjes in de tuin. Je bent 76, ziek en je brengt anderen in gevaar met je sociale bewijsdrang.
..
Ik heb gewoon last van druk op mijn borst van dit thuiszitten met z'n allen...Last van maagzuur en een superkort lontje. Ben ook maar begonnen met slikken van homeopatische kalmeringstabletten, want ik vreet mezelf helemaal op van binnen. Want niemand kan er wat aan doen, dus krop ik mijn ergernis op.
Ik heb de afgelopen week vrij gehad maar in mijn geval betekent dat niet dat ik uitgerust ben...ik sta nog steeds in dienst van het huishouden en het gezin en ben maar zelden even helemaal alleen, terwijl ik daar heel erg naar snak.
Ik kan alleen zijn door zelf maar weg te gaan, niemand begrijpt dat ik ook weleens uit wil staan, dat er niks van mij verwacht wordt.
En ja, ik heb het aangegeven, meermaals, maar ze snappen het simpelweg niet. Om het half uur is er wel iemand die weer iets moet..
En waarom zeg ik dit hier...ik schaam me kapot dat ik dat zo voel, ik heb geen corona, ik zie ook geen mensen onder mijn handen doodgaan, ik heb gewoon werk...ik kan alleen niet omgaan met dat thuiszitten.
hallekie wijzigde dit bericht op 01-05-2020 16:26
0.20% gewijzigd
Ozo.
Rnacie schreef:
01-05-2020 16:19
edit: kennelijk is dit topic voor negatieve dingen die je wil zeggen en niet over een verliefdheid
Nee hoor, ook voor leuke positieve dingen die je (nog even) niet hardop wil zeggen. Is goed voor de balans, iedereen kikkert weer op van een feelgood iets! :-)
Rnacie schreef:
01-05-2020 16:19

Tuurlijk niet! Meid spat lekker uit elkaar van geluk is alleen maar leuk! :cheer2:
Ik voel me zo verdomd alleen.....
Snoopy80 schreef:
01-05-2020 16:27
Ik voel me zo verdomd alleen.....
Ruilen?
Ozo.
hallekie schreef:
01-05-2020 16:24
Ik heb gewoon last van druk op mijn borst van dit thuiszitten met z'n allen...Last van maagzuur en een superkort lontje. Ben ook maar begonnen met slikken van homeopatische kalmeringstabletten, want ik vreet mezelf helemaal op van binnen. Want niemand kan er wat aan doen, dus krop ik mijn ergernis op.
Ik heb de afgelopen week vrij gehad maar in mijn geval betekent dat niet dat ik uitgerust ben...ik sta nog steeds in dienst van het huishouden en het gezin en ben maar zelden even helemaal alleen, terwijl ik daar heel erg naar snak.
Ik kan alleen zijn door zelf maar weg te gaan, niemand begrijpt dat ik ook weleens uit wil staan, dat er niks van mij verwacht wordt.
En ja, ik heb het aangegeven, meermaals, maar ze snappen het simpelweg niet. Om het half uur is er wel iemand die weer iets moet..
En waarom zeg ik dit hier...ik schaam me kapot dat ik dat zo voel, ik heb geen corona, ik zie ook geen mensen onder mijn handen doodgaan, ik heb gewoon werk...ik kan alleen niet omgaan met dat thuiszitten.
Dit had ik woord voor woord kunnen schrijven!
Geen koningsdag, bevrijdingsdag, festivals om naar uit te kijken, braderieën, terras.. wat dan ook om even weg te zijn en je kijk op de wereld even te veranderen. Ik snáp je! Ik heb hetzelfde.
Echt, wees eens duidelijk! Dit is niet de eerste keer dat die communicatie k*t verloopt. En ja ik snap dat het een hele hectische vreemde periode is. Maar die onduidelijkheid is niet fijn voor ons, en de cliënten. 2 kapiteins op 1 schip werkt niet. Je kunt niet de 1 laten zeggen dat we mogen komen en dat vervolgens iemand anders zegt: Nee het is nog steeds gesloten.
BeaTea schreef:
01-05-2020 16:22
Kutbejaarden. Ik had al een grafhekel aan die groep maar als ik nu ergens kom houden jullie al helemaal niet meer aan de regels. 150cm is ook ACHTER mijn hol, flikker op met nog even tussendoor en als je hoest BLIJF DAN GODVERDOMME THUIS! En als ik wacht tot je op rot dan ga ik er niet langs als je zegt dat het wel kan. Het kan niet!

Alle maatregelen zijn er godverdomme zodat we jullie in leven houden en wat gaan jullie doen? Lekker naar de supermarkt, stukjes fietsen in groepsvorm en lekker bijkletsen bij de ingang van de apotheek. FLIKKER OP!

En dan nog iets. Als ik tegen je zeg ‘anderhalve meter alsjeblieft’ dan heb ik zin om je hersenen in te slaan als je dan zegt dat je dat pas doet als ik HET NETJES VRAAG. Krijg toch snel de touwtering!

Oh en buurvrouw het is dat ik niet van de nsb kant ben maar flikker toch op met je soireetjes met je dinnetjes in de tuin. Je bent 76, ziek en je brengt anderen in gevaar met je sociale bewijsdrang.
Is het eigenwijzebejaardendag vandaag?
Bij mij in de supermarkt precies hetzelfde... Oud stel, moet per persoon karretje, weigert in alle toonaarden.
Hulde aan de medewerker die gewoon een karretje bij beide in de hand duwt.
Dat ze hem na de ingang om het hoekje zetten, maakte dat ik zei: Wij doen dit allemaal voor jullie leeftijdscategorie.
Eigenlijk wou ik zeggen: oud lijk, wees verdomme niet zo eigenwijs, die regels gelden voor iedereen.. En met name voor jullie eigen veiligheid!!

En ik heb geklikt bij het personeel..
Die sprak de legendarische woorden: De regels gelden voor iedereen, wij doen dit voor jullie. Als u op de ic komt, overleefd u het waarschijnlijk niet. U pakt beide een kar, doet u dit niet, dan verzoek ik u de winkel te verlaten.
Make it one day
Lul. Dat ik (in corona tijd notabene) moet horen van onze 3 jarige dat je weer een relatie hebt en deze ook maar meteen hebt voorgesteld. Je bent niet voor niets mijn ex en deze actie onderstreept het weer fijntjes.

Ik snap die nieuwe vriendin ook niet. Heeft zelf 2 kinderen Dus dan zou je je moeten kunnen inleven dat dit na hooguit een maandje geen goed plan is.

Heb ernstig zin om wanneer ik haar ooit ontmoet een Forrest Gump t shirt aan te trekken. Ik heb er geen greintje vertrouwen in namelijk dat na 2 huwelijken die alle twee stuk liepen op narcistisch gedrag en emotionele mishandeling dat deze vos zijn streken is verleerd. Voor ons kind hoop ik dat ik het mis heb.
hallekie schreef:
01-05-2020 16:24
In je eentje wandelen een optie? Of met een vriend of vriendin, met anderhalve meter afstand, even bijkletsen?
En BeaTea je verwoordt 1000 procent wat ik ook denk. Ben echt bejaarden beu. Vooral dat geouwehoer in gangpaden waardoor boodschappen doen nu 3x zo lang duurt dan noodzakelijk. Flikker toch op met jullie uitjes en elektrische fietsen en vooral niks laten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven