Waar boxspring kopen?
vrijdag 1 mei 2020 om 18:20
wij hebben ooit een boxspring gekocht bij de ikea, omdat we snel een nieuw bed nodig hadden en geen lange levertijd wilden. daar hebben we erg spijt van gekregen, kwaliteit van het matras was erg slecht.
we hebben nu een goed bed van Beterbed, wat een wereld van verschil!
we hebben nu een goed bed van Beterbed, wat een wereld van verschil!
The past may be in tatters
But today is all that matters
But today is all that matters
vrijdag 1 mei 2020 om 19:14
Geen IKEA in ieder geval. Hier een goede boxspring van IKEA gekocht. Na aantal jaren werd matras zeer slecht onder garantie een nieuwe gekregen, maar deze is na 8 maanden al stuk. We hebben proef gelegen op veel matrassen maar de kwaliteit is achteruit gehold de afgelopen jaren.
Na 8 maanden is mijn bekken pijnlijk. Man en ik slapen nu om en om op het matras om niet helemaal naar de filestijnen te gaan...
Wij hebben nu een nieuw bed besteld van Friese makelij. Een forse investering maar kijk er nu al naar uit.
Maar een bed van IKEA zou ik je 10 jaar geleden hebben aangeraden, maar helaas zoals met zoveel bezuinigingen.... er is echt ingeboet op kwaliteit. Het is nu het geld niet waard.
Na 8 maanden is mijn bekken pijnlijk. Man en ik slapen nu om en om op het matras om niet helemaal naar de filestijnen te gaan...
Wij hebben nu een nieuw bed besteld van Friese makelij. Een forse investering maar kijk er nu al naar uit.
Maar een bed van IKEA zou ik je 10 jaar geleden hebben aangeraden, maar helaas zoals met zoveel bezuinigingen.... er is echt ingeboet op kwaliteit. Het is nu het geld niet waard.
zaterdag 2 mei 2020 om 17:48
Ik weet niet of je het daarmee bij Goossens gaat redden eerlijk gezegd. Ons bed kostte oorspronkelijk geloof ik iets van 2400 euro en wij hebben hem uiteindelijk voor 1800 gekocht, na onderhandelen over de prijs. Ik wist niet eens dat dat kon, mijn man wist dat gelukkig wel, anders hadden wij gewoon het volle pond voor dat ding betaald. Niet geschoten, altijd mis.
Nee heb je, ja kun je krijgen.